• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника)

Завершена

1 242 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2019 17:29 - 19.07.2019 15:00
Відповідь надана

запитання щодо періодів отримання документів

Номер: 64f1e5a4d7e64ceb98f3cecaaa7b0f77
Дата опублікування: 16.06.2019 17:33
Опис: В п. 2.2 п. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. Таблиці 1 тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: 2.2.1. Документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1., (при цьому охоронці, які будуть задіяні в охороні об’єкту замовника, повинні мати не менше 3 розряду); 2.2.2. Документи на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог підпункту 2.1. Таблиці 1 тендерної документації, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; 2.2.3. Документ на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог підпункту 2.1., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше 2018 року. Запитання : Який термін дії документів які вимагаються п.п.22.1 та 2.2.2 ? Якими правовими актами керувався Замовник встановлюючи максимальний термін отримання документів вказаних в п.п.2.2.3 18 місяців тобто до 31 грудня 2017 року ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Законодавством не встановлено строку дійсності документа про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець). Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» працівники, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів мають проходити огляди один раз на три роки. Тобто строк дійсності Довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду становить три роки. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» працівники підприємств, установ та організацій, які для виконання своїх професійних обов'язків мають отримати, носити і використовувати вогнепальну зброю, в тому числі працівники воєнізованої охорони незалежно від відомчого підпорядкування періодичний профілактичний наркологічний огляд проводиться один раз на рік. Тобто термін дії сертифіката про проходження профілактичного наркологічного огляду становить три роки. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» під час прийняття на роботу Учасник зобов’язаний отримати від охоронців документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Документ має бути актуальним та дійсним на дату проведення Замовником торгів. Тому вимога, щодо терміну отримання документа, є обґрунтованою та доцільною в даному тендері.
Дата відповіді: 20.06.2019 12:37
Відповідь надана

підтверджуючі документи на придбання

Номер: 30b2003cf38c42ed87a706574189140c
Дата опублікування: 16.06.2019 17:28
Опис: В п.п.1.6, п. 1 Наявність обладнання та матеріально – технічної бази Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати "Довідку про наявність пломб та інкасаційних сумок з наданням підтверджуючих документів про придбання". Запитання: На яку кількість пломб та інкасаційних сумок Учасник повинен надати підтверджуючі документи на придбання.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Учасник повинен надати підтверджуючі документи на придбання пломб та інкасаційних сумок в кількості не менше ніж 2 інкасаційні сумки на об’єкт інкасації та не менше ніж 2 пломби на кожен день інкасації.
Дата відповіді: 20.06.2019 12:28
Відповідь надана

про працівників

Номер: 2acc9012016b46a5ab014bb97a27dbfb
Дата опублікування: 16.06.2019 16:59
Опис: В Додатку 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено: кількість охоронників – 3, кількість інкасаторів - 3. В технічних вимогах та в Додатку 2 до ТД відсутні вимоги для співробітників Учасника – інкасаторів, а в п.2 Додатка 2 до ТД наявність працівників відповідної кваліфікації взагалі не вимагається наявність в штаті Учасника інкасаторів. Запитання : Яким вимогам повинні відповідати співробітники Учасника інкасатори ? Яка їх повинна бути кількість осіб, якщо в п.2.1 зазначено вимога Замовника мати в штаті Учасника охоронників не менш 25 осіб ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Співробітники Учасника інкасатори повинні відповідати кваліфікаційним вимогам персоналу охорони, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Загальна кількість працівників має бути не менш 25 осіб.
Дата відповіді: 20.06.2019 12:25
Відповідь надана

про транспорт інкасації

Номер: 7bca64f04abe4554b7676549a958b319
Дата опублікування: 16.06.2019 16:37
Опис: В Додатку 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено: кількість авто для здійснення інкасації – 3. В технічних вимогах та в Додатку 2 до ТД відсутні вимоги для цього авто а в п.1 Додатка 2 до ТД взагалі не вимагається наявність цього транспорту. Запитання: На яких автомобілях Виконавець повинен проводити інкасацію, чи повинні вони відповідати вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» та мати спеціальні прилади і які саме. Який документ повинен надати Учасник на підтвердження авто для здійснення інкасації?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Для відповідності вимогам тендерної документації та здійснення своєї охоронної діяльності Учасник повинен проводити інкасацію за допомогою транспорту реагування відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність». Відповідно до ч.12 Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1. засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів; 2. на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності); 3. на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої); 4. використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності. Наявність в Учасника, що відповідає Закону України «Про охоронну діяльність», є обов’язковою. Документальне підтвердження наявності даного транспорту не вимагається.
Дата відповіді: 20.06.2019 12:23
Відповідь надана

про матеріальну базу

Номер: a1cfd576da4d4e0bb0d5c22b448c0c1a
Дата опублікування: 16.06.2019 16:36
Опис: В п.п.1.1, п. 1 Наявність обладнання та матеріально – технічної бази Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати: Довідку про наявність у підприємства обладнання моніторингу (контролю) шляхів пересування охоронників із зазначенням типів пристроїв та наданням підтверджувальних документів (видаткової накладної на придбання або договору оренди). Запитання : Які саме шляхи пересування охоронників має на увазі Замовник, яка кількість обладнання повинна бути в наявності в Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Вид послуг це здійснення інкасації кас та здача виручки (грошових коштів) у банк або пункт збору виручки. Під час надання даного виду послуг охоронники переміщуються від одного пункту до іншого. Відповідно Замовнику потрібно мати інформацію про шляхи переміщення охоронників під час надання послуг. Кількість обладнання яка повинна бути в наявності в Учасника повинна бути достатньою для здійснення моніторингу (контролю) шляхів пересування охоронників під час надання послуг.
Дата відповіді: 20.06.2019 12:17
Відповідь надана

Невірне визначення предмета закупівлі

Номер: edb60063f32d42bdafbb4209e5060cd2
Дата опублікування: 13.06.2019 09:58
Опис: 11.06.2019 року КП «Київпастранс» оголошено закупівлю Охоронних послуг за кодом 79710000-4 за ДК 021:2015. При цьому безпосереднім предметом закупівлі зазначено ЗДІЙСНЕННЯ ІНКАСАЦІЇ ГРОШОВИХ КОШТІВ ВІД КАС ЗАМОВНИКА. Інкасація коштів – це збирання та доставка інкасаторами згідно з укладеними з клієнтами договорами валютних цінностей клієнтів ДО КАСИ БАНКУ або збирання коштів із підрозділів банку (підпункт 9 пункту 4 розділу I Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої Постановою Національного банку України № 29 від 31.03.2017 р.). ІНКАСАЦІЯ Є БАНКІВСЬКОЮ ПОСЛУГОЮ і для надання зазначених послуг необхідна ліцензія НБУ. Умови та порядок отримання ліцензії встановлено Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 926 від 24.12.2015 р. Відповідно до проекту договору доданого до тендерної документації, фактично передбачається закупівля різних послуг в рамках однієї закупівлі. А саме передбачається закупівля послуг із приймання передачі коштів та/або документації Замовника (код 66110000-4 - Банківські послуги) . А також, окремо передбачається охорона уповноважених представників Замовника під час приймання від місць інкасації, доставки до місця призначення та передачі Матеріальних цінностей уповноваженим представникам Замовника (79710000-4 за ДК 021:2015) (розділ 1 проекту Договору). Однак умови тендерної документації не встановлюють вимоги про: - наявність у учасників торгів ліцензії на надання банкам послуг з інкасації; - наявність у учасників працівників, що мають професію інкасатор; - наявність оперативного автотранспорту третьому класу захисту згідно з Державним стандартом України ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", затвердженим наказом Державного стандарту України від 07 липня 2000 року № 429. - тощо. ЗАПИТАННЯ. 1. На якій підставі в одній закупівлі об’єднано різні за змістом предмети закупівлі (охоронні послуги та інкасація коштів)? Відповідь просимо надати з посилання на відповідний нормативно-правовий акт або роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. 2. Чому тендерна документація не встановлює вимоги до учасників, щодо наявності у них матеріально-технічної бази, передбаченої вимогами Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 926 від 24.12.2015 р? Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внески зміни до тендерної документації, якими виключити з неї всі вимоги НЕ ПОВ’ЯЗАНІ з наданням Виконавцем ОХОРОННИХ ПОСЛУГ при здійсненні УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ЗАМОВНИКА переміщення матеріальних цінностей (інкасації).
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Замовник ознайомився з Інструкцією з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29, на яку Ви посилаєтесь та звернув увагу, що згідно частини першої розділу І ця Інструкція, розроблена відповідно до Законів України "Про банки і банківську діяльність", "Про Національний банк України", інших нормативно-правових актів, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України (далі - Національний банк), та встановлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів і перевезення валютних цінностей банків та їх клієнтів в Україні. Вимоги цієї Інструкції поширюються на: 1) банки України, їх філії (відділення), філії іноземних банків та клієнтів цих банків; 2) юридичних осіб, які надають банкам послуги з інкасації на підставі відповідної ліцензії Національного банку, отриманої відповідно до вимог Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 24 грудня 2015 року № 926 (зі змінами); 3) підрозділи перевезення цінностей Національного банку (якщо інше не регламентується розпорядчими актами Національного банку). Наше підприємство, як Ви можете бачити не належить до кола перелічених суб’єктів і розуміємо, що в частині інкасації дані нормативні положення поширюють свою дію ВИКЛЮЧНО на банківські установи. Таким чином зазначена Інструкція установлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів та перевезення валютних цінностей саме у банківських установах. Також, Ви зауважуєте, що надання послуг з інкасації коштів суб’єктами охоронної діяльності регулюється постановою НБУ від 24.12.2015 № 926 «Про затвердження Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації» (далі – Положення НБУ №926). Слід зазначити, що пунктом 1 Положення НБУ № 926 передбачено, що Це Положення встановлює загальний порядок та умови видачі Національним банком України (далі - Національний банк) юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації. Тобто, дане положення поширюється на послуги з інкасації коштів банків. Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29 також затверджено інструкцію з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні. Комунальне підприємство «Київпастранс» не є банком, тому відповідно зазначені Інструкція та Положення не поширюються на послуги, стосовно яких ми, як Замовник, проводимо відкриті торги. Комунальним підприємством «Київпастранс» оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015. Оскільки п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього. Тому, вважаємо, що нами вірно визначений предмет закупівлі, тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства і тому, Ваше звернення підлягає відхиленню.
Дата відповіді: 18.06.2019 16:06
Відповідь надана

чому вимгається надання Аналогічного договору, який не є предметом закупівлі

Номер: 77cbffcd9f2c4738a1fff4481516eae8
Дата опублікування: 12.06.2019 17:27
Опис: П.4.1. тендерної документації визначено предмет закупівлі: «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника). П.5. розділу 3 ТД визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, Учасник надає документи, зазначені в таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. П.п.3.1. п.3 Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що учасник має мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, а саме: Аналогічний договір який підтверджує досвід надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій (не менше 3 цілодобових постів). Звертаємо вашу увагу, що основними ознаками аналогічного договору є: вид договору; договір повинен бути подібним за змістом, правовою природою та предметом закупівлі. З огляду на зазначене, та беручи до уваги, що предмет закупівлі «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника), тому напрошується логічне запитання – чому Замовник вимагає від учасників надання Аналогічного договору, який підтверджує досвід надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій (не менше 3 цілодобових постів), а не аналогічний договір про надання послуг з інкасації?, чому саме не менше 3 цілодобових постів?, ц е попри те, що тендерною документацією визначено графік надання послуг: з 15:00 до 21:00 годин. (Додаток № 5 до ТД).?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що законодавством не визначено поняття "аналогічний договір", тому Замовником визначено аналогічний договір виходячи з коду закупівлі.
Дата відповіді: 18.06.2019 15:51
Відповідь надана

Кількість працівників

Номер: a3e77aca8a5042f99389d7c7c6a500c2
Дата опублікування: 12.06.2019 17:07
Опис: п.2.1. ч.2. Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати довідку Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (ПІБ, кваліфікація, стаж роботи у сфері охорони – зазначити на кожного працівника) - не менше 25-ти охоронників, з наданням копій. Додатком 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено: кількість авто – 3; кількість охоронників в автомобілі – 3; кількість інкасаторів – 3. Беручи до уваги специфікацію послуг, та зробивши просту калькуляцію: 3 автомобіля, множимо на 3 необхідних охоронників в автомобілі, то виходить, що для надання послуг необхідно лише 9 охоронників. Запитання!!! Чому Учасник має надати довідку та інформацію про не менше 25-ти охоронників, а не на 9-ть, як то вимагається специфікацією послуг (Додаток 5 до ТД)?????
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Загальна кількість охоронників, які одночасно будуть задіяні для виконання умов договору щодо інкасації – складає 9 чоловік. Враховуючи попередній досвід, на випадок щорічної та додаткової відпустки, хвороби, звільнення, переводу і т.і. працівників (охоронників), які одночасно задіяні при інкасації, а також посилення рівня безпеки, за даним кваліфікаційним критерієм вимагається від Учасників надати для підтвердження даного пункту документи, щодо наявності в Учасників у достатній кількості та кваліфікації охоронників для покриття в необхідної кількості на вищезазначені випадки у кількості не менше 25-ти охоронників.
Дата відповіді: 18.06.2019 15:42