-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Насосні агрегати
Завершена
287 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
Період уточнення:
19.07.2019 12:55 - 28.07.2019 14:00
Відповідь надана
Дискримінаційна умова
Номер:
da7c4746fd504519bf32fc635c926f67
Дата опублікування:
24.07.2019 13:34
Опис:
Просимо виключити вимогу про надання скан-копії діючих сертифікатів відповідності виданих акредитованими органами на насосний агрегат у т.ч. на електродвигуни. Повідомляємо, що з 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар обов’язковій сертифікації, оскільки жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
Таким чином, отримання сертифікату відповідності наразі проводиться добровільно, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодавчо, відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно даної статті Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, вимога про надання сертифікатів відповідності є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
У разі відмови буде надано скаргу у відповідні інстанції.
Відповідь:
В тендерній документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
25.07.2019 14:17
Відповідь надана
Дискримінуючі умови
Номер:
e66a479eb9994428861e9607a7511b7c
Дата опублікування:
24.07.2019 12:54
Опис:
Відповідно до минулої закупівлі № UA-2019-04-22-001250-c потужність на валу , Р2, в робочій точці, становила " не більше 40,8 кВт". У даній закупівлі на тотожний товар у тендерній документації потужність на валу , Р2, в робочій точці, зазначено "не більше 38 кВт".
Нами було проаналізовано, як ринок, так і тендерні пропозиції учасників. Жоден з відомих виробників насосних агрегатів не може забезпечити показник 38 кВт на валу , Р2, в робочій точці.
Звертаємо увагу Замовника, що при закупівлі товарів технічним характеристикам повинно відповідати не менше двох виробників.
Таким чином вимога щодо потужності на валу , Р2, в робочій точці " не більше 38 кВт" є дискримінуючою , та такою, що обмежує конкуренцію.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та відновити попередній показник.
Відповідь:
Потужність на валу Р2 в робочій точці (Н-61м, Q-180м.куб./год.) 38 кВт можуть забезпечити щонайменше наступні насосні агрегати:
КDN 80-200/222;
MVA 80-20.A.1100;
NSCS 80-200/450/W22CC4;
CS2 80-250-220/B/45.
Зважаючи на те, що є достатня кількість марок насосного обладнання різних виробників , що відповідають необхідним технічним характеристикам, а також враховуючи вартість електропостачання ( включаючи вартість електричної енергії, послуги розподілу, послуги постачальника, послуги передачі електричної енергії ), яка складає з 01.07.2019 р. 3,15306 грн/. кВт*год. в т.ч. ПДВ, вимога щодо потужності на валу Р2 в робочій точці 38 кВт є не тільки не дискримінуючою, а такою, що не обмежує конкуренцію і є економічно-вигідною для підприємства, оскільки у порівнянні з вимогою «Потужність на валу Р2 в робочій точці 40,8 кВт» зменшує витрати замовника на електропостачання на 77 338,26 грн. в т.ч. ПДВ за рік ((40,8-38)*24*365*3,153067).
Враховуючи вищенаведене вважаємо недоцільним змінювати вимогу у бік погіршення фінансово-економічних показників підприємства.
Дата відповіді:
25.07.2019 14:13