-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерна техніка
Завершена
2 300 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2019 17:36 - 05.08.2019 10:00
Відповідь надана
Договір
Номер:
f2830569de7a48e0be389511db177172
Дата опублікування:
01.08.2019 10:40
Опис:
Як і раніше не вказана відповідальність покупця за порушення ним зобов'язань з оплати. Згідно ст.231 Сторона, яка порушила термін виконання зобов'язань за договором повинна нести відповідальність. Законодавством не надаються якісь привілеї стороні, виходячи з того, який у неї джерело фінансування. Дана норма поширюється на обидві сторони договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Пунктом 5.1. Договору передбачена відповідальність обох Сторін за невиконання або неналежне виконання зобов'язань згідно чинного законодавства України, а пункт 5.2. Договору лише уточнює міру відповідальності Замовника. Щодо ст.231 Господарського кодексу України, то вона визначає тільки розмір штрафних санкцій в окремих видах зобов'язань. Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Дата відповіді:
01.08.2019 11:35
Відповідь надана
ст. 23 Бюджетного кодексу
Номер:
d97c2db4faef40b3a5109b9c993781bd
Дата опублікування:
01.08.2019 10:38
Опис:
Шановний замовник! Якщо Ви посилаєтесь на ст. 23 Бюджетного кодексу, то повинні прописувати пункт в повній відповідності. Виходячи з першоджерела, даний пункт повинен бути не інакше як: "Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення"
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ми не цитуємо Бюджетний кодекс України у договорі, а посилаємось на відповідну його статтю, яка забороняє брати бюджетні зобов'язання та здійснювати платежі з бюджету без відповідних бюджетних призначень.
Дата відповіді:
01.08.2019 11:17
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
ccb66cd1efb54ee1a359e3b0e1797a7c
Дата опублікування:
31.07.2019 15:34
Опис:
Шановний Замовнику. Просимо відповісти на 3 запитання:
1. Які розєми для підключення монітору повинні бути в системних блоках (робоча станція викладача/методиста)?
2. Які розєми для підключення монітору повинні бути в системних блоках (робоча станція звукорежисера)?
3. В технічних вимогах до ноубуків в рядку Призначені для користувача функцій і додаткових параметри вказано Печать з мобільних пристроїв - Google Cloud Print, AirPrint, Canon PRINT Business, Mopria, але ця вимога відноситься до принтерів. Виправте помилку будь-ласка, або вкажіть які саме Призначені для користувача функцій і додаткових параметри вимагаються від ноутбуків.
Відповідь:
1.Інтерфейс SVGA
2. Інтерфейс HDMI, інтерфейс DVI.
3. Будуть внесені зміни в технічні вимоги.
Дата відповіді:
01.08.2019 12:41
Відповідь надана
п 5.1 Договору
Номер:
2c89405dbd824a45873ad6cb7a175480
Дата опублікування:
31.07.2019 11:36
Опис:
Згідно п 5.1 Договору Ви вказуєте: У разі несвоєчасного передання Товару в термін, зазначений у п.1.2. Договору, Продавець має сплатити Покупцю пеню в розмірі однієї облікової ставки Національного банку України від вартості непоставленого Товару за кожний день затримки поставки. Просимо внести зміни тому що відповідальність обох сторін повинна бути зазначена відповідно до ст.231 госп кодексу України та повинна бути в однаковому розмірі як за прострочення поставки так і за прострочення оплати
Відповідь:
Внесені відповідні зміни до тендерної документації, у тому числі і до п.5.1. Договору
Дата відповіді:
31.07.2019 19:33
Відповідь надана
п 5.1
Номер:
f51b0f33f0d04feab8c23d69c8265605
Дата опублікування:
31.07.2019 11:34
Опис:
у п 5.1. Договору не вказано чіткого строку поставки. Просимо додати строк поставки до Договору
Відповідь:
Внесені відповідні зміни до тендерної документації, у тому числі і щодо строку поставки товару
Дата відповіді:
31.07.2019 19:32
Відповідь надана
п. 3.6 Договору
Номер:
2b4ac91178684a7eb1def87a5b846d3d
Дата опублікування:
31.07.2019 11:02
Опис:
Шановний замовник! п. 3.6 Договору не коректно прописаний , різночитання термінів (тестування, приймання) так само не коректно прописані умови усунення дефектів постачальником. Просимо змінити цей пункт або видалити
Відповідь:
Внесені відповідні зміни до тендерної документації, у тому числі і до п.3.6. Договору
Дата відповіді:
31.07.2019 19:26
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
ee49553e3208459f8ce8338dcd3451e2
Дата опублікування:
30.07.2019 09:27
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Відповідь:
1.Да , допускаємо.
2.Да, допускаємо. Ціни будуть порівнюватись по остаточній ціні. ПДВ додаватись не буде.
3.В додатку 2 , в розділі «Загальні положення» визначені загальні вимоги до товару.
Дата відповіді:
30.07.2019 13:22