• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області

Будівельні роботи виконувати згідно проектно-кошторисної документації та вимог технічного завдання тендерної документації

Торги відмінено

3 052 062.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 260.31 UAH
Період уточнення: 31.07.2019 18:09 - 05.08.2019 18:14
Відповідь надана

Уточнення вимог тендерної документації

Номер: f0bf540252c744e8ac5a92ed65965418
Дата опублікування: 05.08.2019 18:02
Опис: Шановні панове! Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Уточнити терміни виконання робіт по об'єкту предмета закупівлі, оскільки: - в пункті 2 Додатку 4 "Технічне завдання" вказана тривалість виконання робіт по капітальному ремонту 5 місяців з дня початку виконання будівельних робіт, а згідно інформації, розміщеної на майданчику ProZorrо, в розділі "Період доставки" зазначено термін з 10.09.2019 по 15.10.2020 року. Таким чином, не зрозуміло який кінцевий термін виконання робіт з капітального ремонту системи опалення? Чи, можливо розпочинати роботи потрібно 15.05.2020р, щоб дотриматись терміну 5 місяців (тому що в зимовий період неможливо виконувати 90% робіт згідно технічного завдання)? 2. В розділі "Загальні технічні умови" в частині " Походження товарів" зазначено наступне: «На товари (компоненти та матеріали), які будуть використовуватись при виконанні робіт з капітального ремонту об’єкту, надавати сертифікати якості оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. До виробника та/або постачальника товарів (компонентів та матеріалів) застосовуються норми Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15 березня 2017року № 63/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». У разі виявлення порушення даних вимог, Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію даного Учасника». Просимо надати роз'яснення щодо виконання даних вимог, а саме: учасник торгів надає документи ( сертифікати) на підтвердження походження товарів та виробів у складі тендерної пропозиції, чи переможець торгів (підрядник) до початку робіт після укладання договору, чи сертифікати потрібно надавати разом з актами виконаних робіт? 3.Для виконання яких видів робіт по предмету закупівлі (згідно п.9 Додатку 2 ТД) обов’язкова наявність в учасника наступних машин і механізмів: екскаватори, автомобілі самоскиди, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобiльному ходу; геодезичне обладнання (нівелір)? 4. Просимо надати роз'яснення щодо п.2.2 (Ціна договору (договірна ціна) включає в себе вартість матеріалів з доставкою на Об’єкт та вартість ремонтно-будівельних робіт. Ціна не включає податок на додану вартість з коштів Замовника) проекту договору на виконання підрядних робіт (розділ 6 ТД).
Відповідь: Відповідь Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області на запитання учасника щодо уточнення вимог тендерної документації з проведення закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області» повідомляє наступне: 1. Тривалість будівництва визначена згідно ДСТУ Б А.3.1-22:2013 (додаток А) по усередненим показникам з урахуванням коефіцієнтів, які враховують сукупність конкретних умов зведення об’єкта, конструктивних особливостей будівлі, прийняті організаційно-технічні заходи та складає 5 місяців разом з підготовчим періодом. Роботи виконувати в літній період при плановому зупинені навчання в школі. Згідно п. 3.6. та п. 3.7. проекту Договору Сторони мають право за взаємною домовленістю змінити строк проведення робіт, Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт. Тому, розпочати роботи підрядник повинен після укладення Договору про закупівлю робіт (орієнтовно після 10.09.2019 р.), але закінчити будівельні роботи в строк не пізніше ніж до 15.10.2020 р. 2. Згідно п. 35 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В розділі "Загальні технічні умови" в частині " Походження товарів" зазначено, що «На товари (компоненти та матеріали), які будуть використовуватись при виконанні робіт з капітального ремонту об’єкту, надавати сертифікати якості оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. До виробника та/або постачальника товарів (компонентів та матеріалів) застосовуються норми Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15 березня 2017року № 63/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». У разі виявлення порушення даних вимог, Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію даного учасника». На виконання даних вимог, учасник торгів повинен надати документи (сертифікати) на підтвердження походження товарів та виробів у складі тендерної пропозиції. 3. Пунктом 9 Додатку 2 ТД визначено, що «Серед переліку обладнання, машин і механізмів, вказаних у довідці, обов’язкова наявність в учасника наступних машин і механізмів: екскаватори, автомобілі самоскиди, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобiльному ходу; геодезичне обладнання (нівелір) обов’язкова наявність в учасника наступних машин і механізмів: екскаватори, автомобілі самоскиди, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобiльному ходу; геодезичне обладнання (нівелір)». В Розділі 1. «Влаштування приміщення теплопункту» Технічного завдання (Додаток 4) ТД замовником вказані відповідні найменування робіт по влаштуванню приміщення теплопункту. Виконання робіт з прокладання трубопроводiв опалення від приміщення теплопункту до системи опалення корпусу № 1 та корпусу №2 ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 по пров. Лютневий, 3 в м. Жмеринка, Вінницької області призведе пошкодження покриття прибудинкової території школи, яке необхідно буде відновити дорожньою технікою, вказаною в п. 9 Додатку 2 ТД. 4. В п. 3 «Проект Договору про закупівлю» розділу 6 ТД вказано, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно ч.1 ст.627 ЦКУ визначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, а згідно ч.1 ст. 628 ЦКУ, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до ч. 4. ст. 179 ГКУ при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 2 ст. 180 ГКУ господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Отже, сторони при укладенні та визначені умов договору визначають ці умови за взаємним погодження сторін. Пункт 2.2. проекту договору про закупівлю п.3. розділу 6 ТД «Ціна договору (договірна ціна) включає в себе вартість матеріалів з доставкою на Об’єкт та вартість ремонтно-будівельних робіт. Ціна не включає податок на додану вартість з коштів Замовника, оскільки Замовник не є платником ПДВ. Голова тендерного комітету управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради О.Куленко
Дата відповіді: 08.08.2019 16:31