-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери пластикові для збору побутових відходів, об’ємом 1,1 м.куб
Контейнери пластикові для збору побутових відходів, об’ємом 1,1 м.куб
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період уточнення:
27.06.2019 13:57 - 05.07.2019 15:00
Відповідь надана
Який точний час?
Номер:
395f34f54d4346bc9a00ee52ddaaca45
Дата опублікування:
02.07.2019 14:50
Опис:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.07.2019 15:00
Дата початку аукціону 15.07.2019 13:51
Відповідь:
Оскільки були внесені зміни в ТД, система автоматично перепланувала час аукціона на 13:37 16.07.2019р.
Дата відповіді:
02.07.2019 15:34
Відповідь надана
кваліфікаційні характеристики
Номер:
ce807249bb214d81be87cb065e51ecb3
Дата опублікування:
01.07.2019 16:41
Опис:
Добрий день! У кваліфікаційних характеристиках, п.3, Ви вимагаєте наявність досвіду щодо сітчастих контейнерів для ПЕТ. А даний предмет закупівлі є пластикові контейнери. Чи не потрібно підтверджувати досвід на аналогічний предмет закупівлі? Чи саме на сітчастий контейнер?
Відповідь:
ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі і затвердження змін до тендерної документації
02.07.2019. №117 м.Вінниця
Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 44610000-9- цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери пластикові для збору побутових відходів)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
01 липня 2019р. 11:48 зареєстрована вимога щодо зміни євро стандартів та кольору предмету закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-27-000977-b від 27.06.2019р.
Згідно Закону України про публічні закупівлі розділу IV статті 22 п.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тому, щодо кольору контейнерів, то це бажання і право Замовника обрати відповідний колір, а саме – чорний.
01 липня 2019р. 16:47 зареєстровано питання щодо кваліфікаційних характеристик закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-27-000977-b від 27.06.2019р.
Враховуючи, що закупівля здійснюється пластикових контейнерів, а не сітчастих, пропонується внести зміни в п.3 Додатку №2 Тендерної документації
Враховуючи внесення змін в тендерну документацію, пропонується продовжити строки подання пропозицій, згідно із законодавством.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасників відповідь, внести зміни в тендерну документацію, затвердити її в новій редакції, продовжити строки подання тендерних пропозицій.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:
Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»
Підписи:
Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)
Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)
Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Дата відповіді:
02.07.2019 14:37