• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне)

Вугілля кам'яне марки ГЖР 0-200 або еквівалент – 160 тонн, вугілля кам'яне марки ДГ 30-100 або еквівалент - 100 тонн

Завершена

697 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 485.00 UAH
Період уточнення: 14.06.2019 17:05 - 22.06.2019 16:00
Відповідь надана

Що до еквіваленту вугіллю ГЖР 0-200

Номер: 326d057b13c249e496304cb32affc3f3
Дата опублікування: 21.06.2019 10:57
Опис: Просимо Вас дати розяснення що вважається еквівалентом вугілля ГЖР 0-200 це ГР 0-200, ДГР 0-200 з аналогічними якісними показниками??
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), повідомляємо наступне. Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» На виконання пункту 3 частини другої статті 22 Закону інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена Замовником у додатку 1 до тендерної документації. При цьому зазначення марок вугілля є посиланням на характеристики, що передбачені існуючими національними стандартами. Разом з тим, примітками до таблиці технічних вимог додатка 1 до тендерної документації передбачено, що посилання у додатку 1 до тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Таким чином, умовами закупівлі передбачено можливість надання пропозицій щодо поставки вугілля, яке є еквівалентним до встановленого замовником за своїми технічними та якісними характеристиками, визначеними у додатку 1 до тендерної документації. Технічні та якісні показники підтверджуються дійсними сертифікатами генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданими органами сертифікації згідно чинного законодавства, крім того еквівалентність марок вугілля може бути підтверджена установами чи організаціями, які видали відповідні сертифікати на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 22.06.2019 16:13
Відповідь надана

Щодо якісних показників ДГ 30-100

Номер: cd7fca1ba4ec4a52a8ed3b0a5c621e1a
Дата опублікування: 20.06.2019 17:43
Опис: Доводимо до Вашого відома що згідно ДСТУ 7146-2010 вугілля камґяне марки ДГ 30-100 передбачено зольність на сухий стан палива до 10% вологість на робочий стан палива до 12%. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), звертаємо Вашу увагу, що Замовником інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у додатку 1 до тендерної документації. При цьому показники вологості на робочий стан палива вугілля кам’яного марки ДГ 30-100, вcтановлено не більше, ніж 12 %, показники зольності на сухий стан палива - не більше, ніж 30%. Тендерна документація розроблена для необмеженого кола осіб, з урахуванням конструктивних, технологічних та експлуатаційних характеристик котла, не містить жодних дискримінаційних вимог, отже Замовником не вбачається неможливості виконати наведені вище умови закупівлі, такі умови не порушують права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови тендерної документації. Враховуючи значене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 22.06.2019 16:11
Відповідь надана

про фракцію

Номер: 653a64a6d6ad419a9ac7a5d49881945d
Дата опублікування: 19.06.2019 11:48
Опис: Приведіть документацію у відповідності до чинного законодавства, а саме до ДСТУ. ДСТУ 7146-2010 не передбачено розміру кусків вугілля - 30-100!!!Передбачено 13-100.
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідь на Ваше звернення, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), повідомляємо наступне. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марки ДГ згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається вугілля ДГ (довгополум`яне газове), із нижньою та верхньою межею крупності розміру кусків – 30-100 мм. Таким чином, під час складання тендерної документації та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовником враховані всі діючі на сьогодні національні та міждержавний стандарти. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до пункту 29 частини першої ст. 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст. 1 Закону, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування (опису). Тендерним комітетом Замовника ухвалено рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають усім необхідним вимогам Замовника. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядалися оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугілля марки ДГ 30-100, за результатом розгляду яких ухвалені рішення, якими доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу визначення розміру кусків та встановлення дискримінаційних вимог до учасників (рішення №2655-р/пк-пз від 11.03.2019 року). Згідно з частиною другою ст. 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого Законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, що мають змогу постачати якісне вугілля, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Таким чином, Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а тендерний комітет Замовника діє на засадах колегіальності та неупередженості, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, в тому числі таких як, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. З огляду на вищезазначене, внесення змін до тендерної документації є недоцільним, оскільки остання у повній мірі відповідає чинним в Україні законодавству та стандартам. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 20.06.2019 10:13