• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери у комплекті

Використання коштів бюджету розвитку.

Завершена

3 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 000.00 UAH
Період уточнення: 20.06.2019 10:31 - 25.06.2019 11:10
Відповідь надана

Уточнення Загальних вимог до Учасників

Номер: 6688341378b945d3b1c3f58e32dae07f
Дата опублікування: 21.06.2019 17:14
Опис: Доброго дня! Прохання розтлумачити пункт вимоги щодо надання сканованої копії з оригіналу діючих сертифікатів адміністраторів медичної інформаційної системи («МІС») які мають право на її встановлення та налаштування. В указаних в тендерній документації Замовника кількісних, технічних та якісних вимогах до предмету закупівлі нема вимоги щодо встановлення або налаштування медичної інформаційної системи («МІС»), тобто в комплекті постачання ПК цієї системи взагалі не повино бути (на ПК буде тільки попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro і все!). Тому неясно - яким чином Учасник (чи обладнання яке він пропонує) повинен бути пов"язний з медичною інформаційною системою («МІС»)? Учасник лише повинен гарантувати встановлення ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro. Вимагаємо видалити з тендерної документації пункт Загальних вимог "11.Учасник повинен надати скановану копію з оригіналу діючих сертифікатів адміністраторів медичної інформаційної системи («МІС») які мають право на її встановлення та налаштування." як дискримінаційну, та таку, що звужує коло учасників виробників персональних комп"ютерів.
Відповідь: В тендерній документації прописана вимога: "Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro ( з подальшим безкоштовним оновленням), що буде гарантовано сумісна з МІС, які використовуються в медичних закладах м. Запоріжжя , або еквівалент працюючий по клієнт-серверній технологій на MS SQL з підтримкою технології .NET". Вимога про надання Учасником сканованої копії з оригіналу діючих сертифікатів адміністраторів медичної інформаційної системи («МІС») які мають право на її встановлення та налаштування, є ні чим іншим як підтвердження вищезазначенної вимоги.
Дата відповіді: 25.06.2019 12:06
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 796e093afeca440591517a71d76285d2
Дата опублікування: 21.06.2019 10:43
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1- у вимогах до закупівлі не зазнчено конкретної назви товару, тому запитання: "Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі..." - не є коректним по відношенню до цієї закупівлі. 2 - Участь у закупівлі можуть приймати усі Учасники, які відповідають вимогам ТД Замовника, незалежно від форми опадаткуання
Дата відповіді: 25.06.2019 11:51