• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту дороги на вул.Героїв УПА м.Львова

Послуги з поточного ремонту дороги на вул.Героїв УПА м.Львова

Торги відмінено

10 380 261.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 901.31 UAH
Період уточнення: 11.07.2019 17:02 - 02.08.2019 13:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 299cd2343fc84a98aaeaa3435ff1a1e1
Дата опублікування: 02.08.2019 12:27
Опис: Так, в Україні прийнятий стандарт ДСТУ ISO 9001:2015, однак, жодним законодавчим актом не встановлено обов’язковість одержання відповідного сертифікату. Замовник, в свою чергу, щоб забезпечити належну якість виконання, може встановити критерій подачі гарантійного листа, щодо додержання відповідного ДСТУ ISO, оскільки такий сертифікат не є обов’язковим на території України, та його одержання вимагає затрату часу та ресурсів у тому числі матеріальних. Що в свою чергу дає можливість припустити, що таким чином Замовник, порушуючи Закон України про публічні закупівлі, встановив дискримінаційну вимогу, для того щоб не допустити до участі інших учасників.
Відповідь: ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» встановлює вимоги до системи управ-ління якістю, оскільки організація-учасник повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють замовника та застосовані законодавчі та регламентовані вимоги. Таким чином, з метою ефективного використання складових матеріально-технічної бази в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги, учасник надає у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Крім того, сертифікація по системі ІSО потрібна будь-якому підприємству для того, щоб підвищити якість та безпеку своїх послуг або продукції, отримати конкурентні переваги за участю в міжнародних проектах, тендерах та т.ін. На сьогоднішній день є чинним Закон України «Про стандартизацію», який установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.
Дата відповіді: 06.08.2019 09:16
Відповідь надана

Розцінки у технічному завданні

Номер: c6f3ab855c4541c59eaba60a823bc1b3
Дата опублікування: 01.08.2019 18:05
Опис: Чи допускається використання інших розцінок як ті, що зазначені у Технічному завданні , для підтвердження інформації про наявності досвіду виконання робіт, якщо по свой суті вони схожі. Наприклад у Технічному завданні зазначено розцінку - "Мурування горловин цегляних колодязiв та дощоприймачів трирядовою кладкою", а у підрядника зазначена розцінка як "Ремонт окремих ділянок цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів без заміни люка, поверхня з твердим покриттям.".
Відповідь: Зміна розцінки (№8 "Мурування горловин цегляних колодязiв та дощоприймачів трирядовою кладкою") Технічного завдання буде трактуватись як невідповідність Технічному завданню Замовника.
Дата відповіді: 02.08.2019 15:42
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії уточнення

Номер: 5e4e40708ce946c6a7a827b583804766
Дата опублікування: 31.07.2019 12:52
Опис: п. 6.5 ч.6 розділу VI (ст. 23) Тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає лист щодо зобовязання на внесення коштів грошової застави, додатково зазначається, що учасник повинен надати проект документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Згідно Цивільного кодексу України, застава може виникати на підставі закону, дого­вору та судового рішення (ст. 574 ЦК). До «законної» застави застосовуються положення ЦК щодо застави, яка виникає на підставі договору, коли інше не встановлене законом. А згідно зі ст. З Закону «Про заставу» від 2 жовтня 1992 р. заставою може забезпечуватися будь-яке зобов'язання. Зобов'язання, яке забезпечується заставою, називається основним зобов'язанням. Застав­не зобов'язання є акцесорним (додатковим) до основного. Отже з цього випливає, що таке зобовязання може бути оформлене як у складі договору послуг з поточного ремонту окремим розділом так і окремим договором застави, який випливає із основного договору. Просимо пояснити, який саме проект документу вимагає Замовник для надання у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: 5. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у розділ VI частина 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Тендерної документації, а саме - «Забезпечення виконання договору про закупівлю» - не вимагається. Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації
Дата відповіді: 02.08.2019 11:57
Відповідь надана

Уточнення видів робіт

Номер: c6f06fda4c1f4383a0e66b602eba2639
Дата опублікування: 30.07.2019 16:04
Опис: Чи правильно, що згідно п.1 та п.2 Технічного завдання (далі ТЗ). Глибина фрезерування складає 60 мм. ? Чи правильно, що згідно п.3 та п. 14 Технічного завданя Різні відстані перевезення сміття, а саме в п. 3 зазначено відстань до 15 км, а пунктом 14 визначено перевезення сміття до 50 км. ? Чи правильно, що згідно п.5 та п.6 Технічного завдання улаштування покриття асфальтобетону 55мм ? Згідно п. 17 та п.18 Технічного завдання, Улаштування основи та покриттів з піщано-гравійних сумішей складає 50 см чи відповідає це дійсності ?
Відповідь: 4. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у рядок №14 «Перевезення сміття до 50 км» , а саме - читати у новій редакції рядок №14 «Перевезення сміття до 15 км». Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Рядки №№1, 2, 5, 6, 17, 18 - відповідають Технічному завданню.
Дата відповіді: 02.08.2019 12:11
Відповідь надана

Невідповідність технічного завдання

Номер: f7b9c2c5c9ad4860b8cda81735106c13
Дата опублікування: 30.07.2019 15:40
Опис: У рядку № 7 технічного завдання зазначено "Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 95 км" що по своїй суті є неправильним, адже відстань виробництва асфальтобетону у кожного різна. А подання підрядником розцінки із зазначенням власної відстані, по своїй суті, буде неправильним, оскільки невідповідатиме Технічному завданню. Прошу скорегувати розцінку, та виключити відстань із неї, або надати розяснення.
Відповідь: 3. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 95 км» Технічного завдання , а саме - читати у новій редакції рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами». Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. 3. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 95 км» Технічного завдання , а саме - читати у новій редакції рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами». Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Дата відповіді: 02.08.2019 11:45
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 4bac2d9b37564b8b97354fe29137ac1b
Дата опублікування: 30.07.2019 15:05
Опис: У п.п 4, п. 5.1.1,ч. 5, Розділу ІІІ (сторінка 11) Тендерної документації міститься інформація щодо надання позитивного відгуку від замовника згідно виконання аналогічного договору, окрім обовязкових реквізитів, що зазначаються на таких документах ( формовий бланк, діта видачі, підпис та інш. ) зазначені обовязкові умови, що такий відгук повинен містити : " інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт/надання послуг, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт/надання послуг. ". Такі вимоги та критерії щодо відгуку від замовника-контрагента встановлені у Тендерній документації є дискиримінаційними, оскільки саме поняття "достатність", "необхідна кількість" є оціночними та суто субєктивним. Що в свою чергу порушує ч.3 ст.5 та ч.4 ст. 22 Закон України Про публічні закупівлі. Законодавством чітко встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв які може застосовувати Замовник, а саме у ч. 2 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі і цей перелік є вичерпним, та ніде у Законі не застосовано поняття достатності чи не достатності.
Відповідь: 2. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.У п.п. 4, п. 5.1.1, ч. 5, Розділу ІІІ передбачені саме вимоги до відгуку від замовника-контрагента, який надається для підтвердження належного виконання договору. Крім того, законодавством відсутні будь-які обмеження щодо вимог до відгуку. Також, п 2 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В інформаційному листі №3304-06_41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” зазначено наступне: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі. Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів». Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 02.08.2019 11:26
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 073560ef7076407d8ed842011e89e8c5
Дата опублікування: 30.07.2019 13:49
Опис: У п.1.1 ч.1 Розділу ІІІ, на ст. 5 Тендерної документації зазначено, що до тендерної пропозиціїї, учаснику протрібно подати копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO, проте невказано цифрове позначення стандарут, якого типу та року має відповідати такий сертифікат. Також просимо Замовника надати розяснення чим регламентовано обовязковість подачі та отримання сертефікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO.
Відповідь: 1.Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В Україні прийнятий стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які будуть постачатися Учасником, повністю відповідають усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість надання послуг та постачання товару на всіх етапах виконання умов договору і сприяє підвищенню результативності роботи. Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості виконання умов договору. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають основні норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості виконання договорів та професіоналізму компанії.
Дата відповіді: 02.08.2019 11:03