• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (юридичні послуги)

Торги не відбулися

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період уточнення: 24.06.2019 17:13 - 27.06.2019 18:00
Без відповіді

Дискримінаційні умови тендерної документації.

Номер: 4faaa7e7b6554a5cbb58754a6df1077c
Дата опублікування: 27.06.2019 16:26
Опис: Згідно умов Тендерної документації Учасник зобов'язаний надати, зокрема, довідку про виконання аналогічних договорів. При цьому, відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації, "під аналогічними договорами розуміються договори з надання юридичних послуг замовникам". Разом з тим, в Примітці до Додатку №1, у разі наявності обставин, які перешкоджають наданню довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати відповідне нормативно-правове обгрунтування та довідку з інформацією про номера не менше трьох закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров'я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможчем та з яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! По-перше, примітка до Додатку №1 суперечить самому Додатку №1 і Тендерній документації, оскільки встановлює якісно нові кваліфікаційні критерії до учасника закупівлі - учасник повинен надати довідку з інформацією про номера не менше трьох закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров'я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможчем та з яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг. По-друге, примітка до Додатку №1 прописана не чітко і суперечливо. Зокрема, у разі наявності обставин, які перешкоджають наданню довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати відповідне нормативно-правове обгрунтування та довідку з інформацією про номера не менше трьох закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров'я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможчем та з яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг. Як учасник може надати довідку, якої не може надати? По-третє, встановлювати до учасників вимогу бути переможцем у публічних закупівлях із медичними закладами є дискримінаційною вимогою, оскільки штучно обмежує доступ учасників до закупівлі. З ОГЛЯДУ НА ВИКЛАДЕНЕ! Вимагаємо усунути та чітко роз'яснити вище зазначене недоліки Тендерної документації в Додатку №1. В протилежному випадку пасивна поведінка Замовника буде кваліфікуватись як корупційна та така, що грубо суперечить процедурам прозорої закупівлі юридичних послуг за державні кошти.