• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів "Нова українська школа")

Закупівля товару Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів "Нова українська школа") здійснюється за рахунок коштів державного та районного бюджетів

Торги відмінено

680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Період уточнення: 24.07.2019 10:09 - 30.07.2019 16:00
Відповідь надана

внесення уточнень до ТД

Номер: a4ad861243934e82a1cf37a2b8845eed
Дата опублікування: 26.07.2019 12:52
Опис: Просимо внести уточнення до тендерної документації, а саме додатку 4, п.7 щодо надання "копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання на навчальні кабінети", виклавши даний підпункт в наступній редакції: "копії висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів (на комплект або на кожну з його складових)", оскільки на більшу кількість товарів з переліку складових комплекту йде окремий виробник з окремим висновком СЕС на конкретні товари свого виробництва і загального висновка на засоби для навчання та обладнання буде замало.
Відповідь: Добрий день, Замовником вирішено внести зміни до п.7 Додатку 4 тендерної документації та опублікувати зміни у запропонованій Вами редакції.
Дата відповіді: 02.08.2019 14:22
Відповідь надана

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: c0943e82c7a149cc8c9238b028b0bede
Дата опублікування: 26.07.2019 12:43
Опис: Доброго дня! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимога Тендерного комітету: "якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника)" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання листи авторизації. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Доброго дня! Дане питання вивчається відділом освіти Надвірнянської районної державної адміністрації та пізніше буде прийняте рішення.
Дата відповіді: 31.07.2019 10:33