• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт спортивного залу Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи по вулиці Лазурній, 18-В у м. Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

6 122 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 612.50 UAH
Період уточнення: 22.07.2019 09:27 - 28.07.2019 17:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 73cbf610afbf4d588736d4a390376aed
Дата опублікування: 26.07.2019 16:27
Опис: Навіщо розміщувати тендерну документацію у форматі .pdf? В документації є таблиці та форма "Тендерна пропозиція", від якої учасник не повинен відступати. Замовник таким чином хоче "спростити" підготовку тендерної пропозиції учасникам? Просимо розмістити принаймні таблиці, тендерну пропозицію та проект договору у форматі .doc.
Відповідь: Замовником викладено тендерну документацію в форматі Portable Document Format – pdf з якого можна з легкістю копіювати вміст, оскільки автор документа PDF не застосовував до нього параметри захисту, що забороняють копіювання. Крім того, в відкритому доступі, в тому числі в режимі online є безліч безкоштовних програм для конвертації файлів різних форматів, в тому числі з PDF в WORD, на випадок якщо скопіювати текст Вам не вдається.
Дата відповіді: 29.07.2019 14:41
Відповідь надана

Лист від органу статистики

Номер: 5524f247c6694baf98c85fd9ab559d70
Дата опублікування: 26.07.2019 16:23
Опис: Додатком 1 до тендерної документації вимагається подання листа від органу статистики про те, що учасник не звітує за формою № 1-ПВ. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Тобто, якщо законодавством не передбачено подання такого звіту для учасника, то навіщо потрібен лист? Просимо пояснити з посиланням на норми чинного законодавства.
Відповідь: Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з органа статистики до якого подається є підтвердженням наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку коли учасник не звітує за даною формою йому необхідно надати відповідний офіційний лист від органа статистики (лист повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та скан-копію штатного розпису. Зазначена вимога включена із метою уникнення маніпуляцій зі сторони потенційних Учасників процедури закупівлі в разі коли відповідні звіти подаються до органів статистики, але не надаються в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 29.07.2019 14:40
Відповідь надана

Введення в експлуатацію

Номер: 5bd1d96078cc410c8ccb6a9c291f0fae
Дата опублікування: 26.07.2019 16:16
Опис: Додатком 1 до тендерної документації вимагається подання свідоцтва, декларації про введення об'єкту в експлуатацію або листа із посиланням на сайт, де розміщено інформацію про введення об'єкту в експлуатацію. Відповідно до норм Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" введення завершеного об'єкту в експлуатацію є обов'язком замовника. І у випадку, якщо останній не вводить об'єкт в експлуатацію, то підрядник ніяким чином не може на це вплинути. Тому просимо пояснити, чому, на думку замовника, декларація про введення об'єкту в експлуатацію є підтвердженням виконання аналогічного договору? А лише договір, підписані сторонами акти виконаних робіт та лист-відгук таким підтвердженням не виступають?
Відповідь: Згідно з п.8 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється. Підрядна організація приймає безпосередню участь у введенні об’єкта в експлуатацію шляхом підписання акта готовності об’єкта до експлуатації та участі у перевірці відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю готовності об’єктів до експлуатації Тобто Декларація або Сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації для Замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Дата відповіді: 29.07.2019 14:39
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 07d1c0c976114f18956ea507dce943c9
Дата опублікування: 26.07.2019 16:03
Опис: Додатком 1 до тендерної документації вимагається подання в якості аналогічного договору, вартість якого має становити не менше 6,0 млн. грн. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, будь-яка додаткова інформація, не передбачена Законом України "Про публічні закупівлі", може бути включена до тендерної документації лише на підставі положень якого-небудь нормативного акту. Крім того, частиною 4 згаданої статті 22 визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення певної вартості договору якраз і призводить до зниження конкуренції, оскільки зменшує коло потенційних учасників, та, відповідно, дискримінує учасників, які сумлінно виконували договори, але з меншою вартістю. Враховуючи вищевказане, просимо пояснити, на підставі якого нормативного акту до тендерної документації включено вимогу про вартість договору у розмірі 6,0 млн. грн.? Також просимо пояснити, чому Замовник включає до тендерної документації положення, що обмежують конкуренцію та дискримінують учасників?
Відповідь: Чинним законодавством не визначено поняття аналогічний договір, тобто Замовник самостійно обирає зміст і спосіб підтвердження виконання зазначеного кваліфікаційного критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, значну кошторисну вартість, великий обсяг будівельно-монтажних робіт, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт, який має досвід виконання договорів значного обсягу.
Дата відповіді: 29.07.2019 14:38
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: 780f6b08b80842a38bc0bad0ebc1ec5d
Дата опублікування: 26.07.2019 15:30
Опис: В п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Ви просите інформаційний лист про наявність у учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків належать до об'єктів із середніми та значними наслідками. При цьому об'єкт, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі, не відноситься до об'єктів із значними наслідками. Просимо пояснити, з посиланням на норми чинного законодавства, навіщо для будівництва об'єкту, який належить до категорії СС2, подавати підтвердження ліцензії на будівництво об'єктів СС3?
Відповідь: Замовник не обмежує права участі у торгах за предметом закупівлі Учасників які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків належать до об'єктів із середніми наслідками. В складі тендерної пропозиції в такому випадку надається лист із зазначенням інформації про такий документ.
Дата відповіді: 29.07.2019 14:31