• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги дитячих оздоровчих закладів санаторного типу, забезпечення оздоровлення дітей, що потребують соціальної уваги та підтримки, вихованців дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей

Завершена

1 881 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 25.07.2019 17:39 - 31.07.2019 17:44
Відповідь надана

Місце надання послуг

Номер: 8db52b03f256470eaba3bd92a819bff3
Дата опублікування: 26.07.2019 09:58
Опис: Шановний Замовник! У тендерній документації Замовником визначено обмеження щодо закладів оздоровлення та відпочинку, а саме відповідно додатку 4 тендерної документації Місце надання послуг є заклади оздоровлення та відпочинку санаторного типу Київської області. За офіційними даними державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Київській області таких закладів 4. Три з яких за даними ЗМІ не працють. . Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а визнання місця оздоровлення та відпочинку дітей закладами санаторного типу в Київській області саме обмежують і дискримінують учасників процедури закупівлі. Такі дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Встановлення Замовником обмеження щодо закладів оздоровлення та відпочинку санаторного типу Київської області прямо порушує норму статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників, у частині 3 цієї статті зазначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Стаття 164-14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Такі умисні дії посадових осіб замовника, відповідальних за проведення торгів, містять ознаки корупційних проявів та зловживань, оскільки створюють неконкурентне середовище для потенційних учасників торгів та лобіюють інтереси конкретно визначених учасників. Такі неконкурентні умови породжують нераціональне використання бюджентих коштів, що відноситься до компетенції органів державного фінансового контролю. Додатково повідомляємо, що органом оскарження за результатами розгляду аналогічних справ вказані умови визнано дискримінаційними рішеннями замовників. Зважаючи на вищевикладене, просимо усунути закладені дискримінаційні умови та привести умови закупівлі у відповідність до вимог Закону. Щодо зміни до документації конкурсних торгів, та відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Порядок внесення таких змін визначено у пункті 2 частині другій статті 23 вище зазначеного Закону. Просимо привести документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання! На засіданні тендерного комітету 31.07. 2019 року було розглянуто ваше питання та інформуємо вас про наступне : Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008р. № 375-VI дитячий заклад санаторного типу - заклад, у якому діти перебувають цілодобово і де поряд з оздоровчими надається комплекс медичних послуг, спрямованих на поліпшення стану їхнього здоров'я, запобігання захворюванням. З урахуванням природно-кліматичних умов, наявної лікувально-оздоровчої бази, кадрового забезпечення такі заклади можуть бути спеціалізованими. Закупівля Службою у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації послуг з оздоровлення дітей проводиться виключно в рамках чинного законодавства та в інтересах 140 дітей, що потребують соціальної уваги та підтримки, вихованців дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, для яких планується придбати путівки і в жодному разі не несе наміру порушити права окремих осіб та надавати преференції іншим. З метою проведення якісного та безпечного оздоровлення соціально незахищених категорій дітей Замовником проводилось попереднє вивчення ситуації, моніторинг цін на оздоровлення та моніторинг попиту батьків щодо оздоровлення їх дітей на території інших областей України, у тому числі і в Київській області.
Дата відповіді: 31.07.2019 14:31