• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Торги відмінено

483 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 415.00 UAH
Період уточнення: 02.08.2019 14:21 - 10.08.2019 15:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 08c1a76324a04e048bbfaa336144c176
Дата опублікування: 05.08.2019 11:28
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Що стосується першого питання. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Порядок оприлюднення та складові частини тендерної документації визначено ст. 22 Закону. Тендерна документація Замовника містить Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції де визначено перелік необхідних документів для участі у процедурі відкритих торгів та зазначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі. На виконання вимог ст. 22 Закону, а також з урахуванням Директиви 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року (надалі – Директива), Замовником у технічній специфікації застосовано вираз «або еквівалент». Крім того, Директивою зазначено, що якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями. З урахуванням чого, Тендерний комітет Замовника наголошує, що ним будуть розглянуті усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації. Повідомляємо, що принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель полягає та реалізується через оприлюднення документів які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, та не вимагає від Замовника встановлення окремих вимог до Учасників процедур закупівель. Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено, що портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги, що були оголошені з 31 липня 2016 року. Дані Єдиної системи електронних закупівель є дозволеними для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. Разом з тим, Тендерною документацією Замовника та Додатком 3 до неї передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, її складові, порядок її надання, зазначено вимоги про її повноту та наведено зразок оформлення документу, який має містити запитувану Замовником інформацію. Зважуючи на вищевикладене, наразі, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації. Що стосується другого питання. Ст. 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Дата відповіді: 06.08.2019 14:55