• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області

Завершена

192 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 962.50 UAH
Період уточнення: 10.07.2019 11:39 - 16.07.2019 18:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: 60b5b2876b39435aa5901fec1ae7bec1
Дата опублікування: 16.07.2019 14:37
Опис: Вимога ТД (3.1. Довідка від Учасника, довільної форми щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору з надання послуг охорони адміністративних будівель та лист-відгук від покупця за аналогічним договором) Яких саме адміністративних будівель? Надайте будьласка перелік.
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо наступне. Під аналогічним договором мається на увазі виконаний договір з надання послуг, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері.
Дата відповіді: 17.07.2019 15:25
Відповідь надана

Запитання

Номер: 160d322b47944e65a536ffed83bb4d5a
Дата опублікування: 15.07.2019 12:01
Опис: Шановний Замовник просимо внести уточнення по сроку надання послуг. З якого чисна, місяця починається надання послуг(коли заступає на пост охоронець)? Вказано лише кінцева дата 31.12.2019р.
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо наступне. Послуги можуть надаватися з моменту підписання договору. За умови відсутності перенесення строків подання тендерних пропозицій, очікувана дата підписання договору - 12.08.2019
Дата відповіді: 16.07.2019 11:22
Відповідь надана

щодо уточнення кваліфікаційних вимог

Номер: d69b7b99524f46e8a2970a34b9572b5d
Дата опублікування: 15.07.2019 09:26
Опис: Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачається надання розрахунку вартості пропозиції (калькуляції), який має відповідати вимогам чинного законодавства, в т.ч. трудового та податкового. Разом з тим, термін надання послуг - з дати укладання договору до 31.12.2019 р. Просимо надати детальну інформацію - скільки днів має надаватись послуга? На який термін розраховано бюджет закупівлі? Тому що, якщо розраховувати орієнтовно період надання послуг з 01.08. по 31.12. - то вказаний бюджет не забезпечує навіть мінімальну заробітну платі персоналу, не кажучи уже про необхідну сплату податків та зборів, адмінвитрат тощо.
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо наступне. Вартість закупівлі визначена відповідно до кошторисних призначень Замовника. Послуги можуть надаватися з моменту підписання договору. За умови відсутності перенесення строків подання тендерних пропозицій, очікувана дата підписання договору - 12.08.2019
Дата відповіді: 16.07.2019 11:21
Відповідь надана

Уточнення щодо кількості постів

Номер: dfec1c576b4a430ba5847220cc432b21
Дата опублікування: 11.07.2019 10:46
Опис: Доброго дня. Відповідно до вимог технічної специфікації (Додаток 2) вказано що кількість постів: "один пост (24 години) в кількості одного охоронця на пост". В свою чергу в умовах Проекту договору, а саме в додатку до договору дислокація постів вказано два пости фізичної охорони. Яку все ж кількість постів Ви закуповуєте?
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: Відповідно до додатку 2 до тендерної документації - Технічна специфікація до предмету закупівлі: Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 75240000-0 – послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку), визначено 2 (два) об’єкти охорони, а пост 1 (один), але на кожний об’єкт.
Дата відповіді: 11.07.2019 15:58