-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери у комплекті
Використання коштів бюджету розвитку.
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 000.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2019 10:31 - 25.06.2019 11:10
Відповідь надана
Уточнення Загальних вимог до Учасників
Номер:
6688341378b945d3b1c3f58e32dae07f
Дата опублікування:
21.06.2019 17:14
Опис:
Доброго дня! Прохання розтлумачити пункт вимоги щодо надання сканованої копії з оригіналу діючих сертифікатів адміністраторів медичної інформаційної системи («МІС») які мають право на її встановлення та налаштування.
В указаних в тендерній документації Замовника кількісних, технічних та якісних вимогах до предмету закупівлі нема вимоги щодо встановлення або налаштування медичної інформаційної системи («МІС»), тобто в комплекті постачання ПК цієї системи взагалі не повино бути (на ПК буде тільки попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro і все!). Тому неясно - яким чином Учасник (чи обладнання яке він пропонує) повинен бути пов"язний з медичною інформаційною системою («МІС»)? Учасник лише повинен гарантувати встановлення ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro.
Вимагаємо видалити з тендерної документації пункт Загальних вимог "11.Учасник повинен надати скановану копію з оригіналу діючих сертифікатів адміністраторів медичної інформаційної системи («МІС») які мають право на її встановлення та налаштування." як дискримінаційну, та таку, що звужує коло учасників виробників персональних комп"ютерів.
Відповідь:
В тендерній документації прописана вимога: "Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro ( з подальшим безкоштовним оновленням), що буде гарантовано сумісна з МІС, які використовуються в медичних закладах м. Запоріжжя , або еквівалент працюючий по клієнт-серверній технологій на MS SQL з підтримкою технології .NET".
Вимога про надання Учасником сканованої копії з оригіналу діючих сертифікатів адміністраторів медичної інформаційної системи («МІС») які мають право на її встановлення та налаштування, є ні чим іншим як підтвердження вищезазначенної вимоги.
Дата відповіді:
25.06.2019 12:06
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
796e093afeca440591517a71d76285d2
Дата опублікування:
21.06.2019 10:43
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1- у вимогах до закупівлі не зазнчено конкретної назви товару, тому запитання: "Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі..." - не є коректним по відношенню до цієї закупівлі.
2 - Участь у закупівлі можуть приймати усі Учасники, які відповідають вимогам ТД Замовника, незалежно від форми опадаткуання
Дата відповіді:
25.06.2019 11:51