• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 - км 107+000 (окремими ділянками) (45233142-6 ремонт доріг)

Завершена

2 135 564 372.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 213 556.44 UAH
Період уточнення: 29.07.2019 15:07 - 19.11.2019 17:00
Відповідь надана

Щодо аналогічних договорів

Номер: 00fb807dc8854bdc9cc5b6f3a607dbfe
Дата опублікування: 19.08.2019 15:37
Опис: Наше підприємство не має достатнього досвіду з влаштування основи із СФОВ або/та щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. Проте ми маємо достатній досвід з влаштування основи дорожнього одягу із застосуванням технології «холодного ресайклінгу». Відповідно до ВБН В.2.3-218-539:2007 «Споруди транспорту. Влаштування шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування з холодних сумішей, що містять фрезерований асфальтобетон» та СОУ 45.2-00018112-061:2011 «Будівельні матеріали. Суміші органо-мінеральні дорожні з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів. виготовлені за методом холодного ресайклінгу. Технічні умови» влаштування шару основи дорожнього одягу із сумішей органо-мінеральних дорожніх з фрезерованих матеріалів (далі - СФОВ) виконується за технологією холодного ресайклінгу, яка може реалізовуватися двома методами - безпосередньо на дорозі та приготуванням сумішей в установці. Метод холодного ресайклінгу безпосередньо на дорозі реалізовується шляхом застосування ресайклеру та включає наступні технологічні операції: - фрезерування шарів існуючого дорожнього одягу ресайклером чи дорожньою фрезою (за необхідності); - планування поверхні автогрейдером; - розподілення нового кам'яного матеріалу та цементу; - фрезерування та перемішування матеріалу з додаванням бітумної емульсії ресайклером; - планування та профілювання поверхні шару автогрейдером; - ущільнення СФОВ відповідною ланкою котків. При приготуванні СФОВ в установці, їх укладання відповідно до вищезазначених будівельних норм виконується асфальтоукладачами або автогрейдерами. Аналогічними механізмами виконується укладання і щебенево-піщаних сумішей, оброблених цементом. Ураховуючи вищенаведене, влаштування основи дорожнього одягу із СФОВ та технологія холодного ресайклінгу є поняттями рівнозначними, тобто позначають одні і ті ж види робіт. Тому досвід виконання робіт за технологією холодного ресайклінгу може слугувати підтвердженням наявності у нашого підприємства досвіду виконання робіт з «влаштування основи із СФОВ або/та щебенево-піщаної суміші обробленої цементом». З огляду на вищевикладене, просимо Замовника повідомити чи може наше підприємство, як Учасник процедури даної закупівлі, підтвердити відповідність вимозі Тендерної документації щодо «обсягів виконання робіт (надання послуг) за 1 (один) календарний рік в частині влаштування основи із СФОВ або/та щебенево-піщаної суміші обробленої цементом» ШЛЯХОМ надання аналогічних договорів з виконанням робіт з влаштування основи дорожнього одягу із застосуванням технології «холодного ресайклінгу».
Відповідь: Технологія «холодного ресайклінгу»-технологія повторного використання матеріалів існуючої дорожньої конструкції зі зміною властивості цих матеріалів.Роботи з влаштування шарів дорожнього одягу із сумішей треба виконувати спеціалізованими дорожньо-будівельними організаціями, які мають відповідні засоби механізації ,контролю якості та ліцензію на виконання цих робіт. На підставі затвердженої проектно-кошторисної документації та проекту приготування суміші, потрібно здійснювати в стаціонарних змішувачах примусової дії. Тому, виходячи з вищенаведеного,підрядна організація повинна мати досвід з влаштування основи дорожнього одягу із застосуванням технології «холодного ресайклінгу».
Дата відповіді: 21.08.2019 12:49
Відповідь надана

Питання щодо п. 2.4. Додатку № 2 до Тендерної документації

Номер: a57f4fa79a69417c95c7dedf9eb897d1
Дата опублікування: 05.08.2019 18:56
Опис: Доброго дня! Хотіли б поцікавитись таким питанням щодо п. 2.4. Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: 1. Чи відноситься холодне фрезерування a/b покриттів до прокатування асфальтного покриття дороги? 2. 350 000 м2 основи за актами КБ-2В, повинні бути прокладені учасником у попередньому досвіді саме з дотриманням стандартів СФОВ та виконані з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом, чи вірно ми розуміємо вимогу Замовника? 3. Вимога у 100 000т вирівнюючого та/або ніжнього шару асфальтобетонного покриття, чи правильно ми розуміємо, що ці 100 000 т можуть включати в себе загальну кількість як вирівнюючого, так і нижнього шару покриття? 4. Чи правильно ми розуміємо, що вимога до 350 000м2 верхнього шару покриття може бути виконана з в'язких гравійно-мастивних матеріалів, які забезпечують з'єднання? 5. Чи правильно ми розуміємо, що актами повинен бути підтверджений досвід щодо укріплення узбіч дороги у розмірі не менше 90 000 м2 участків дороги? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! 1.Холодне фрезерування дорожнього покриття до прокатування не відноситься ; 2. Вимога у 350 000м2 передбачає досвід влаштування основи із СФОВ (суміш фрезерована оброблена в’яжучим) та/або щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. 3.Вимога у 100 000тн передбачає досвід улаштування вирівнюючого та/або нижнього шару асфальтобетонного покриття; 4. Вимога у 350 000м2 передбачає досвід влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому з полімерними добавками та/або ЩМА (щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші); 5. Актами повинні бути підтверджено досвід щодо укріплення узбіч у обсязі не менше 90 000 м2 площі.
Дата відповіді: 07.08.2019 17:07