-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Портландцемент, в мішках
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства
Торги не відбулися
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення:
18.07.2019 12:20 - 26.07.2019 10:00
Відповідь надана
розвантаження
Номер:
b4b98aad53074f2cb64c4f0895baa6c5
Дата опублікування:
19.07.2019 15:12
Опис:
доброго дня розвантження авто робить переможець чи органзатор торгів?і
Відповідь:
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що у пункті 1 розділу УМОВИ ПОСТАВКИ Технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації), замовником визначені наступні умови поставки товару, що є предметом закупівлі:
« 1. Ціна на Товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого Товару, витрати на навантаження, розвантаження Товару силами учасника, витрати на транспортування до місця поставки, вказаного замовником у цій тендерній документації, сплату митних тарифів та усі інші витрати.
Не врахована учасником вартість інших супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання Товару, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону. У якості гарантій для підтвердження виконання вимог замовника щодо вказаних умов поставки Товару, наведених у цьому пункті 1, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний гарантійний лист».
Разом з тим, відповідно до умов пункту 4.2 розділу 4 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації):
«4.2. Ціна Товару визначається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені, витрати на навантаження, розвантаження Товару силами Постачальника, витрати на транспортування до місця поставки Покупця, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, відповідно до ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Не врахована Постачальником вартість інших супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання Товару, не сплачується Покупцем окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні Товару.
Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України».
Дата відповіді:
23.07.2019 16:16
Відповідь надана
Графік поставок товару
Номер:
ed88786471c4460bb2175889de55f8f9
Дата опублікування:
19.07.2019 09:48
Опис:
Чи можлива поставка товару одніє партією? Якщо поставка товару одніє партією немолива просимо надати графік поставок.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник проводить закупівлю: код за ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (портландцемент, в мішках), (далі – товар/товари/Товар), щодо забезпечення виробничих потреб підприємства, про що зазначено у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації). Основний вид господарської діяльності підприємства це – ремонт та утримання вулично-шляхової мережі міста Харкова, у тому числі виконання ремонтних робіт у мережі під час оперативної ліквідації розриттів. Тобто замовником, в даному випадку, здійснюється закупівля товару для виконання ремонту та утримання вулично-шляхової мережі міста Харкова згідно з виробничими завданнями, у тому числі для виконання ремонтних робіт у мережі під час оперативної ліквідації розриттів, до кінця 2019 року.
У відповідності до технічних вимог, установлених у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації), товар повинен відповідати вимогам діючих стандартів: ДСТУ Б В.2.7-46:2010 Будівельні матеріали ЦЕМЕНТИ ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ Технічні умови; та ДСТУ Б В.2.7-112-2002 Будівельні матеріали Цементи Загальні технічні умови.
З рахуванням вищенаведеного, приймаючи до уваги, що виробник товару гарантує відповідність всім вимогам ДСТУ Б В.2.7-46:2010 Будівельні матеріали ЦЕМЕНТИ ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ Технічні умови, після відвантаження товару за умови дотримання правил його транспортування та зберігання – для в цементу в пакуванні протягом не менше 60 діб (розділ 10 ДСТУ Б В.2.7-46:2010 Будівельні матеріали ЦЕМЕНТИ ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ Технічні умови) та відсутність у замовника умов зберігання цементу згідно з правилами, установленими ДБН Г.1-4-95. Правила перевезення, складування та зберігання матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування в будівництві, замовником у тендерній документації визначені наступні умови:
- у підпунктах 4.3 та 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації: обсяг поставки товарів: 150 т; строк поставки товарів: з дати укладення договору про закупівлю до 31 грудня 2019 року (на протязі строку його дії), відповідно до умов договору про закупівлю;
- у пункті 2 розділу УМОВИ ПОСТАВКИ Технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації), зокрема, такі умови поставки товару:
2. Поставка Товару здійснюється за заявкою замовника, направленою ним учаснику (Постачальнику) за допомогою телефонного зв’язку та заявки, одночасно направленої учаснику факсимільним зв’язком чи електронною поштою (відповідно до інформації, зазначеної учасником у таблиці форми «Загальні відомості про учасника» згідно з додатком 5 до тендерної документації, та у реквізитах Постачальника, вказаних у договорі про закупівлю), з підтвердженням - поштою, протягом 3-х (трьох) робочих днів з дати направлення такої заявки Замовником учаснику. Поставка Товару повинна здійснюватися учасником (Постачальником) поетапно (партіями) відповідно до заявки замовника, протягом 3-х (трьох) робочих днів з дати направлення заявки замовником - надання замовлення. Загальний обсяг поставки Товару: 150 т. Постачання Товару учасником здійснюється партіями, у встановленій кількості щодо забезпечення виробничих потреб замовника. Мінімальна партія поставки Товару учасником – 5 т.
Обсяг поставки Товару (відповідної партії Товару) визначається замовником згідно з його фактичною потребою».
Разом з тим, вказані умови поставки товару, відповідно, відображені у пункті 6.1 розділу 6 проекту договору про закупівлю та у пункті 6.2 розділу 6 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації).
Виходячи з вищевикладеного та враховуючи, що замовник здійснює закупівлю товару для виконання ремонту та утримання вулично-шляхової мережі міста Харкова згідно з виробничими завданнями, у тому числі для виконання ремонтних робіт у мережі під час оперативної ліквідації розриттів, з урахуванням погодних умов під час виконання таких ремонтних робіт/надання послуг, замовник вважає, що складання графіку поставки товару є недоцільним.
Дата відповіді:
23.07.2019 16:15