• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Завершена

842 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 426.00 UAH
Період уточнення: 19.06.2019 16:20 - 25.06.2019 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 017a4947252f4696bfb09488e9c591b1
Дата опублікування: 21.06.2019 11:23
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації, а саме: Для підтвердження можливості надання програм ліцензування у складі пропозиції надати завірений учасником зроблений скріншот сторінки з сайту Microsoft за посиланням https://www.mepn.com/MEPN /AEPSearch.aspx, де відображено інформація про Учасника. Зважаючи на те ,що у вашому технічному завданні немає програмного забезпечення, поясніть будь-ласка цю вимогу? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне: Відповідно до змістом вимог Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Технічне обладнання для облаштування ресурсної кімнати згідно переліку наказу МОН №414 від 23.04.2018 (надалі за текстом - Наказ). Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 1.4. Наказу встановлено вимоги до операційної системи персональних комп’ютерів та ноутбуків наступного змісту: операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу. Враховуючи викладене, рекомендуємо Вам більш детальніше ознайомитися зі змістом вимог Додатку 3 до тендерної документації та положеннями наказу МОН №414 від 23.04.2018 року.
Дата відповіді: 24.06.2019 10:43
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 259064f8031541fcbe4a836d39c3aecd
Дата опублікування: 20.06.2019 10:01
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне: Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 4 до тендерної документації усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Дата відповіді: 24.06.2019 10:42