• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти: бензин А-95 у талонах; дизельне паливо у талонах (джерело фінансування - власні кошти підприємства)

Завершена

1 063 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 315.00 UAH
Період уточнення: 10.07.2019 12:41 - 24.07.2019 12:00
Відповідь надана

Вимога щодо терміну дії талонів

Номер: 47d13a1b5ee2474ca5c2a4be479d60f2
Дата опублікування: 23.07.2019 12:38
Опис: Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі №UA-2019-07-10-000304-a по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти: бензин А-95 у талонах (джерело фінансування - власні кошти підприємства) в Тендерній документації Замовника Державне підприємство "Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження" зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:термін дії талонів на бензин А-95, дизельне паливо повинен становити один рік, з моменту поставки товару Замовнику. Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не можевстановлюватидискримінаційнівимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січнявідповідного року не є підставою для встановленняіншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлюможепродовжуватися на строк, достатній для проведенняпроцедуризакупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотківсуми, визначеної в договорі, укладеному в попередньомуроці, якщовидатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Відповідь: Тендерний комітет ДП "ЦОТІЗ" встановив вище зазначену вимогу, по даній закупівлі, виходячі із виробничої потреби підприємства, так як власні кошти підприємству надходять на рахунки починаючи з другого кварталу поточного року , що практично унеможливлює заключення договорів та їх оплату в першому кварталі. Враховуючи вище зазначене вважаємо що наші дії не є дискримінаційними та протиправними.
Дата відповіді: 24.07.2019 19:20