• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Грунт покриття (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

3 023 467.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 234.00 UAH
Період уточнення: 19.07.2019 16:31 - 10.08.2019 18:00
Відповідь надана

Дискримінація в тендерній документації

Номер: 67d02fb2b75e4ab7aab481cf78201bae
Дата опублікування: 26.07.2019 15:43
Опис: Ми є національним виробником лакофарбної продукції та виготовляємо продукцію за ДСТУ Б В.2.7-233:2010. Нас дискримінують умови цієї тендерної документації, адже такі характеристики, як опір тиску, коефіцієнт опору дифузії водяної пари, значення рН, тверість по шору відсутні у ДСТУ Б В.2.7-233:2010, а посилань на нормативну документацію, яка б пояснювала наявність вище згаданих характеристик, замовник не надав. Ми вимагаємо прибрати дискримінаційні умови (опір тиску, коефіцієнт опору дифузії водяної пари, значення рН, тверість по шору) та привести ТД до відповідності національним стандартам. В іншому випадку ми будемо змушені відстоювати свої інтереси у відповідних органах (АМКУ) та будемо звертатись до антикорупційних установ задля запобігання корупції у закупівлях УЗ.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаний Вами нормативний документ ДСТУ Б В.2.7-233:2010 відноситься до груп та підгруп, що призначені для іншої галузі застосування. Також виходячи з вище вказаного нормативного документу, а саме його Додатку Б рекомендовані напрямки застосування сумішей будівельних рідких модифікованих не відповідають вимогам вказаним в технічному завданні. Також доводимо до Вашого відома, що умови, в жодному разі не являються дискримінаційними, а вимагають від матеріалу параметри, що визначають, в першу чергу, його надійність та довговічність відповідно до сфери його використання. Згідно з завданням покриття повинно володіти високою стійкістю до механічних пошкоджень та динамічних навантажень. Дану характеристику визначає такий показник, як твердість по Шору. Стійкість до динамічних навантажень характеризує показник відносного подовження при розриві. Також матеріал окрім декоративної функції повинен виконувати функцію гідрозахисту, тому він має бути водонепроникним. В даному випадку гідроізоляційні властивості визначаються показником опору до тиску води. Одночасно матеріал повинен бути паропроникним оскільки в конструкції може бути залишкова вологість, яка з часом може призвести до відшарування матеріалу. Тому така властивість, як паропроникність визначається показником коефіцієнту дифузії водяної пари. Також звертаємо Вашу увагу, що сфера використання матеріалу визначається високою специфічністю. Необхідно надати конструкції дахів вагонів не тільки декоративних властивостей (колір, фактура, тощо), але й виконати захисне стійке до механічних пошкоджень та високих динамічних навантажень, гідроізоляційне покриття. В даному випадку звичайне пофарбування не вирішить проблеми відновлення та ізоляції дахів за один технологічний процес. Дякуємо Вам за увагу до даного тендерного завдання та закликаємо для участі у майбутніх тендерних проектах, що можуть бути доцільними по відношенню до використання саме лакофарбових матеріалів.
Дата відповіді: 12.08.2019 13:43
Відповідь надана

Тепмературні норми

Номер: 1cc3f6f4e74849faace025612ed3d176
Дата опублікування: 26.07.2019 15:12
Опис: Чим регламентовані температурні норми від -30 до +100 градусів по цельсію для покриття однокомпонентного? На які нормативні документи спирається замовник при висуванні такої вимоги?
Відповідь: Експлуатація залізничних вагонів відбувається виключно на відкритому повітрі. Зважаючи на це вагони зазнають постійного атмосферного впливу в тому числі температурного. Діапазон температурного впливу (максимальні значення температури повітря, що були зафіксовані в Україні) може сягати від -30 С до +42 С. При цьому при температурі повітря +42 С постійна температура нагріву металу сягає +80 С. Короткочасний нагрів може бути в діапазоні +100 С. Саме з кліматичних та температурних умов України витікають температурні вимоги до матеріалу для відновлення та гідроізоляції дахів залізничних вагонів. Такий матеріал повинен зберігати свої властивості незважаючи на широкий температурний діапазон експлуатації.
Дата відповіді: 12.08.2019 13:43