-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютерні
Додаткові кошти ( Державний бюджет, місцевий бюджет)
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Період уточнення:
06.08.2019 17:27 - 11.08.2019 18:00
Відповідь надана
ПЗ
Номер:
bfa1015e4c2b40f5a49614bf3be3daa5
Дата опублікування:
09.08.2019 11:10
Опис:
Шановний замовник. Просимо надати розяснення по програмному забезпеченню, Набір преінстальованого програмного забезпечення:
1. програмний засіб для управління комп'ютерним класом з українською мовою інтерфейсу - який функціонал має бути – керування безпосередньо ПК (налаштування, поновлення), чи програма для безпосередньої взаємодії вчителя та учнів (інтерактивні завдання, тестування, аналіз зрізу знань)
2. програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM – які формати книг має підтримувати програма
Відповідь:
Шановний Учасник!
1. Програмний засіб для управління комп'ютерним класом з українською мовою інтерфейсу має обов’язково забезпечувати керування безпосередньо ПК (налаштування, поновлення), бажано встановлення програм для безпосередньої взаємодії вчителя та учнів (інтерактивні завдання, тестування, аналіз зрізу знань)
2. Програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM має підтримувати найбільш вживані формати книг PDF, DOC, RTF, TXT, FB2, EPUB, MOBI.
Дата відповіді:
12.08.2019 08:22
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
9318a03299884ae5b3b0e023771caa68
Дата опублікування:
07.08.2019 13:34
Опис:
Шановний Замовник! В преамбулі проекту договору зазначено: "Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області, надалі – «Замовник», в особі _____________________________________________, яка діє на підставі Положення про відділ освіти". Хіба таке Положення про відділ освіти не має № та дату? Як можна його ідентифікувати? При підписанні договору чи зможете Ви надати скан копію, щоб Учасник мав можливість перевірити повноваження підписанта. Прохання внести зміни в проект договору. Також хочемо звернути Вашу увагу, що по тексту проекту Договору по різному названі Сторони.
Відповідь:
Шановний Учасник! По тексту проекту Договору будуть внесені зміни в тендерну документацію. Положення про відділ освіти можна переглянути на сайті відділу освіти Куп’янської міської ради. Перевірити повноваження підписанта можна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Міністерства юстиції України.
Дата відповіді:
09.08.2019 14:49
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
14cf13cbbf4a42cfa4d81d02d426f00a
Дата опублікування:
07.08.2019 13:16
Опис:
Шановний Замовнику, в проекті Договору встановлено, що постачальник зобов'язується поставити у встановлений строк Замовнику товар за цінами, що надаються до цього Договору в Специфікації, яка є його невід'ємною частиною, а Замовник зобов'язується оплатити його. Проте в який саме строк не зазначено! Також по тексту договору порушена нумерація і невірно вказане посилання на деякі пункти і розділи. Прохання внести відповідні зміни до проекту Договору.
Відповідь:
Шановний Учасник! Оплата за поставлений Товар здійснюється відповідно до .Розділу ІV Договору (- розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом його постачання; - у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7- ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок). Виявлені невідповідності в проекті Договору будуть виправлені шляхом внесення змін До тендерної документації.
Дата відповіді:
08.08.2019 14:04
Відповідь надана
Додаток 2, сертифікати
Номер:
fc06ba52951d4818826cc25aedb02763
Дата опублікування:
07.08.2019 12:31
Опис:
Шановний Замовник. Просимо видалити вимогу надати: "5. Копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, екран настінний з механізмом звертання для демонстрації відеоматеріалу за допомогою проектора, що пропонується до постачання", як таку, що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідь:
Щановний Учасник! Дякуємо за запитання. Копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи необхідно подати на Персональні комп’ютери. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
08.08.2019 13:12
Відповідь надана
Документація
Номер:
ed0b64bf58044ff29cae2aa48345014e
Дата опублікування:
07.08.2019 12:05
Опис:
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснки! Викладені у Додатку 2 до тендерної документації технічні вимоги на закупівлю товару за предметом «Персональні комп’ютери» визначають основні аспекти конструктиву та продуктивності обладнання (в т.ч. вимоги до програмного забезпечення), яке Замовник має на меті придбати в рамках цієї закупівлі.
Дата відповіді:
09.08.2019 14:23
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
5b78e25c60624d0a81fb1371fbc7493a
Дата опублікування:
07.08.2019 10:51
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Шановний Учасник! Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне:
1). В Додатку № 2 (Технічні вимоги) Тендерної документації наведено: «Якщо у Технічних вимогах тендерної документації є посилання на конкретні торгівельні марки, виробника чи фірми, патент, конструкції або тип, джерело його походження або виробника, то таке посилання слід читати з виразом «або еквівалент» з аналогічними або кращими технічними показниками».
2. В пп.1 п.10. Додатку № 2 (Технічні вимоги) також наведено: «Учасник надає лист – порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 п. 8 (з чітким визначенням марки та моделі кожної складової).
3. Згідно п. 5 розділу І Тендерної документації "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Згідно примітки до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток № 1 до ТД) *Вартість пропозиції повинна зазначатись Учасником з поміткою «з ПДВ» або «без ПДВ» в залежності від системи оподаткування (згідно з Податковим кодексом України)
Дата відповіді:
08.08.2019 11:48
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
3b19d317d57541e3a56a886e40e7607a
Дата опублікування:
06.08.2019 18:26
Опис:
Шановний Замовник. У Додатку 2 до ТД вказано :"розмір діагоналі - не менше ніж 18,5" для комп'ютера здобувача освіти та не менше ніж 21,5" для комп'ютера педагогічного працівника; роздільна здатність - не менше ніж 1920 x 1080 для комп'ютера педагогічного працівника та здобувача освіти; кут огляду (горизонтальний/вертикальний) – не менше ніж 178°/178°". Просимо надати роз'яснення: скільки ПК повинно бути для здобувача освіти, а скільки для педагогічного працівника? І чітко вказати- які вимоги для моніторів будуть достатніми для кожної категорії. Інакше, незрозуміло, скільки, яких моніторів потрібно Вам пропонувати. Також, такі самі роз'яснення потрібні щодо модулів пам'яті: "об'єм пам'яті – не менше ніж 4 GB для здобувача освіти та 8 GB для педагогічного працівника з частотою не менше ніж 80 % максимальної частоти модулів, з якими сумісний процесор"
Відповідь:
Щановний Учасник! Дякуємо за запитання. Персональні комп’ютери закуповуються для здобувача освіти. Тобто "розмір діагоналі - не менше ніж 18,5", "об'єм пам'яті – не менше ніж 4 GB». До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
08.08.2019 13:08
Відповідь надана
Умови поставки
Номер:
729cfb19b78944308ab7a60d1bbfeaaa
Дата опублікування:
06.08.2019 18:15
Опис:
Шановний Замовник! Чи потрібне буде підключення обладнання по навчальним закладам (до існуючих там мереж)? Чи, можливо, достатньо буде тільки доставити обладнання до цих закладів?
Відповідь:
Шановний Учасник! Згідно Додатку №2 Товар доставляється учасником у загальноосвітні навчальні заклади. В доставку входить транспортування, розвантажувальні та завантажувальні роботи. Адреси навчальних закладів та розподіл надаються при підписанні договору. Підключення не вимагається.
Дата відповіді:
08.08.2019 11:57