• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт Народного дому в с.Відники Пустомитівського району Львівського області» (коригування)

Під кількістю "1 роб" слід розуміти обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (згідно до Додатку 3).

Завершена

6 659 982.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 299.91 UAH
Період уточнення: 18.06.2019 11:33 - 01.07.2019 18:00
Відповідь надана

Щодо таналогічного договору

Номер: a7a9ddf8c63044fca78fcbeee2ec60c5
Дата опублікування: 21.06.2019 15:53
Опис: Новостворене підприємство, яке має договори підряду та капітального ремонту, що виконуються не мають змоги подати у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю, а саме фотозвіт об’єкту та декларацію про прийняття об’єкту в експлуатацію або акти КБ-2 довідки КБ-3. Тому вказана вимога щодо таких учасників є дискримінаційною. Вимагаємо її усунення.
Відповідь: Встановлений Замовником кваліфікаційний критерій дозволяє перевірити добросовісність потенційного підрядника, а це можна зробити лише завдяки такого характеру вимогам. Оскільки, з такими критеріями взяти участь у закупівлі може більше ніж 2 учасники, такі вимоги не можуть вважатись дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:35
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 4bae2466226a4d65b4a0725c85b84aca
Дата опублікування: 21.06.2019 15:48
Опис: Вимога надання копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів є дискримінаційною для підприємств, які створені, або займаються виконанням договорів підряду або капітального ремонту недостатній час, щоб хоча б один договір виконати повністю. Вимагаємо включити до переліку аналогічних договорів договори, що виконуються, адже в іншому випадку така вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону, замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Законом не врегульовано механізм того, яким чином Замовник може вимагати такий договір, а відтак тендерний комітет самостійно встановлює критерії до аналогічного договору. Тому, було прийнято рішення, для того щоб впевнитись, що потенційний Учасник дійсно виконував аналогічні роботи, надати у складі пропозиції договір на вже виконаний об’єкт, включно з відгуком від контрагента. Така вимога жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує конкуренцію.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:34
Відповідь надана

Просимо замовника дотримуватися вимог ЗУ "Про захист персональних даних"

Номер: 29d72f549beb48c48e54927de9839cec
Дата опублікування: 21.06.2019 15:41
Опис: Вимагаючи в учасника документи про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників ви прямо порушуєту вимоги ЗУ "Про захист персональних даних"! Для того, щоб подати такі документи у складі тендерної пропозиції учаснику потрібно отримати письмову згоду кожного працівника на оприлюднення його даних про освіту в системі Prozorro. Відмова працівника унеможливить участь у закупівлі. Тому вказана вимога є дискримінаційною. Лише компетентні органи мають право вимагати в посадових осіб підприємства документи про освіту/підвищення кваліфікації і лише для ознайомлення, тому вказана вимога є дискримінаційною та вимагає усунення.
Відповідь: Враховуючи той факт, що Закон України “Про публічні закупівлі” не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних, замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує учасник до системи ProZorro, на певному етапі (залежно від типу процедури) стає публічною інформацією. Якщо учасник бере участь у закупівлі, в якій замовник вимагає скан-копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників тощо, значить, він добровільно погоджується на розміщення своїх персональних даних у відкритому доступі системи. В той же час, відповідно до п. 1 Приміток до цієї тендерної документації, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Зважаючи на вищеописане, Ви можете подати відповідний лист-роз'яснення в складі своєї пропозиції, за результатами розгляду якого Замовником прийматиметься законне рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:34
Відповідь надана

щодо свідоцтв на транспортні засоби

Номер: 0b32a60741c74b21a0d2beb29bdf7dca
Дата опублікування: 21.06.2019 15:07
Опис: чи буде підставою для дискваліфікації надання учасником свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів російською мовою?
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника має відповідати вимогам ч.7 Розділу 1 тендерної документації, а саме: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Дата відповіді: 26.06.2019 16:33
Відповідь надана

Стосовно оплати учасником юридично-консультаційних послуг

Номер: 1bdaef0ffac54023b3cce152143bdbb3
Дата опублікування: 21.06.2019 15:00
Опис: п. 2.1. Розділу 5 ТД вказує, що керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендена документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000,00 ( дванадцять тисяч гривень, 00 коп.) Повідомляє Вас, що будь-які вимоги до учасника-переможця про оплату так званих "юридично-консультаційних послуг" даданих Вам є незаконними. Тобто подана інформаціє не потребує оприлюднення у складі дендерної документації. Також зверніть увагу, що за вимагання коштів передбачена кримінальна відповідальність.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше запитання та повідомляє, що така вимога жодним чином не суперечить чинному законодавству та не дискримінує учасників, до того ж в ній чітко зазначено, що оплата МОЖЕ здійснюватись третьою особою, що носить диспозитивний характер.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:33
Відповідь надана

щодо плану фінансування робіт

Номер: 5a88aa578a6a423185c4595fd99ad5de
Дата опублікування: 21.06.2019 14:51
Опис: Згідно чинного законодавства, учасники не мають права подавати у складі тендерної пропозиції план фінансування робіт. Зверніть увагу, що це є виключно повноваженням замовника, адже саме він є розпорядником бюджетних коштів! Просимо усунути порушення чинного законодавства.
Відповідь: Замовник встановлює такий критерій для того, щоб зрозуміти в якому порядку підрядник буде здійснювати вказані роботи та їх чітку послідовність.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:33
Відповідь надана

щодо банківської гарантії

Номер: c0c57caf6ca044dab0f65d906e9c1e97
Дата опублікування: 21.06.2019 14:47
Опис: Доброго дня. Постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, відповідно до вимог якої оформляється банківська гарантія не містить обмежень щодо її оформлення ВИКЛЮЧНО в обслуговуючому банку учасника. Вимога , що Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.9 відомостей про учасника (форма встановлена замовником) є дискримінаційною для тих учасників, обслуговуючі банки яких не видають або ж не мають права видавати банківські гарантії. Крім того, постанова Правління НБУ не забороняє оформяти банківську гарантію в банку, в якому учасник не має відкритих рахунків. Просимо усунути дискримінаційні та незнаконні вимоги.
Відповідь: Замовником встановлено вимогу, що жодним чином не суперечить чинному законодавству та Постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У формі «Відомості про учасника» зазначається, що Учасник має вказати: реквізити банку/банків (НОМЕР РАХУНКУ (У РАЗІ НАЯВНОСТІ), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія). Тобто, у разі, коли Учасник отримує банківську гарантію, в якому не має відкритих рахунків, то він зазначає у п.9 все інше, окрім розрахункового рахунку, та бажано з приміткою про те, що саме цей банку видав банківську гарантію.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:32