• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля камяне

Вугілля кам’яне марки АМ– 150 тн Вугілля кам’яне марки ДГР– 130 тн Вугілля кам’яне марки ГМ– 50 тн.

Завершена

893 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 17 860.00 UAH
Період уточнення: 25.10.2016 13:59 - 31.10.2016 09:30
Відповідь надана

???

Номер: bcaf0b99d94a44cdaf84a52037ab443e
Дата опублікування: 28.10.2016 17:45
Опис: Поясніть, будь-ласка, яким чином "правила дорожнього руху" стосуються до поставки предмета закуплі впродовж однієї доби? Дана вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників лише тими, хто знаходиться неподалік від Миколаївської області. В разі ігнорування та легкою відпискою на конкретні запитання, які були намі поставлені, ми будемо змушені подавати скаргу в Антимонопольний комітет щодо внесення змін у тендерну документацію згідно ЗУ " Про публічні закупівлі".
Відповідь: Додатково зауважуємо, що Правила дорожнього руху, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р.№ 1306 (надалі - Правила) безпосередньо стосуються можливості поставки учасниками торгів предмета закупівлі протягом однієї доби. Звертаємо увагу, що розділом 12. Швидкість руху Правил визначена дозволена безпечна швидкість руху автотранспортних засобів починаючи від 20 км/год у житлових і пішохідних зонах та до 130 км/год на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1. З урахуванням можливої середньої швидкості руху автотранспортних засобів із вантажем, передбаченої Правилами, та часу, який визначений для його доставки (24 год), вимога Замовника є такою, що не обмежує та не звужує коло потенційних учасників, а є достатнім часом для доставки предмета закупівлі Замовнику з різних пунктів його знаходження.
Дата відповіді: 31.10.2016 16:50
Відповідь надана

ТД.

Номер: d578b1df90074fd781699619f084c6cc
Дата опублікування: 28.10.2016 17:40
Опис: Вкажіть, будь-ласка, які конкретно зміни ви внесли , з посиланням на пункт ТД, де відміненно вимогу щодо складського приміщення в радіусі 75 км. Дякуємо.
Відповідь: Були внесені зміни в Розділі 6,п.7; в Додатку 1,п.1 абз.1,а також у Додатку 5.
Дата відповіді: 31.10.2016 08:41
Відповідь надана

ТД.

Номер: 43b29820cee246f2be2af516e87bbbc8
Дата опублікування: 28.10.2016 13:57
Опис: Просимо надати роз'яснення з наступного питання: В п.7 (Додаток 4) Тендерної Пропозиції, Ви встановили вимогу щодо місцезнаходження спеціалізованного складу та відстань складу до адреси Замовника. В разі акцепту Учасник-Переможець не обов'язково буде поставляти товар зі свого складу на склад Замовника. Чи є данна вимога актуальна для Вас?
Відповідь: Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, вимоги Тендерної документації є однаковими для всіх учасників закупівлі та підлягають виконанню, а зазначена учасниками у тендерній пропозиції інформація має бути достовірною. Звертаємо, Вашу увагу, що Замовник згідно з Додатком 3 зі змінами має право здійснювати контроль за якістю та кількістю Товару, під час завантаження його на складі Учасника, що знаходиться за адресою: (буде вказана згідно пропозиції переможця) на автомобільний транспорт для постачання за місцем поставки товару по цьому Договору.
Дата відповіді: 31.10.2016 08:24
Відповідь надана

Перегляд дискримінаційної вимоги

Номер: 836d11a1aa30475d86190897a692e8b5
Дата опублікування: 27.10.2016 17:03
Опис: 26 жовтня 2016 року ми зверталися до Вас з проханням внести зміни щодо розташування складу на території Миколаївської області в радіусі 75 км від місцезнаходження Замовника. Ви відреагували на наше звернення та повідомили, що будуть внесені коррективи, але на даний час змін окрім візуально НЕ ВНЕСЕНО. Просимо переглянути ТД та внести зміни.
Відповідь: 26 жовтня 2016 року о 14год.33хв.було опубліковано тендерну документація зі змінами.
Дата відповіді: 28.10.2016 13:57
Відповідь надана

Дискримінація.

Номер: f9148ff556064017bcc246250927b89d
Дата опублікування: 27.10.2016 13:09
Опис: В п.1.1 ( Додаток 2), Вами була встановлена вимога щодо постачання вугілля впродовж однієї доби після подання Замовником заявки на постачання. Дана вимога є дискримінаційною, так як коло учасників обмежується лише тими, хто має склад в області Замовника. Постачання вугілля за 1 добу фізично не завджи можливо. Просимо внести зміни в цій частині ТД, та усунути дискримінаційну умову в документації конкурсних торгів.
Відповідь: На підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 1. Окремі умови Додатку 2 зі змінами Замовником встановлено вимогу стосовно того, що постачання вугілля здійснюється впродовж однієї доби після подання Замовником заявки на постачання. Враховуючи розділ 12. Швидкість руху, Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р.№ 1306, а також час, протягом якого вугілля має бути поставлене Замовнику – 1 доба (24 години), Замовником поставлена вимога, яка не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, не призводить до дискримінації. Крім того, для Замовника є суттєвою обставина щодо строків поставки вугілля, оскільки у спеціалізованому закладі освіти – школі-інтернат перебувають діти з визначеними вадами, які не мають залишитись без опалення.
Дата відповіді: 28.10.2016 15:22
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога.

Номер: 691af440576b401089f23a7592013eb3
Дата опублікування: 27.10.2016 11:26
Опис: Доброго ранку! Згідно п. 4.2 ( Додаток 2). Ви вимагаєте оригінали або завірені лабораторією копії або нотаріально завірені копії протоколів випробувань незалежної лабораторії видані на ім'я учасника торгів та завірена лабораторією копія сертифікату (атестату) акредитації лабораторії, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025. Протокол випробувань (посвідчення якості) вугілля видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином учасник повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий учасник не в змозі надати документи, що вимагаються та виконати встановлену Замовником вимогу. Встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника оригіналу або нотаріально завіреної копії протоколу випробування на марку вугілля, що є предметом закупівлі, який виданий на ім’я учасника торгів, є дискримінаційною, обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації. Відповідно до вищезазначеного, ПРОСИМО привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію. Просимо внести зміни. Дякуємо!
Відповідь: На підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 4.2. Додатку 2 зі змінами Замовником встановлено вимогу щодо надання оригіналів або завірених лабораторією копій або нотаріально завірених копій протоколів випробувань незалежної лабораторії видані на ім’я учасника торгів та завірена лабораторією копія сертифікату (атестату) акредитації лабораторії, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 з метою встановлення того, що учасник здійснював поставку вугілля, яке по якісним (технічним) характеристикам відповідає вимогам встановленим Замовником у Тендерній документації. Крім того, для Замовника є досить важливим фактором якість вугілля, яке буде поставлятись у заклад освіти, оскільки у випадку поставки неякісного вугілля школа-інтернат може залишитись без опалення. У зв’язку з наведеним, Замовник внесе зміни щодо посилання на стандарт ISO 17025, в іншому вимога Замовника повністю узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Дата відповіді: 28.10.2016 14:00
Відповідь надана

Дискримінація Учасників.

Номер: 380f68c71e274105a7ed9bfc97d80b91
Дата опублікування: 26.10.2016 10:46
Опис: Доброго дня. Згідно п.1 (Додатку 1) тендерної документції, Вами була висунута вимога щодо надання документів Учасником для підвердження кваліфікації : " Довідку по формі ( Додаток 5), з переліком спеціального вугільного складу з охороною для зберігання та подальшої поставки товару за предметом закупівлі на відстані від місцезнаходження Замовника в радіусі 75 км у нього та розташованого на ньому повіреного вагового обладнання що дозволить останньому, у разі акцепту його пропозиції і укладання з ним Договору, виконати договірні умови щодо збереження та постачання вугілля кам'яного зі спеціалізованого вугільного складу Учасника до споживача вказати адресу складу, на якій відстані знаходиться склад від адреси". Данна вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які мають складські приміщення на території іншого району подати свої пропозиції конкурсних торгів. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників. В разі акцепту пропозиції конкурсних торгів Учасник-переможець має можливість залучити необхідне обладнання та матеріально-технічну базу на підставі договору оренди чи договору про надання послуг. Закон України не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, вимога є незаконною та дискримінаційною, що підтвердили на гарячій лінії майданчику zakupki.prom.ua. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Розглянувши ваше зауваження, повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни. З повагою ККТ.
Дата відповіді: 26.10.2016 14:19