-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
інтерактивний комплекс для організації освітнього простору Нової української школи
Торги відмінено
973 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
03.07.2019 14:22 - 09.07.2019 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до проектора
Номер:
c078b47ab04c43468716497f5360ac33
Дата опублікування:
07.07.2019 19:22
Опис:
Шановний замовник. Враховуючі те, що поставка буде здійснюватись у навчальні заклади, Замовник повинен при формуванні тендерної документації дотримуватись наказу №704 від 22.06.2016р. , я якому чітко вказані характеристики проектора, а саме: Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; проектор повинен комплектуватись підвісом; проектор встановлюється на спеціальному підвісі, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; підключення здійснюється до графічного адаптера портативного омп'ютера вчителя; гарантія на проектор не менше 3-х років; гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі.
Ваші вимоги тендерної документації (а саме щодо проектора технологія LCD) по-перше, суперечать вимогам наказу №704 від 22.06.2016р. та штучно обмежюють можливість прийняти участь іншим виробникам, які пропонують проектори, що мають поліпшені якістні характеристики, та нижчу собівартість, але виготовлені за іншими технологіями., а по-друге - є дискримінаційною, бо під вимоги відповідає тільки один проектор, офіційним представником якого в Україні є тільки одна компанія.
Вказані фактори значно звужує коло потенційних учасників та створює передумови до закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти по завищеній ціні.
Вимоги у тендерної документації щодо проектора порушують права та інтереси учасників, звужують конкуренцію та можливість подання пропозицій чим порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»
Вказані фактори значно звужує коло потенційних учасників та створює передумови до закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти по завищеній ціні. Вимагаємо від Вас привести документцію у відповідність до чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України, а саме Наказу від 22 червня 2016 року № 704 зі змінами "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", усунути передумови до нанесення збитків державі.
Відповідь:
На наявне в електронній системі закупівель роз’яснення до процедури/запитання до процедури, тендерний комітет Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс для організації освітнього простору Нової української школи) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, предмет закупівлі повинен відповідати рекомендаціям Міністерства освіти і науки України та Наказу МОНУ №137 від 13.02.2018р. «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи», а не Наказу МОНУ №704 від 22.06.2016 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
Тендерна документація замовника, розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог, передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель, затверджена рішенням тендерного комітету та оприлюднена відповідно до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу в строки встановлені згідно ст.10 Закону.
Дата відповіді:
09.07.2019 16:06
Відповідь надана
Шановний Замовнику
Номер:
2b72502448d84bf6b5ae574b0b50998f
Дата опублікування:
04.07.2019 16:33
Опис:
Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці гарячі клавіши УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Відповідь:
На наявне в електронній системі закупівель роз’яснення до процедури/запитання до процедури, тендерний комітет Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс для організації освітнього простору Нової української школи) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно!
Тендерна документація замовника, розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог, передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель, затверджена рішенням тендерного комітету та оприлюднена відповідно до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу в строки встановлені згідно ст.10 Закону.
Дата відповіді:
08.07.2019 23:33
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
eab1e38869184f91a6525edf421ad895
Дата опублікування:
04.07.2019 12:10
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
На наявне в електронній системі закупівель роз’яснення до процедури/запитання до процедури, тендерний комітет Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс для організації освітнього простору Нової української школи) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
1. Відповідно до підпункту 13 пункту 2 Розділу V тендерної документації – «всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»».
2. До участі у торгах допускаються учасники як платники, так і не платники ПДВ. Всі тендерні пропозиції будуть розглянуті і переможцем буде визначено Учасника пропозиція якого відповідатиме вимогам (умовам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та матиме найбільш економічно вигідну пропозицію (за ціною). Пропозиція та ціна Учасника не платника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Дата відповіді:
08.07.2019 23:28