-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4 та А5)
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4 та А5) - 2 найменування
Завершена
41 666.60
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 250.00 UAH
Період уточнення:
07.08.2019 11:25 - 12.08.2019 23:59
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
270492ce1482493ba7fef32be92371c6
Дата опублікування:
08.08.2019 10:57
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1) Повідомляємо, що нас задовільнить папір формату А4 та А5 щільністю 80 г на м кв та з кількістю 500 арк. у пачці будь якої торгової марки.
2) Зверніть увагу, що в нашій тендерній документації не зазначено назву торгової марки на папір.
3) Ми допускаємо до участі в торгах ФОП. Порівнювати ціни всіх учасників будемо без врахування ПДВ.
Дата відповіді:
08.08.2019 15:00