• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери пластмасові для збору твердих побутових відходів)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення: 06.06.2019 09:05 - 11.06.2019 11:00
Відповідь надана

ПРАВО НА РОЗГЛЯД ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: db543fb0179a4e80802e97e5b145bd77
Дата опублікування: 10.06.2019 10:02
Опис: Доброго дня. Прошу дати конкретну відповідь : чи будуть розглядатись пропозиції щодо предмету закупівлі у разі відмінностях у конструкції контейнерів а саме інший розмір та форма малої кришки у верхній кришці та суцільнолиті ручки для пересування контейнера. При цьому контейнер відповідає евростандарту EN840-2 має вантажопідйомність 510 кг ( краще ніж у ваших вимогах) . Дякую
Відповідь: Шановний учасник! Розгляд пропозицій буде здійснюватись за наслідками аукціону (у разі наявності 2 або більше пропозицій). Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Отже, невідповідність Товару технічним вимогам є обставиною, що не відповідає умовам Закупівлі. З Вашого питання незрозуміло в чому полягає відмінність у розмірі та формі малої кришки у верхній кришці. Що ж стосується суцільнолитої ручки для пересування контейнеру - ця обставина на наш погляд може цілком відповідати умовам Закупівлі при відповідності Товару стандарту EN 840-2, виробництва ЄС, та зокрема за умови можливості здійснення ремонту ручки. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 10.06.2019 14:46
Відповідь надана

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Номер: 96d3c66ffe29422695505506f0cbd25f
Дата опублікування: 06.06.2019 15:53
Опис: Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, яка міститься в Додатку ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ пункт: 3.13. Додаткова кришка - фіксується до основної кришки цільною металевою трубою, довжина не менш 1200 мм. 3.14. Ручки контейнеру -пластикові, з можливістю ремонту (заміни), не менш 4 (чотирьох). є дискримінаційною вимогою до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в документації прописані під конкретного учасника або учасників що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника викладені в тендерній документації, порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо: внести зміни до документації в Додатку 3, а саме видалити вказані конкретні характеристики або написати «еквівалент».
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зазначені Вами положення технічних вимог документації мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі, а також не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, а отже не є дискримінаційними. На підставі наведеного відмовляємо у внесенні змін до технічних вимог документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.06.2019 19:36