-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (36244- адміністрування інфузійного контролера; 38501-шприц-інсулін/голка, основна; 63095 шприц/голки загального призначення) (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 850.00 UAH
Період уточнення:
31.07.2019 14:34 - 06.08.2019 13:55
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
0491df2a4dda4612a1d589895d85a3dc
Дата опублікування:
06.08.2019 13:35
Опис:
Шановний Замовник. З огляду на Ваші відповіді на питання та внесені зміни до ТД, з'явилося враження, що Ви не до кінця вивчили Закон України " Про публічні закупівлі". Нагадаємо Вам де які пункти Закону, стосовно того, для чого були внесені зміни в законодавство щодо державних закупівель, в частині ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Отже, Закон України "Про публічні закупівлі" має наступні статті та пункти:
Стаття 1. Визначення основних термінів.
1) авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. - звертаємо увагу на наступному - "автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель".
6) електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу на наступному- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
Стаття 12. Процедури закупівлі.
2. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Електронна система закупівель повинна забезпечити збереження та належний захист усієї інформації щодо проведення процедур закупівель, можливість доступу до цієї інформації замовників, учасників, контролюючих органів, органу оскарження, уповноваженого органу та інших осіб відповідно до положень цього Закону і відповідати вимогам щодо наявності:
1) можливості здійснювати обмін інформацією з використанням Інтернету;
2) загальнодоступних засобів телекомунікації, що не обмежують участі у процедурах закупівель;
3) системи електронного обміну документами з використанням методів ідентифікації, вимоги до яких визначаються Кабінетом Міністрів України;
4) можливості здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій (їх частин) за умови відсутності доступу до таких даних з боку будь-яких осіб до встановленого кінцевого строку подання та часу і дати розкриття їх пропозицій;
Стаття 14. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі
1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Ще раз перечитайте саме цю статтю - "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель."
Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій
1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Ще раз наполягаємо на внесені змін до ТД, а саме - ВИДАЛИТИ вимогу "Переможець торгів надає вказані документи на адресу замовника: вул. Шевченка,23, м. Полтава, 36011. КП «ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського ПОР» в паперовому вигляді прошиті та пронумеровані, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та скріплені печаткою у запечатаному конверті (на конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місце знаходження замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів; маркування: «Документи учасника – переможця)". Цю вимогу можна замінити на "Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи .....
Відповідь:
Тендерна документація розглянута та затверджена членами тендерного комітету, вимоги в тендерній документації стосовно оформлення та надання оригіналів документів, передбачених ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" не противорічить основним принципам Закону, а саме створення кокурентного середовища у сфері закупівель, розвитку добросовісної конкуренції та запобігань корупції.
Дата відповіді:
07.08.2019 07:54
Відповідь надана
Додаток №1 до договору
Номер:
d468969e3d4947ccb888517bcb0ec842
Дата опублікування:
06.08.2019 10:47
Опис:
Прошу розмістити на сайті ,який вигляд має мати додаток №1 до договору, оскільки в проекті договору Ви вимагаєте, щоб Ціна на Товар встановлювалась в гривнях та визначалась в Специфікації, яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток №1),а самого додатку немає.Дякую
Відповідь:
Додаток 1 до договору буде ваша специфікація за результатами аукціону, по формі повинна відповідати ціновій пропозиції (додаток 2 ТД , табличка)
Дата відповіді:
06.08.2019 11:55
Відповідь надана
Уточнення МТВ
Номер:
23f4298b2a8448afbdf08b75ef7d2fc3
Дата опублікування:
05.08.2019 13:56
Опис:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас за роз’ясненням, чи буде вважатись еквівалентом шприц 10,0 мл з голкою розміром 0,8мм*38мм (в медико-технічному завданні зазначено розмір не менше 0,8мм*36мм).
Відповідь:
Так, буде вважатись як еквівалент
Дата відповіді:
06.08.2019 09:59
Відповідь надана
Уточнення МТВ
Номер:
672aa5a443d54cc8b4ef3d6137cf5f34
Дата опублікування:
05.08.2019 13:52
Опис:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас за роз’ясненням, чи буде вважатись еквівалентом шприц 10,0 мл з голкою розміром 0,8мм*38мм (в медико-технічному завданні зазначено розмір не менше 0,8мм*36мм).
Відповідь:
Так, буде вважатись
Дата відповіді:
06.08.2019 09:58
Відповідь надана
Уточнение МТВ
Номер:
044d17ec86a8489c99ca1a9dabb2bc2a
Дата опублікування:
05.08.2019 10:35
Опис:
Уважаемый тендерный комитет. Просьба уточнить медико-технические характеристики по позиции 3) - Шприц інсуліновий 1 мл U-100 Luer Lock з голкою, 30 G (0.33*13 мм). В Требовании написано, что - "Повинен мати з’ємну голку з ковпачком" - это есть соединение Luer, и это правильное требование. Что касается соединения Luer Lock - оно для инсулиновых шприцов уже не используется.
Просьба удалить в названии Luer Lock.
Відповідь:
В ТД будуть внесені зміни
Дата відповіді:
06.08.2019 09:57
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
5a2f6aebad304180bfa6073aed447a21
Дата опублікування:
03.08.2019 19:20
Опис:
Шановний Замовник. Уважно вивчивши тендерну документацію та вимоги, з'явилося де-кілька запитань.
1. Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити:
- реєстр наданих документів (Додаток 1), де наявний стовбець - № сторінки.
Водночас, згідно той же інструкції з підготовки тендерної пропозиціїї, наявна наступна вимога - "Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі " PDF " або " JPEG" (або інший) та містити розбірливі зображення.
Учасник повинен завантажити документи, які вимагаються Документацією, файлом – вкладенням у вигляді сканованого оригіналу документів у відповідному форматі.
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі"
Питання - а навіщо взагалі реєстр с нумерацією сторінок. Бо завантаження де-кілька окремих файлів може спричинити нумерацію в окремих файлах, з 1 до .... сторінки, а може і з ..... до ..... і т.д. А такої вимоги вже не існує, щоб нумерація була продовжена у кожному окремому файлі. Тож, ми вважаємо, що вимога щодо надання реєстру документів є незрозуміла і може збити з пантелику Учасника який готую тендерну пропозицію, бо ніякої зручності для перегляду чи оцінювання пропозиції воно не несе.
2. Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, наявна вимога - "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2018 рік (надати копію договору з усіма додатками та лист – відгук контрагента)". Згідно відповідних рішень АМКУ - ця вимога є дискримінаційна! Учасник, може проводити свою діяльність роками, а наприклад у 2018 році, таких аналогічних договорів не було, це зовсім не означає, що він не спроможній поставити товар. Щодо листа відука, на думку АМКУ це теж дискримінаційні вимоги. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі достанью в довідці вказати ID закупівлі, і вже через систему "витягти" звіт про укладений та виконаний договір. Саме для таких та подібних речей і існує електрона система закупівель.
3. І останнє. Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, ЧАСТИНА 2 наявна вимога - "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону.
Переможець торгів надає вказані документи на адресу замовника: вул. Шевченка,23, м. Полтава, 36011. КП «ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського ПОР» в паперовому вигляді прошиті та пронумеровані, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та скріплені печаткою у запечатаному конверті (на конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місце знаходження замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів; маркування: «Документи учасника – переможця) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Переможець несе відповідальність за достовірність наданої інформації в документах, наданих замовнику." - це що таке???!!! Навіщо створювалась електронна система закупівель? Щоб паперові бумажки у конвертах відправляти чи приносити? А якщо учасник з іншого міста та 5 календарних днів співпадає зі святами та вихідними? А де гарантія що відповідний конверт попаде у потрібні руки, бо навіть номеру кабінету не вказано?! По цьому пункту більше питань, чим відповідей. Всі замовники вже певний час користуються електроним документообігом, та не змушують постачальників бігати по МВС та податкових, аби отримати довідки а потім їх прошивати, купувати конверти та нести невідомо куди. Смішно.
Вимагаємо внести відповідні коректировки до ТД та провести чесну та прозору закупівлю.
Відповідь:
В ТД будуть внесені зміни
Дата відповіді:
06.08.2019 09:56
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
19f53960689249cab15609260ceb03d4
Дата опублікування:
01.08.2019 17:45
Опис:
Шановний тендерний комітет. Згідно МТВ, пункт 1. Пристрій для переливання крові, кровозамінників, інфузійних розчинів, наявна вимога - Повинні мати довжину трубки – не менше 1600 мм. Повідомляємо Вам, що єдиним виробником в Україні з такою довжиною трубки є - Допомога-1 під торговою маркою Medicare. Тому, вимагаємо змінити умови МТВ на довжину - 1500 мм, яку виробляє більшість виробників.
Відповідь:
В ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
02.08.2019 15:13
Відповідь надана
Уточнення МТВ
Номер:
e319e29fa096410b9929d77d35c7f2ef
Дата опублікування:
01.08.2019 14:45
Опис:
Шановний Замовник у Вашому МТВ по позиції 8 написано "шприц трьох компонентний" а по позиціям 4-7 таке уточнення відсутньє. Поясніть, будь ласка - які вимоги до шприців поз 4- 7, це повинні бути двох компонентні? трьох? чи будь який належної якості?
Відповідь:
В позиціях 4-7 можуть бути будь-які шприці, а позиції 8 обов'язково трьохкомпонентний шприц.
Дата відповіді:
02.08.2019 15:12