• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка «Схеми теплопостачання м. Києва на період до 2030 року»)

Технічне завдання, перелік основних даних та вимог до предмета закупівлі визначені у Додатку 4 до Тендерної документації

Завершена

18 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період уточнення: 02.07.2019 10:18 - 23.07.2019 17:00
Відповідь надана

До тендерної документації

Номер: 321eaf2dcb8b445cac474f28395c55ec
Дата опублікування: 19.07.2019 09:12
Опис: П 2.3, Додаток 1: "Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, виданого Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України." Як бути учасникам-нерезидентам в даному випадку? Чи не є це дискримиінацією?
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації, учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів у відповідності до Додатку 8 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 19.07.2019 15:11
Відповідь надана

До тендерної документації

Номер: 30404194d9204d948dcd394167cc2b71
Дата опублікування: 17.07.2019 10:56
Опис: Згідно п 2.3 Додатку 1: "Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, виданого Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України." Це абсолютно дискримінайний пункт. Тому що послуга згідно закупівлі немає ніякого відношення до будівництва та архітектури.
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. «Методичні рекомендації з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», що затверджені наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 року № 147 (далі – Методичні рекомендації) установлюють склад, порядок розроблення та затвердження енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів. Звертаємо Вашу у вагу, що в Методичних рекомендаціях відсутні чітко визначені критерії до розробників схем теплопостачання, які здатні забезпечити якість розробки схеми, таким чином замовником самостійно визначено такі критерії в тендерній документації. Результат послуги має безпосереднє відношення до будівництва та архітектури. Схема теплопостачання є передпроектним документом, в якому обгрунтовується економічна доцільність та господарська необхідність проектування і будівництва нових, розширення та модернізації діючих джерел теплової енергії і теплових мереж та є важливою, відповідальною складовою всієї роботи з проектування модернізованої енергоефективної системи теплопостачання міста, що має виконуватися у відповідності до вимог Методичних рекомендацій, Закону України «Про теплопостачання», ДБН В.2.5-39:2008 «Теплові мережі» і виключно кваліфікованими спеціалістами у сфері проектування.
Дата відповіді: 18.07.2019 15:36
Відповідь надана

До тендерної документації

Номер: 120ce304475c44eb8f68428ae3058e4c
Дата опублікування: 09.07.2019 17:09
Опис: «*під аналогічним договором вважається договір, в якому учасник виступав в якості виконавця робіт (надавача послуг) з розробки схеми теплопостачання, яка була виконана у відповідності до положень «Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 року № 147.» Нерезиденти не надавали аналогічних послуг в Україні. Як бути нерезиденту, який має повне порозуміння щодо виконання договору за такими вимогами, але не виконував аналогічних робіт саме в Україні? Чи не є це дискримінацією до нерезидентів?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни, щодо підтвердження виконання аналогічного договору для учасників-нерезидентів.
Дата відповіді: 10.07.2019 17:08
Відповідь надана

До тендерної документації

Номер: 5922f8cafff84e17825fa789706902c8
Дата опублікування: 09.07.2019 16:47
Опис: Вимога в тендерній документації про накладення ЕЦП на тендерну пропозицію має дискримінаційний характер до учасників-нерезидентів. Просимо надати пояснення.
Відповідь: Пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція завіряється електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави непроставляння такого ЕЦП.». Тобто учаснику-нерезиденту необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-пояснення, про неможливість накладання ЕЦП не тендерну пропозицію через відсутність нормативно-правового врегулювання щодо визнання в Україні міжнародних стандартів ЕЦП.
Дата відповіді: 10.07.2019 17:07
Відповідь надана

До тендерної документації

Номер: d8c686931aff4d06816545c6a771c015
Дата опублікування: 09.07.2019 16:45
Опис: Чи потрібно нерезиденту вказувати субпідрядні підприємства?
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вимога щодо надання учасником інформації про залучення субпідрядника зазначається замовником у тендерній документації з урахуванням статей 19 та 22 Закону.
Дата відповіді: 10.07.2019 17:05
Відповідь надана

До тендерної документації

Номер: ec113e3aeebb427190308abadf55dbf9
Дата опублікування: 09.07.2019 16:44
Опис: Якщо нерезидент не є платником ПДВ в Україні, як робити тендерну пропозицію? Відповідно, як буде заключена з ним Угода щодо ПДВ в разі перемоги?
Відповідь: Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Відповідно до пункту 1 Розділу V. «Оцінка тендерних пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється за єдиним критерієм «ціна» (з урахуванням ПДВ). Питома вага критерію «ціна» - 100 %. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Тому, щоб дотримуватись базових принципів, що закріплені в статті 3 Закону та провести процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, оцінка пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, буде здійснюватися цілком однаково. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами тендерних пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону.
Дата відповіді: 10.07.2019 17:08