• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код 09120000-6 - (ДК 021:2015 ) – Газове паливо ( газ автомобільний)

Завершена

596 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 967.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2019 12:02 - 12.07.2019 12:07
Відповідь надана

Вимога щодо терміну дії талонів

Номер: 47380926fdee49fca12130c89921693e
Дата опублікування: 11.07.2019 15:40
Опис: Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі №UA-2019-07-05-000591-b по предмету закупівлі Код 09120000-6 - (ДК 021:2015 ) – Газове паливо ( газ автомобільний) в Тендерній документації Замовника КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на газ автомобільний повинен становити не менше 12 місяців з дня їх видачі Замовнику. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання). Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Відповідь: Доброго дня! Щодо отриманої вимоги про термін дії талонів (облікових карт) протягом 12 місяців повідомляємо наступне: - Товар ( газ автомобільний) закуповується для виробничих потреб КП ШЕУ Голосіївського району м. Києва, а саме для утримання вулично-шляхової мережі в належному санітарному стані протягом 2019 та в зимовий період 2020 року. Маючи власний досвід з закупівлі паливно-мастильних засобів, знаючи недобросовісних постачальників, які хочуть підвищити ціни в процесі виконання договору, при цьому теж зазначають наступну інформацію так як і Ви ( що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає). Замовник не передбачає в проекті договору можливість підвищення вартості товару та продовження строку дії договору. Замовник хоче придбати товар (талони) в повному обсязі, розрахуватись відповідно до умов договору і використовувати пальне для виконання своїх обов’язків. Термін дії (талонів) протягом 12 місяців ніяким чином не може бути дискримінацією по відношенню до добросовісних постачальників та є стандартною вимогою в більшості закупівель в системі прозорро. Тому, у Вас, як у потенційного Учасника закупівлі є можливість переукласти партнерські договори та збільшити термін дії талонів або знайти іншого партнера, який в змозі надати талони з потрібним терміном дії.
Дата відповіді: 15.07.2019 12:14