-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп'ютери)
Вид предмета закупівлі: товари. Умови оплати: оплата після поставки товару, тип оплати - післяоплата, період та тип днів - 30 банківських, розмір оплати - 100%. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти міського бюджету на забезпечення співфінансування. Назва програми: "Придбання персональних комп'ютерів - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету".
Завершена
2 075 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 376.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 376.85 UAH
Період уточнення:
18.07.2019 15:31 - 25.07.2019 08:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Номер:
203248bbb80c41e0bd94ab1fd85e082c
Дата опублікування:
23.07.2019 17:22
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник , Процесор - Intel Core i5-7400 знятий з виробництва, за якими характеристиками підбирати еквівалент, чотирьохядерний (3.0 - 3.5 ГГц) ?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання! Для пошуку аналогу необхідно орієнтуватись на наступні параметри:
не менше 4-ядер,
тактова частота: 3-3,5 ГГЦ, або більше,
кеш-пам'ять не менше 6Мб,
техпроцес не менше 14 нМ
Дата відповіді:
24.07.2019 19:02
Відповідь надана
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Номер:
6e56efa5454b4aeda92c70d19de76a91
Дата опублікування:
19.07.2019 19:25
Опис:
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учасник! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення публічних закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо про те, що замовником дана закупівля проводиться із дотриманням вимог частин 1 та 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ваші рекомендаційні зауваження можуть бути кваліфіковані як дискримінаційні, та такі що можуть призвести до звуження кола потенційних учасників. Визначення переліку документів, які має надати учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам тендерної документації є прерогативою Замовника. Замовник не вбачає за необхідність ускладнювати умови тендерної документації та встановлювати вимоги щодо надання документів, одержання яких залежить від волі третіх осіб. У додатку 4 (графа таблиці - Опис, характеристики) до тендерної документації чітко визначені вимоги Замовника стосовно встановлення ЛІЦЕНЗІЙНОЇ версії операційної системи Microsoft Windows (версії 10). Замовник не обмежує учасників у способі підтвердження відповідності запропонованого предмета закупівлі визначеним у додатку 4 вимогам щодо характеристик. Замовник і без встановлення будь-яких додаткових вимог відповідно до норм частини 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником. Вважаємо, що встановлення додаткових вимог може обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та вимогам частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Також наявність саме ліцензійної операційної системи буде додатково перевірено під час приймання машин для обробки даних (а саме персональних комп`ютерів).
Дата відповіді:
21.07.2019 09:06
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
c5b4338a5a0f434e9a32aefb1ea55894
Дата опублікування:
19.07.2019 09:45
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1) Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне: п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». На виконання вищезазначеної статті, Тендерним комітетом було розроблено та затверджено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для Замовника. Крім того Тендерна документація передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням. Повідомляємо, що Додатком 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації визначено наступне: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент"». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам». Враховуючи вище викладене, до розгляду Замовником допускаються всі Тендерні пропозиції, незалежно від виробника товару, з технічними характеристиками, що відповідають або є кращими вказаними в Додатку 4 Тендерної документації.
2) Додатком 1 Тендерної документації передбачено перелік документів, які зобов’язані подати у складі Тендерної пропозиції фізичні особи – підприємці незалежно від того, на якій системі оподаткування вони перебувають. Додатком 9 «РЕКОМЕНДАЦІЙНА ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації визначено наступне: «Примітка: без ПДВ – для Учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України; якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено «без ПДВ». Вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати всі витрати на транспортування товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Тендерною документацією, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням ПДВ, якщо Учасник платник ПДВ, або без нього – якщо Учасник неплатник ПДВ). Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді:
19.07.2019 11:31