-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний DOOSAN SD300N або еквівалент)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2019 14:12 - 19.07.2019 16:00
Відповідь надана
Щодо сервісного обслуговування
Номер:
aa64c024132a43d0a84a47e8a3f7223e
Дата опублікування:
19.07.2019 14:42
Опис:
Доброго дня! Уточнююче запитання: Чи входить згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації до вартості предмету закупівлі сервісне обслуговування саме як обовязкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій заводу-виробника в гарантійний період чи НІ? Дане питання не стосується гарантійного випадку, а стосується саме періодичного обовязкового технічного обслуговуванння, як-то періодична заміна олив, фільтрів тощо. Заздалегіть дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Шановний запитувачу!
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати у складі ТД гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, виходячи з вищезазначеного Учасник повинен буде забезпечити сервісне обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації, як-то: періодична заміна олив, фільтрів - обов'язкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій виробника, тощо, на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Що стосується післягарантійного обслуговування, тобто після закінчення 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, то таке сервісне обслуговування не буде входити у гарантійний період обслуговування товару.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
22.07.2019 13:54
Відповідь надана
Щодо сервісного обслуговування
Номер:
8e31d48a4e784e188206f09f8181e62a
Дата опублікування:
19.07.2019 09:24
Опис:
Доброго дня! В Додатку 3 – Технічний опис предмета закупівлі, у разділі «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати:», в якому йдеться про те, що учасник повинен надати
- гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби;
Прошу уточнити сервісне обслуговування повинно бути безкоштовне (входить у вартість навантажувача) або безкоштовне тільки гарантійне обслуговування?
Відповідь:
Шановний запитувачу!
Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації (надалі – ТД) для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати, серед іншого, гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, в разі, якщо протягом гарантійного терміну станеться гарантійний випадок, Учасник повинен буде забезпечити здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного ремонту, сервісного обслуговування на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Дякуємо за цікавість до закупівлі.
Дата відповіді:
19.07.2019 13:42