-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30213000-5 «Персональні комп’ютери» (Комп’ютери)
ДК 021:2015 - 30213000-5 «Персональні комп’ютери» (Комп’ютери)
Торги не відбулися
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2019 17:00 - 26.06.2019 14:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
2c57d82923d14d0d8acf65a9f2689b76
Дата опублікування:
21.06.2019 10:06
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1. Умовами тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015- 30213000-5 «Персональні комп’ютери» (комп’ютери), що затверджена 20.06.2019, передбачена можливість пропонувати еквівалент товару. Відповідно додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у технічному завданні найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами. Окрім того, згідно технічних та кількісних вимог до предмету закупівлі, у разі якщо учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо в складі пропозиції подається еквівалент обов’язково подається довідка у довільній формі (або інформація), яка містить порівняльну характеристику. 2. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - ціна (питома вага критерію становить 100%). Водночас вимогами тендерної документації передбачено, що при поданні пропозиції Учасники зазначають інформацію про включення/ невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Керуючись положеннями роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-05/18308-07 від 08.06.2015 замовник визначає переможцем учасника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (п.15 ст.1 Закону № 922-VIII. найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (п.12 ст.1 Закону № 922-VIII). Окрім того, при провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у статті 3 Закону № 922-VIII, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Отже, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, при розгляді тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до оцінювання учасників.
Дата відповіді:
21.06.2019 12:40