-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер в складі системного блоку з програмним забезпеченням, клавіатури, миші та монітора
Завершена
9 257 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 257.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 9 257.50 UAH
Період уточнення:
19.06.2019 11:55 - 09.07.2019 17:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
cf731e9d7a4f4134a6c95422f6a1ac28
Дата опублікування:
04.07.2019 13:15
Опис:
Шановний Замовник! Сторони в проекті Договору називаються - Замовник та Постачальник. В п. 4.4. з’являється така сторона як "Учасник". Прохання внести відповідні зміни до п. 4.4. проекту Договору!
Відповідь:
До оголошення додано Проект договору. При підписання договору, за результатами закупівлі, буде можливість внести незначні коригування, що не стосуються істотних умов договору, в тому числі заміна слова "учасник" на "постачальник"
Дата відповіді:
05.07.2019 14:56
Відповідь надана
Терміни постачання
Номер:
2dee97266b9b46618837886356216d3b
Дата опублікування:
02.07.2019 13:38
Опис:
Шановний замовник!
Початок аукціону: 27 серп. 12:07
На майданчику вказано - Період доставки - до 1 вер. 2019
Проект Договору
4. Поставка товару
.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару не пізніше 01 вересня 2019 року або до повного виконання замовником зобов’язань щодо оплати за договором.
Якщо інформація вірна, то Переможець має поставити товар Вам за 3 (три) дні - по 30.08.19, бо 01.09.19 - неділя!
3 (три) дні - не реальні терміни постачання такого Товару!
Прошу дати роз'яснення по термінам постачання товару - як!
Дякую!
Відповідь:
Звертаємо вашу увагу на те, що закупівля «Персональний комп’ютер в складі системного блоку з програмним забезпеченням, клавіатури, миші та монітора» є відкритими торгами з публікацією англійською мовою. Специфіка проведення цього типу закупівлі описана у статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, дата проведення аукціон, що призначена після публікації оголошення є орієнтовно визначена електронною системою, точна є дата проведення аукціону буде визначена після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій, за умови допуску до участі в ньому не менше двох пропозицій учасників.
Дата відповіді:
03.07.2019 16:21
Відповідь надана
Строк поставки
Номер:
353fe12946204d06bfa68105c6a36e3d
Дата опублікування:
02.07.2019 12:42
Опис:
П. 4.4. Розділу 1 ТД зазначено, що строк поставки товарів - до 01 вересня 2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. А п. 4.1. проекту Договору встановлено, що строк (термін) поставки (передачі) товару не пізніше 01 вересня 2019 року або до повного виконання замовником зобов’язань щодо оплати за договором. Прохання надати роз’яснення щодо фрази: "або до повного виконання замовником зобов’язань щодо оплати за договором / сторонами договірних зобов’язань", тобто, що саме Ви маєте на увазі? Та внести відповідні зміни, задля приведення умов ТД та проекту Договору до одного знаменника. Дякуємо!
Відповідь:
В цитованому вами тексті тендерної документації мова йде по те, що учасник має здійснити поставку товару до 01 вересня 2019 року. А розрахунки за цим Договором між Постачальником та Замовником здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника частинами протягом 120 календарних днів з моменту поставки, але не пізніше 01 грудня 2019 року.
Дата відповіді:
03.07.2019 16:23
Відповідь надана
12 000
Номер:
39d53f42b95048ca840f08341ff008f3
Дата опублікування:
02.07.2019 12:40
Опис:
В документації наявна вимога щодо МОЖЛИВОЇ оплати юридично-консультаційних послуг. «Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких МОЖЕ здійснюватися учасником-переможцем торгів». Так може чи буде сплачуватися переможцем. Також не зрозуміло, які саме послуги було надано. Чи були вони надані взагалі?
Відповідь:
Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 15 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Норма тендерної документації про оплату юридично-консультаційних послуг встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Дата відповіді:
03.07.2019 16:24
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
89038aee8cde45d7b4acf35641504b52
Дата опублікування:
02.07.2019 12:24
Опис:
Шановний Замовник! В проекті Договору, а саме в п. 7.3.2. йдеться про те, що Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів , якість яких відповідає умовам, установленим розділом V цього Договору. Проте Розділ 5 проекту Договору передбачає порядок кількісного та якісного приймання, а не умови якості. Прохання внести відповідні зміни до п. 7.3.2. проекту Договору.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.07.2019 16:25
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
21104621045d4ff39316e4ebb8264737
Дата опублікування:
02.07.2019 12:21
Опис:
Шановний Замовник! В п. 4.4. проекту договору зазначено, що "Учасник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні." Прохання внести відповідні зміни до данного пункту, оскільки Сторонами договору виступають Замовник та Постачальник.
Відповідь:
У відповідь на Ваше прохання про внесення змін до Проекту договору, повідомляємо наступне: до моменту передачі товару замовнику, в тому числі його документального оформлення, за цілісність та якість транспортування товару відповідає постачальник. Внесення запропонованих вами змін є неможливим.
Дата відповіді:
03.07.2019 16:25
Відповідь надана
Оформлення пропозиції
Номер:
eb0aa61b64564cc093540843cfb6ffd9
Дата опублікування:
01.07.2019 13:44
Опис:
Документація має вимогу щодо накладання електронного цифрового підпису. Навіщо тоді така вимога: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності)». Електронний цифровий підпис (ЕЦП) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Крім того, дата створення ЕЦП, це фактично є дата підпису документу. Просимо видалити вимогу щодо наявності на усіх сторінках посади, прізвища і дати підпису. Крім того просимо видалити вимогу щодо надання реєстру наданих документів, його наявність не мас сенсу. Це не «папіровий» тендер. Одними із принципів і переваг системи ProZorro є простота і легкість застосування тендерних процедур та перехід на електронний документообіг. Просимо проявити розуміння.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення від 01.07.2019 року щодо оформлення пропозицій, повідомляємо наступне: тендерна документація на закупівлю сформована з урахуванням потреб Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації. Вимога про зазначення у документах тендерної пропозиції посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності) жодним чином не порушує принципів Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує прав потенційних учасників, оскільки є доступною для її виконання. Умова про надання в складі тендерної пропозиції реєстру документів вказана з метою полегшення процесу аналізу документів тендерної пропозиції учасника.
Дата відповіді:
03.07.2019 16:26
Відповідь надана
ISO
Номер:
677a51c84ca84788bd103cce365f8793
Дата опублікування:
01.07.2019 12:36
Опис:
Просимо вказати, на яке саме обладнання подрібні сертифікати ISO? Дякуємо.
Відповідь:
З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 на системні блоки та монітори, дійсний на дату розкриття; Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на системні блоки та монітори, дійсний на дату розкриття. Також, звертаємо вашу увагу, що до тендерної документації було внесено зміни в частині викладення у новій редакції вимоги про надання документів, підтверджуючих якість запропонованого учасником обладнання
Дата відповіді:
03.07.2019 16:32
Відповідь надана
сертифікат якості (відповідності)
Номер:
55a7bb7822b2464ea9bbce9a65480a6a
Дата опублікування:
01.07.2019 12:34
Опис:
Шановний Замовник, у зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», державна система сертифікації припинила своє існування, отримання Сертифікатів відповідності на обладнання стало необов’язковим. Просимо видалити вимогу щодо надання: «Скановану копію сертифікату якості (відповідності) виробника/виробників Товару», або змінити її для того, щоб учасники мали можливість надавати декларації відповідності.
Відповідь:
З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 на системні блоки та монітори, дійсний на дату розкриття; Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на системні блоки та монітори, дійсний на дату розкриття
Дата відповіді:
03.07.2019 16:27
Відповідь надана
Версія ПО
Номер:
75af6b446d604fb29872753be71b5f1c
Дата опублікування:
01.07.2019 11:39
Опис:
Шановний Замовник, в Додатку 2 «Технічне завдання» Тендерної документації наявна вимога: «Операційна система: попередньо встановлена виробником обладнання ліцензійна Microsoft Windows 10, з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі». Підкажіть будь ласка, яка саме версія ПО Microsoft Windows 10 вимагається Home чи Professional?
Відповідь:
При розрахунку вартості ПК бралася за основу версія Windows Home. Дану версію операційної системи можна використовувати в учбових закладах якщо вона влаштовує замовника по функціоналу. У відповідності до законодавства у сфері закупівель учасник може пропонувати еквівалент, тобто товар не гірший по технічним характеристикам, з відповідним документальним підтвердженням
Дата відповіді:
03.07.2019 16:28