-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комутаційне обладнання
Комутаційне обладнання
Завершена
68 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 340.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 340.50 UAH
Період уточнення:
06.08.2019 16:32 - 09.08.2019 17:00
Відповідь надана
Грубе порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
18df3d6b9737434197815691a71e22a2
Дата опублікування:
07.08.2019 17:26
Опис:
Акцентую Вашу увагу на тому, що тендерна документація розроблена з порушеннями вимог Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року. А саме містить посилання на конкретну модель і торгову марку обладнання і не містить виразу "еквівалент", що порушує вимоги пункту 2.3 статті 22 Закону. Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". У разі недотримання вимог Закону інформація про його порушення буде направлена до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Обгрунтування:Неможливість використування інших моделей коммутаторів обумовленно тим, що ми вже вікористовуємо комутатори вищезазначенних моделей та необхідністю їх сумістної роботи. Також ми використовуємо вузькоспеціалізоване програмне забезпечення, яке працює з такими комутаторами.
Дата відповіді:
08.08.2019 08:54
Відповідь надана
Технічна документація містить порушення вимог Закону України про публічні закупівлі
Номер:
da7eac93e32a44a7a6c3d5039bd57858
Дата опублікування:
07.08.2019 14:35
Опис:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та складена з порушенням вимог пункту 2.3 статті 22 Закону України про публічні закупівлі (далі – Закону) 2. Тендерна документація повинна містити: …… 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Відповідно до пункту 2.3 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні вимоги тендерної документації не містить вираз «еквівалент». Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України про публічні закупівлі.
Відповідь:
Неможливість використування інших моделей коммутаторів обумовленно тим, що ми вже вікористовуємо комутатори вищезазначенних моделей та необхідністю їх сумістної роботи. Також ми використовуємо вузькоспеціалізоване програмне забезпечення, яке працює з такими комутаторами.
Дата відповіді:
07.08.2019 16:56
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
0de31b6c93434d69a2ef10f364c87588
Дата опублікування:
07.08.2019 10:54
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Аналоги розглядатися не будуть, приучасті ФОП-неплатника ПДВ, ціни всіх учасників будуть порівнюватися без ПДВ
Дата відповіді:
07.08.2019 12:57