• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

IP-телефони

Торги не відбулися

148 704.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 743.52 UAH
Період уточнення: 05.07.2019 17:38 - 12.07.2019 10:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 05545859625c479a812d4be1a30c28c2
Дата опублікування: 08.07.2019 10:27
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: По-перше. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому технічна специфікація містить вираз "або еквівалент" у зв’язку з посиланням на конкретну торговельну марку предмета закупівлі та виробника. У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, передбаченого умовами тендерної документації. При цьому технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ніж такі, що передбачені умовами тендерної документації, а запропонований Товар обов’язково повинен бути повністю сумісним з наявною у замовника IP АТС Yeastar S300 та забезпечувати повноцінну роботу всіх її функцій. По-друге. Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини другої статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. По-третє. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені частиною першою розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідь на запитання надана Департаментом адміністративно-господарського забезпечення.
Дата відповіді: 11.07.2019 09:52