• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

реконструкція першого поверху існуючої будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини з розміщенням центру адміністративних послуг та аптечного кіоску по вул. Лесі Українки, 11 в с.Білоцерківка Великобагачанського району Полтавської області. І черга. Коригування

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного та місцевого бюджетів)

Торги не відбулися

1 976 866.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 884.33 UAH
Період уточнення: 13.06.2019 12:31 - 19.06.2019 17:00
Відповідь надана

Відповідність додатку 5 тендерній документації

Номер: 6e1a31cb9310409cb68b91c394e469b3
Дата опублікування: 14.06.2019 12:10
Опис: В додатку 5 описується капітальний ремонт, по назві виконується реконстрВ результаті буде реконструкція чи капітальний ремонт?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитання повідомляє про те що конкретною назвою предмету закупівлі є "реконструкція першого поверху існуючої будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини з розміщенням центру адміністративних послуг та аптечного кіоску по вул. Лесі Українки, 11 в с.Білоцерківка Великобагачанського району Полтавської області. І черга. Коригування". При підготовці технічного (узагальненого) опису вимог до предмета закупівлі трапилась помилка. Тому з метою дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, замовником внесено відповідні зміни до умов тендерної документації, в частині конкретизації узагальненої назви роботи із виразом "реконструкція" у відповідних відмінках.
Дата відповіді: 21.06.2019 11:50
Відповідь надана

Рівень відповідальності будівлі

Номер: b8c7394ab2d64bdb901d8d7d59194bff
Дата опублікування: 14.06.2019 12:06
Опис: Уточніть рівень відповідальності будівлі, згідно проектної документації.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитання повідомляє наступне: Поняття "Рівень відповідальності будівель (споруд)" введено Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 27 листопада 1997 року № 32/288. При цьому даний Наказ визнаний таким, що втратив чинність, згідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.07.2014 №193/507. У зв’язку з чим та керуючись вимогами чинного законодавства, не маємо можливості надати вам коректну відповідь, звертаючи увагу на формулювання вашого запитання.
Дата відповіді: 21.06.2019 11:50
Відповідь надана

уточнення до технічного завдання

Номер: ee3fc139de694555b53f56c0d7d37eab
Дата опублікування: 14.06.2019 11:59
Опис: в локальному кошторисі №2-1-1 до тендерної документації в п. 50-51 об'єми площі бетонної стяжки не відповідають один одному (а саме 33,63 м2 та 672,6 м2), а отже просимо роз'яснити, який із заданих об'ємів є вірним, і за яким із них пораховано приготування бетону в п. 52 локального кошторису 2-1-1
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитання повідомляє наступне: Приклад складання локальних кошторисів із застосуванням коефіцієнтів до об’єму див. Збірник офіційних документів та роз’яснень №6 2011 р., ст.94 (пп.1,2) або програмний комплекс АВК 5, фрагмент 351 Підлоги (серія 2.244-1, випуск 6). Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм згідно технічної частини, таблиця 1 ДСТУ Б.Д.2.2-11-2012 (Збірник 11 «Підлоги») застосовуються тільки до груп (норм) 9 та 25 даного збірника.
Дата відповіді: 21.06.2019 11:49
Відповідь надана

Уточнення вимог по тендерній документації

Номер: a6f0faf9d71948dc97e769d3c5715a76
Дата опублікування: 14.06.2019 11:41
Опис: Підтвердіть необхідність наявності інженера-проектувальника в штаті потенційної підрядної організації, згідно п. 2.3, 2.4 додатку 1 тендерної документації. Плануються вноситись зміни в проектну документацію?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитання повідомляє наступне: з метою дотримання вимог визначених у статті 16 Закону, умовами документації допорогової процедури закупівлі, визначено кваліфікаційні вимоги до учасників процедури, зокрема учасники, які планують надавати пропозиції з метою подальшого укладення договору на виконання робіт, зобов’язані підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання однієї із таких вимог у складі пропозиції учасника, повинно бути надано інформацію про наявність керівника підприємтсва, бухгалтера, головного інженера, інженера-проектувальника, майстра або майстрів, виконавця(ів) робіт, і т.ін., які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі. В ході подання пропозицій від учасників, вимагається надання розрахунку вартості пропозиції виконання будівельних робіт, розрахунок за якими виконується у відповідності до будівельних норм та стандартів, кваліфікованим інженером. Згідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122) та Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. N 554 " Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" впроваджено вимоги та відповідальність фахівців, які виконують роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації, в тому числі цінові розрахунки. Основною метою професійної атестації інженера-проектувальника є запровадження персональної відповідальності і як наслідок підвищення професійної відповідності фахівців у сфері проектування європейським та міжнародним нормам. Сертифікація інженерів-проектувальників також є кроком до скорочення переліку видів робіт, які ліцензуються у сфері будівництва. Наявність інженера-проектувальника в учасника зумовлена необхідністю чіткого розуміння технічного завдання, викладеного у документації замовника, та коректного формування цінової пропозиції в момент прийняття участі у закупівлі, та (можливо) подальшого виконання робіт із координацією усіх необхідних процесів необхідних для виконання робіт, згідно до умов договору, зобов’язання за яким покладатимуться на учасника-переможця.
Дата відповіді: 21.06.2019 11:48