• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання для перших класів Нової української школи (ноутбуки)

Завершена

285 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 285.90 UAH
Період уточнення: 12.07.2019 15:44 - 18.07.2019 18:00
Відповідь надана

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення

Номер: 1c4c4aadfe424da09ce0b9382c671b77
Дата опублікування: 16.07.2019 17:54
Опис: Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: 1) З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro UKR OEM, замовником встановлена вимога про наявність ліцензійного програмного забезпечення з ліцензійним диском та наклейкою з номером в комплекті за яким можливо перевірити дійсність ліцензії на офіційному сайті Майкрософт. 2)Відповідно до ТД учасник здійснює поставку товару до кожного закладу освіти згідно Додатку 7 та його встановлення на місці поставки, перевірки робочого стану товару (готовності до безперебійної роботи) за власний рахунок, в узгоджений з керівником кожного закладу час. Відповідно до Додатку 3 до ТД вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати: - доставку товару до місця поставки товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки; - перевірка робочого стану товару ( готовності до безперебійної роботи) на місці поставки; - встановлення всіх необхідних комп’ютерних програм.
Дата відповіді: 17.07.2019 16:55
Відповідь надана

Гарантія

Номер: e0d8a2814fd74ad0a4faa8927c442b8c
Дата опублікування: 16.07.2019 13:03
Опис: Доброго дня. У тендерній документації зазначений гарантійний термін 24 місяці. На групу товарів "Ноутбуки" виробник надає гарантію 12 місяців. Чи могли б Ви внести зміни до тендерної документації, щоб виправити гарантійний термін?
Відповідь: Доброго дня, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині гарантійного терміну.
Дата відповіді: 17.07.2019 16:52
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 2179279183434e5f99e8afdf3bf5a19c
Дата опублікування: 15.07.2019 08:46
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне. 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання присутнє або є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо даної закупівлі мають право запропонувати замовнику товар будь-якої моделі або торгової марки, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 3 до тендерної документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації. 2) Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у даній закупівлі згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,встановлення, гарантійне обслуговування тощо. Відповідно у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. До участі у відкритих торгах допускаються пропозиції всіх учасників та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі учасників залежно від їх податкового статусу та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань. Більш детальний перелік критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій зазначено в Розділі 5 Тендерної документації.
Дата відповіді: 17.07.2019 16:50
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 3e85a72e675648768c17c39eebd866b4
Дата опублікування: 15.07.2019 08:46
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне. 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання присутнє або є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо даної закупівлі мають право запропонувати замовнику товар будь-якої моделі або торгової марки, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 3 до тендерної документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації. 2) Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у даній закупівлі згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,встановлення, гарантійне обслуговування тощо. Відповідно у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. До участі у відкритих торгах допускаються пропозиції всіх учасників та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі учасників залежно від їх податкового статусу та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань. Більш детальний перелік критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій зазначено в Розділі 5 Тендерної документації.
Дата відповіді: 17.07.2019 16:49