-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання пакетів для сміття
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 19640000-4 "Поліетиленові мішки та пакети для сміття" (Придбання пакетів для сміття)
Торги не відбулися
548 705.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 487.05 UAH
мін. крок: 1% або 5 487.05 UAH
Період уточнення:
05.06.2019 14:17 - 11.06.2019 15:00
Відповідь надана
Характеристик пакетов
Номер:
3428648a11ef4f8a80fb66d7a8fba0c4
Дата опублікування:
06.06.2019 17:21
Опис:
Добрый день
Конкретизируйте пределы толщины пакетов от и до микрон.
Тип пакета: міцні, надміцні -не является тех.характеристикой.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. До ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
10.06.2019 17:21
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
c76b328c353e4293b58a31ab0cddd701
Дата опублікування:
06.06.2019 11:46
Опис:
Згідно додатку 2 розмір пакету 240 л довжина 0см ширина 0см, як це розуміти?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. До ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
06.06.2019 14:45
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
105a83c10760499cb82672cf06d73014
Дата опублікування:
06.06.2019 10:52
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1)Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№2 до ТД.
2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. (п.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Дата відповіді:
06.06.2019 11:12
Відповідь надана
Щодо накладної на оплату
Номер:
733b9e70a3e84ea3a9cc1a96a85f6b05
Дата опублікування:
05.06.2019 16:37
Опис:
Доброго дня. Накладна на оплату Вам потрібна загальна зведена (Видаткова+Податкова) чи оплату Ви будете здійснювати по кожній накладній окремо? Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня!Для оплати товару потрібна зведена накладна, але до неї повинні бути накладні з відміткою про отримання товару кожним закладом освіти відповідно до дислокації.
Дата відповіді:
05.06.2019 17:09
Відповідь надана
Уточнення щодо намотки
Номер:
7d2c788f3a28483c9406578101f34db9
Дата опублікування:
05.06.2019 16:36
Опис:
Доброго дня. Дякуємо за попередню відповідь, але поясніть нам всім, наприклад, фасування пакету 240 л не по 50 шт а по 10 шт, відповідно в заклад ДНЗ ви надасте їм не 300 уп а 1500 шт? Яка різниця, в чому не зручність? У елементарному перерахунку?
Відповідь:
Товар повинен відповідати характеристикам, які зазначені в дод.№2 до ТД.
Дата відповіді:
05.06.2019 17:10
Відповідь надана
Намотка
Номер:
8cad09d476f249afa2db4180e92c76ad
Дата опублікування:
05.06.2019 15:00
Опис:
Доброго дня! Чи будете ви розглядати пакети для сміття в іншій намотці, якщо їх буде запропановано необхідна кількість ? Дякую
Відповідь:
Доброго дня! Кількість упаковок розраховано відповідно до дислокації закладів, а кількість пакетів в упаковці розраховано відповідно до замовлень закладів, тому товар повинен відповідати характеристикам, які зазначені в дод.№2 до ТД.
Дата відповіді:
05.06.2019 15:49