-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ролети тканеві
Ролети тканеві
Завершена
185 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 925.81 UAH
Період уточнення:
11.07.2019 14:51 - 16.07.2019 15:00
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації.
Номер:
85d341fd673a48b8b47821000bf66722
Дата опублікування:
12.07.2019 17:06
Опис:
В п. 2.6. тендерної документації вказано, що технічні (якісні) вимоги: Товар має бути новий, сертифікований (якщо підлягає сертифікації), відповідати затвердженим нормам, у непошкоджених упаковках тощо (згідно з Додатком №2). В Додатку №2 стосовно кожного виду ролет вказано, що товари що постачаються, повинні відповідати сертифікатам відповідності українським стандартам, сертифікатам пожежної безпеки та іншим документам, що засвідчують їх якість та безпеку, а також є вимога, що для підтвердження якості товару Виконавець повинен у складі своєї тендерної пропозиції надає у складі своєї пропозиції до початку аукціону копії наступних документів: сертифікати відповідності на вироби та/або тканину (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) або пояснення про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації; висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вироби та/або тканину. Також наявний пункт 8 тендерної документації, який встановлює вимогу надати оригінали та завірені копії сертифікату якості, або листа – пояснення про те, що товар не підлягає сертифікації згідно з діючим законодавством. Тобто, документація містить декілька пунктів, які встановлюють різні вимоги щодо підтвердження якості товару.
Просимо внести відповідні зміни та конкретизувати перелік документів, які підтверджують якість товару.
Відповідь:
Доброго дня! Для підтвердження якості продукції учасник повинен надати копію висновку СЕС та копії сертифікатів або лист про те, що продукція не підлягає сертифікації в Україні. Вважаємо, що пункти документації щодо підтвердження якосі товару кореспондуються між собою та не протирічать один одному, тому немає підстав вносити зміни до документації.
Дата відповіді:
15.07.2019 09:02
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
da17555dc8864295ae89b0595fb8fc1a
Дата опублікування:
12.07.2019 17:05
Опис:
Стосовно всіх видів ролет в тендерній документації прописано вимогу до кольору: індивідуальний підхід для кожного приміщення. Зрозуміти, який саме колір ролет потрібен замовнику з даного пункту тендерної документації неможливо, також це може дати підґрунтя для зловживань під час проведення закупівлі та виконання договору про закупівлю.
Просимо внести зміни в тендерну документацію конкретизувавши колір ролет.
Відповідь:
Доброго дня! відповідно до технічних вимог тканина 100% поліестер, тканина блек-аут . Рішення щодо кольорової гами буде приймати робоча група із здійснення допорогових закупівель. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
15.07.2019 11:20
Відповідь надана
Прохання внести зміни до тендерної документації
Номер:
02a6ac4a56d242cb8b105b4a478f6a9a
Дата опублікування:
12.07.2019 17:04
Опис:
Під час вивчення тендерної документації нами було виявлено пункти, які обмежують коло осіб, що мають право участі у даній закупівлі та носять дискримінаційний характер, а саме:
- В Додатку №2 до тендерної документації для всіх видів ролет прописано, що виконавець має бути виробником для підтвердження гарантії якості. ТОВ «Епіцентр К» не є виробником товару, але має надійних постачальників, і має змогу виконати договір та надати Замовнику гарантії стосовно якості товару. Крім цього, прописано що виробник механізму та тканин – ЄС, що також звужує коло учасників даної закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та усунути дискримінаційні вимоги стосовно того, що учасником може бути виключно виробник та виробник ЄС.
Відповідь:
Доброго дня! Можливе використання аналогу тканин і механізмів.
Аналог повністю повинен відповідати характеристикам вказаним в технічній документації: колір, щільність, сонцезахисні властивості тканини, матеріал механізму, ланцюжка і нижньої планки, гарантійному терміну використання, та іншим.
Кінцеве рішення щодо відповідності буде приймати робоча група із здійснення допорогових закупівель. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
15.07.2019 12:56