-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи (ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
Завершена
129 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
Період уточнення:
02.07.2019 14:27 - 05.07.2019 15:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
11452f3767734dd489bdd1bd1bf83e74
Дата опублікування:
03.07.2019 10:39
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
ПРОТОКОЛ № 89
засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації щодо надання відповіді учаснику закупівлі: ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор)
«04» липня 2019 року м. Лозова
Присутні:
Голова тендерного комітету:
Сапецьких О.Є. – начальник групи централізованого
господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Заступник голови тендерного комітету: Погуляй Т.Л. – заступник головного бухгалтера управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Секретар тендерного комітету:
Олійник В.Ф. – економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Члени тендерного комітету:
Винник І.В. – юрист методичного центру юридичного та кадрового забезпечення управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Житкова Л.В. – начальник відділу організації харчування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Челомбітько О.М. - бухгалтер матеріального відділу управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації.
Порядок денний:
Щодо надання відповіді учаснику закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор).
Слухали:
Голову тендерного комітету, начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації Сапецьких О.Є., яка повідомила про те, що 03.07.2019 через електронний майданчик надійшли наступні запитання стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для початкових класів Нової української школи: ноутбук, принтер МФУ, ламінатор):
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Члени тендерного комітету, розглянувши дані запитання вирішили надати наступні відповіді:
- стосовно першого запитання: у Додатку 3 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель прописано, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
- стосовно другого запитання: Учасники фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатимете цінову пропозицію ФО-П неплатника ПДВ як остаточну, до ціни сума ПДВ 20% (не платника ПДВ) додаватися не буде.
Ухвалили:
1. Надати вищевказані відповіді шляхом розміщення їх на електронному торговому майданчику «SmartTender.biz»
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Склад комітету Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»)
Голова тендерного комітету Сапецьких О.Є. «За»
Заступник голови тендерного комітету Погуляй Т.Л. «За»
Секретар тендерного комітету Олійник В.Ф. «За»
Член тендерного комітету Винник І.В. «За»
Член тендерного комітету Житкова Л.В. «За»
Член тендерного комітету Челомбітько О.М. «За»
Голосували: «ЗА» - 6. «ПРОТИ» - 0. «УТРИМАВСЯ» - 0.
Щодо даного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
Голова тендерного комітету:
Начальник групи централізованого
господарського обслуговування
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ О.Є. Сапецьких
Заступник голови тендерного комітету:
Заступник головного бухгалтера
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ Т.Л. Погуляй
Секретар тендерного комітету:
Економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ В.Ф. Олійник
Члени тендерного комітету:
Юрист методичного центру юридичного та кадрового
забезпечення управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації ________________ І.В. Винник
Начальник відділу організації харчування
управління освіти, молоді та спорту Лозівської
районної державної адміністрації _________________ Л.В. Житкова
Бухгалтер матеріального відділу управління
освіти, молоді та спорту Лозівської районної
державної адміністрації ________________ О.М. Челомбітько
Дата відповіді:
04.07.2019 12:59