• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензини, дизельне паливо)

Завершена

865 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 325.00 UAH
Період уточнення: 13.06.2019 16:26 - 19.06.2019 16:20
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 9fba83a006244773a76c2ab4ec23f9eb
Дата опублікування: 19.06.2019 12:13
Опис: З метою усунення порушень, допущених Вами при складанні тендерної документації - вимоги Додатку 4 (ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"), просимо усунути вимогу про наявність єдиного талону на АЗС, що запропоновані Учасником. Наявність принаймні двох видів талонів жодним чином не перешкоджатиме діяльності Вашого підприємства та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник у викладеній Учасником інформації не вбачає дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому у Замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги у вигляді змін до тендерної документації. За результатами опрацювання інформації, зазначеної в зверненні, повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено надання Учасником «копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин А-95,А-92 (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Зазначена вимога необхідна для контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. 2.2.1. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту. Відповідно до п.2.3.1. проекту договору викладеного в Додатку до тендерної документації: Поставка товару «Приймання-передача Товару, що поставляється в Спосіб поставки 1/бензовозними нормами (наливом) за кількістю і якістю провадиться Замовником відповідно до Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і в організаціях України», затвердженої спільним Наказом Мінпаливенерго України. Мінекономіки України, Мінтранспорту та зв'язку України, ДКУ з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008 року №281/171/578/155, що діє з 13.09.2008 року (надалі Інструкція-1) та Інструкції „З контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і Організаціях України" затвердженої спільним Наказом Мінпаливенерго України та ДКУ з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.06.2007 року N 271/12 (надалі Інструкція-2)». Тобто Замовник має право брати відбори для контролю якості пального, згідно Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої наказом №271/121 від 04.06.2007р. ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ, що відпускається в мережі АЗС, та перевірці відповідності товару чинним ДСТУ, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду. У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів. Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Дата відповіді: 21.06.2019 14:20
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: de716a96ee424456b787f0f63aaa8086
Дата опублікування: 19.06.2019 12:04
Опис: Відповідно до п.1 Додатку 2 учасник має у разі відсутності власного обладнання нападати копії договорів оренди. Водночас, чинне законодавство України передбачає укладання правочинів різних форм, зокрема, надання послуг з перевезення, зберігання тощо. Отже, встановивши вимогу щод наявності власного або орендованого обладнання, Вами суттєво обмежено конкуренцію в даній закупівлі, що є прямим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". Тому просимо додати в зазначений пукт вираз "або використання на підставі інших договорів".
Відповідь: Для усунення вказаного порушення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.06.2019 14:19