-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
брикети торфові
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Завершена
940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 94.00 UAH
мін. крок: 0% або 94.00 UAH
Період уточнення:
18.06.2019 16:12 - 24.06.2019 16:17
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
5197b302a147431d93207520a574d84a
Дата опублікування:
24.06.2019 11:05
Опис:
Доброго дня, у ТД Замовником зазначено що проект договору має бути заповнений. Специфікація також?
Відповідь:
Відповідно до Проекту договору Специфікація є невід"ємною його частиною.
Враховуючи вищевикладене, Специфікація має бути заповненою.
Дата відповіді:
24.06.2019 18:55
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f5c61c0e65114634b0f55ab26c9ca2a6
Дата опублікування:
19.06.2019 11:20
Опис:
5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть бути покладено витрати у розмірі - 7000,00 грн. (сім тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо (брикети торфові).Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідь:
Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016, передбачено, що Замовник в тендерній документації в графі «Інша інформація» може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст.204 Цивільного кодексу України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між замовниками та ПП «ЮКК «Партнери» укладаються договори про надання юридичних послуг, в яких зазначається, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватися учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
В тендерних документаціях на закупівлю, що розробляються за участі працівників ПП «ЮКК «Партнери» зазначається, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, така норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги оплачуються замовником торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовниками на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Аналогічної позиції дотримується Вінницький апеляційний адміністративний суд, постанова від 22.05.2017 по адміністративній справі № 127/15574/16-а.
Дата відповіді:
21.06.2019 15:01
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
c6965b67c7814bdba9562f4c7f95c4ef
Дата опублікування:
19.06.2019 10:54
Опис:
У довідці про аналог.договора має бути зазначено інформація про заключені чи виконані договора?
Відповідь:
відповідно до вимог ТД учасник надає "Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2016-2018 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 1-го), що вказані в довідці", тобто укладений в даний період.
Дата відповіді:
21.06.2019 14:59
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
fc61f03bca144055bcd646fdc10e4407
Дата опублікування:
19.06.2019 10:52
Опис:
Скільки договорів має бути зазначено в довідці про аналогічні договора
Відповідь:
відповідно до вимог ТД не менше одного аналогічного договору
Дата відповіді:
21.06.2019 14:56
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
b9d1865831774f1d8ac4c1064dc336ba
Дата опублікування:
19.06.2019 10:51
Опис:
Аналогічні договори мається на увазі договора на поставку вугілля усіх марок чи лише на брикети торф'яні?
Відповідь:
в розумінні ТД аналогічним є договір на поставку товару який підпадає під код ДК 021:2015 - 09110000-3 - "Тверде паливо"
Дата відповіді:
21.06.2019 14:57
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
aa6da236a49e41a8816c2acfc87dd544
Дата опублікування:
19.06.2019 10:32
Опис:
Розмір мінімального кроку пониження ціни:94 грн. , зазначено вірно?
Відповідь:
відповідно до оголошення про проведення розмір мінімального кроку пониження ціни - 94.00 грн.
Дата відповіді:
21.06.2019 14:16