• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп’ютери та ноутбуки)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Торги не відбулися

1 304 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 040.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2019 16:11 - 23.07.2019 00:00
Відповідь надана

строки поставки

Номер: 1428b6df1bb948fd88d7f7e0a7bcf300
Дата опублікування: 18.07.2019 10:56
Опис: Шановний Замовнику! Прошу уточнити, строк поставки товару - до 01.10.2019 року чи не пізніше 5-ти (п’яти) календарних днів на підставі його письмової або факсимільної заявки, в якій вказується кількість товару ?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області повідомляє про наступне: Відповідно до змісту вимог тендерної документації строк поставки товару - протягом 5-ти (п’яти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але будь-якому випадку (!!!) – до 01.10.2019 року. Слід зазначити, відповідно до технічного регламенту ДП Прозорро, встановленого для електронних майданчиків Замовник визначає кінцеву дату (!!!) поставки товару, виконання робіт або надання послуг, проте з метою уточнення умов поставки товару Замовником було чітко конкретизовано умови та строк поставки товару у Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації. Слід зазначити, що зазначена вимога тендерної документації обумовлена з метою здійснення поставки товару, його навантаження/ розвантаження у відповідності до потреб Замовника у строк не пізніше ніж 01.10.2019 року. Положеннями ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: п.1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Стаття 265. Господарського кодексу України 1. За договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (!!!) (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Стаття 530. Цивільного кодексу України: п.1. Якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Стаття 663. Цивільного кодексу України П. 1. Продавець зобов'язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо зміст договору не дає змоги визначити цей строк, - відповідно до положень статті 530 цього Кодексу. Враховуючи викладене, Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області повідомляє, що зміст тендерної документації відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі та строк поставки товару - протягом 5-ти (п’яти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але будь-якому випадку – до 01.10.2019 року.
Дата відповіді: 22.07.2019 15:48
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 745c4716fa62417c9c59372d784a76d9
Дата опублікування: 18.07.2019 08:58
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області повідомляє про наступне: Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Дата відповіді: 22.07.2019 08:50