• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук

Завершена

90 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 902.00 UAH
Період уточнення: 18.06.2019 09:42 - 21.06.2019 11:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 886810bae2f0419fac79a5535ca143c9
Дата опублікування: 19.06.2019 10:22
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що відповіді на Ваші запитання містяться в документації, завантаженої в ЕСЗ під час оголошення закупівлі. 1. Так, згідно Додатку 1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до предмету закупівлі та зазначено, що "Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати виразом «або еквівалент». Технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту повинні відповідати всім вище наведеним вимогам до предмету закупівлі, діючим стандартам, нормативним документам щодо даних товарів. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником, а також документацію, що підтверджує зазначені учасником характеристики запропонованого товару." Тобто згідно вимог документації, еквіваленти розглядаються відповідно до технічних характеристик, що вказані в технічному завданні. Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. 2. Так допускається, документація щодо проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, опублікована на веб порталі Уповноваженого органу, не містить інформацію або вимоги щодо обмеження участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ або нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ). Відповідно до ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону відповідно до ст. 28 Закону “Про публічні закупівлі” та п. 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (із змінами) Оскільки Документацією визначено один критерій оцінки пропозицій – ціна, а системою за результатами проведеного Аукціону формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників приймається методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ.
Дата відповіді: 19.06.2019 11:34