• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4 та А5)

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4 та А5) - 2 найменування

Завершена

41 666.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 250.00 UAH
Період уточнення: 07.08.2019 11:25 - 12.08.2019 23:59
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 270492ce1482493ba7fef32be92371c6
Дата опублікування: 08.08.2019 10:57
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1) Повідомляємо, що нас задовільнить папір формату А4 та А5 щільністю 80 г на м кв та з кількістю 500 арк. у пачці будь якої торгової марки. 2) Зверніть увагу, що в нашій тендерній документації не зазначено назву торгової марки на папір. 3) Ми допускаємо до участі в торгах ФОП. Порівнювати ціни всіх учасників будемо без врахування ПДВ.
Дата відповіді: 08.08.2019 15:00