-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень будівлі комунального закладу «Театрально-видовищний заклад культури «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на вул. Межигірській, 2» (ремонт санвузлів)
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень будівлі комунального закладу «Театрально-видовищний заклад культури «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» на вул. Межигірській, 2» (ремонт санвузлів)
Завершена
1 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 450.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2019 10:22 - 14.06.2019 11:00
Відповідь надана
Скасування дискримінаційних вимог
Номер:
9747ee09b54e4613a8f7d8275a5bf80d
Дата опублікування:
13.06.2019 22:12
Опис:
Замовником було розміщено в системі PROZORRO (prozorro.gov.ua) тендерну документацію, якою встановлено умови проведення конкурсу, визначено кваліфікаційні вимоги до учасників, а також зазначені якісні і кількісні показники предмету закупівлі. За результатами вивчення змісту тендерної документації, суб’єкт оскарження дійшов висновку, що її окремі положення місять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та порушують законні інтереси скаржника. Статтею 18 Закону передбачено механізм поновлення права учасника, шляхом подання відповідної скарги до органу оскарження. Так, відповідно до частини 2 статті 18 Закону, скарги що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулись до завершення строку подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. 2 Предметом даної скарги є саме окремі положення тендерної документації. При цьому, кінцевим строком подання скарги є 14 червня 2019 року. Відтак, дана скарга є такою що подана у строк, визначений Законом. Частиною 1 статті 18 Закону встановлено вимоги щодо форми та змісту скарги. Серед іншого, скарга повинна містити інформацію про фактичні обставини, що підтверджують факт допущеного порушення та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси скаржника. На виконання зазначеної вимоги, надаємо нижче відповідні пояснення та обґрунтування.
У тендерній документації Замовника зазначається, що «для формування договірної ціни та подання комерційної пропозиції необхідно додатково ознайомитися із проектною документацією у замовника торгів та з об’єктом робіт».
Вважаємо, це положення тендерної документації є дискримінаційним, особливо з урахуванням скороченого строку подання пропозицій. Для проведення прозорих та неупереджених торгів Замовник зобов’язаний розмістити інформацію про об’єкт реставрації у повному обсязі у технічному завданні тендерної документації.
У зв’язку з цим, просимо, скасувати вимогу щодо що «для формування договірної ціни та подання комерційної пропозиції необхідно додатково ознайомитися із проектною документацією у замовника торгів та з об’єктом робіт».
Одночасно, державними нормами з проектування передбачено обов’язок проектної організації передати замовнику креслення в електронному вигляді. У зв’язку з цим просимо додати у технічне завдання основні принципові креслення об’єкту для якісного формування тендерної пропозиції.
В іншому випадку, ми будемо вимушені скаржитися до Антимонопольного комітету України щодо встановлення дискримінаційних вимог тендерної документації..
Відповідь:
ВАШІ ВИМОГУ БУДУТЬ ВРАХОВАНІ ФАЙЛИ ПРОЕКТУ ПРИЄДНАНІ
Дата відповіді:
14.06.2019 10:49