-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «ЛОТ №1 Світлофори дорожні» «ЛОТ №2 Дорожні контролери»
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 400.00 UAH
Період уточнення:
31.05.2019 16:14 - 06.09.2019 12:00
Відповідь надана
на відповідть 05.06.19, 10:37
Номер:
70d08746f85b46e2ae1fc0e097ec2a9c
Дата опублікування:
07.06.2019 15:47
Опис:
Вказуємо Вам на те, що не можливо виконати поставку предмету закупівлі та надати Сертифікат відповідності на ВСІ ВИМОГИ ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, так як вони в своєї більшості суперечать одна одної в геометричних та світло-технічних характеристиках. тому НАПОЛЯГАЄМО внести зміни до тендерної документації, в яких надати конкретні (цифрові) вимоги геометричних та світло-технічних характеристик світлофорів.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Неможливість виконати вимогу Замовника щодо надання сертифікатів відповідності всім вимогам ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, що не суперечать один одному – є суб’єктивною думкою Учасника, та може свідчити про те, що його обладнання є застарілим та не відповідає сучасним вимогам.
Дата відповіді:
10.06.2019 14:57
Відповідь надана
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №2, :Дорожні контролери
Номер:
4c1b758a9723464db853e5a46cf46a48
Дата опублікування:
07.06.2019 15:45
Опис:
На запит по тендерній вимозі «Дорожні контролери призначені для управління світлофорними об'єктами як в автономному режимі, так і в автоматизованій системі керування дорожнім рухом.(АСКДР)» отримано відповідь «В місті Маріуполь на даний час АСКДР відсутня. Основні вимоги до АСКДР викладені в ДСТУ 4158-2003. Додаткові вимоги до контролерів при роботі в АСКДР викладені в технічному завданні до тендерної документації». Але ця відповідь є формальною, бо одним з основних питань застосування різних контролерів в АСКДР є наявність протоколу зв’язку між контролером та ЦУП. ДСТУ 4158-2003 не надає інформації про конкретний протокол, який повинен бути застосований. Без інформації про зміст протоколу застосувати контролер в системі АСКДР неможливо. А в тендерних вимогах протокол не наведений. Тому цей пункт вимог є неповним та некоректним.
Пропонуємо надати конкретні дані до даного пункту або змінити його.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Автоматизована система керування дорожнім рухом (АСКДР) не є предметом закупівлі даної тендерної процедури. Предметом закупівлі є дорожні контролери, які призначені для управління світлофорними об'єктами як в автономному режимі, так і в автоматизованій системі керування дорожнім рухом.(АСКДР)
Дата відповіді:
10.06.2019 14:56
Відповідь надана
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Номер:
73732d92eb5d48fe8aea0e4961d40a6c
Дата опублікування:
07.06.2019 13:27
Опис:
Тендерна вимога «Можливість роботи світлофорних модулів в режимі дімінгу згідно ДСТУ EN 12368:2017». Що розуміє Замовник під терміном «дімінг»? Якщо зменшення споживаної потужності та яскравості світлофора в нічний час, то такий режим може бути різними методами, в тому числі без зміни режимів контролера, а застосовуючи датчик освітлення та широтно – імпульсну модуляцію світлового потоку світлофора та інше. Тому вимога приведення обов’язкового переліку контролерів, з якими цей режим реалізується, не зовсім коректна.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Під терміном «діммінг» Замовник (як і ДСТУ EN 12368) розуміє КОНТРОЛЬОВАНЕ зниження енергоспоживання та яскравості світлофорів. Неконтрольована зміна енергоспоживання може сприйнятися апаратурою контролера як проблема з світлофорами і викликати перехід світлофорного об’єкту в аварійний режим роботи. Вимога Замовника забезпечити стабільну та узгоджену роботу контролерів зі світлофорами є обґрунтованою та не може бути дискримінаційною
Дата відповіді:
07.06.2019 14:54
Відповідь надана
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Номер:
b8ab1f0e110946a9b4eecaf1c451ec55
Дата опублікування:
07.06.2019 12:15
Опис:
Відповіді Замовника «Доводимо до вашого відому, що світлофори з вмонтованою в оптичну систему лінзою Френеля вироблять Українські виробники та переважна більшість європейських виробників. Замовник не встановлює дискримінаційних вимог в тендерній документації.» не зовсім коректна. Модулі з лінзою Френеля українські виробники поки що не виробляють, а імпортують з Європи. Тому в цих виробників і є проблеми з встановленням інтегрованого табло відліку часу в такий світлофор, внаслідок чого і Замовник не виконує рекомендації уряду з закупівлі світлофорів з таким табло.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Світлофори з встановленими інтегрованими табло відліку часу не є предметом закупівлі даного тендеру.
Дата відповіді:
07.06.2019 14:54
Відповідь надана
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Номер:
17f6ab23669d4318b75061c318712d8a
Дата опублікування:
07.06.2019 11:59
Опис:
До п.2.1 ТЗ, ЛОТ №1,Світлофори дорожні
Тендерна вимога «Конструкція транспортних та пішохідних світлофорів повинна передбачати вмонтовану в оптичну систему лінзу Френеля (або Еквівалент)». Що розуміє Замовник під терміном «або Еквівалент» ? Світлофор з лінзою Френеля має одну незаперечну перевагу – легкість в досягненні рівномірності розподілення яскравості по апертурі оптичної системи. Для оцінки такої однорідності в ДСТУ EN 12368 та
навіть введено показник її оцінки (допустима неоднорідність може бути в межах 10:1) . Але таку однорідність яскравості мають практично всі (!!!) світлодіодні світлофори з рівномірно розставленими на монтажній платі світло діодами. Тому вони цілком підпадають під посилання Замовника «або Еквівалент».
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Замовник не обмежує Учасників в реалізації рівномірності розподілення яскравості по апертурі оптичної системи. Матричний тип світлофора не забезпечує рівномірність розподілення світла при частковому виходу з ладу світлодіодів на монтажній платі. Тому, світлофор з матричним джерелом світла не є еквівалентом світлофора з вмонтованою в оптичну систему лінзи Френеля
Дата відповіді:
07.06.2019 14:53
Відповідь надана
Контролери
Номер:
089e8bf494c349f28e20514c2474a28d
Дата опублікування:
06.06.2019 16:20
Опис:
В п. 1.2 Додатку 7 ТД визначено «Дорожні контролери призначені для управління світлофорними об'єктами як в автономному режимі, так і в системі координованого управління дорожнім рухом (АСКДР)». Надайте інформацію: яка система працює в місті, за яким протоколом зв’язку, визначте вимоги до координованого керування, перелік необхідних функцій і т.п. Дайте загальні характеристики системи, які повинні відповідати ДСТУ 4158-2003 «Автоматизовані системи керування дорожнім рухом.»
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. В місті Маріуполь на даний час АСКДР відсутня. Основні вимоги до АСКДР викладені в ДСТУ 4158-2003. Додаткові вимоги до контролерів при роботі в АСКДР викладені в технічному завданні до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.06.2019 13:13
Відповідь надана
Контролери
Номер:
2102cec91fb64a66943e46fc58e14e87
Дата опублікування:
06.06.2019 16:19
Опис:
В п. 2.1 Додатку 7 ТД «Технічне завдання, лот №2» визначена необхідність програмно- апаратного перепідключення несправних вихідних сигнальних каналів. В ДСТУ 4157-2003 немає згадки про таку функцію. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, просимо видалити цю вимогу та внести зміни в ТД.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. ДСТУ 4157-2003 визначає: «типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки», та не обмежує розширення функцій технічних засобів, згідно пункту 6.1.28 даного ДСТУ. Функція вільного програмно-апаратного визначення (перепідключення) силових виходів присутня у більшості вітчизняних та іноземних виробників. Фізично дана функція надає можливість підключення визначеного сигналу (жовтий, червоний, зелений) до будь якого визначеного силового виходу програмно-апаратним шляхом, що дає можливість відновити роботу світлофорного об’єкту без заміни пошкоджених блоків до моменту відновлення повної працездатності.
Дата відповіді:
07.06.2019 13:12
Відповідь надана
Контролери
Номер:
ffdf31f85f8747628b837db1f37b2fbb
Дата опублікування:
06.06.2019 16:18
Опис:
В п. 2.1 Додатку 7 ТД«Технічне завдання лот №2» визначена необхідність віддаленого підключення до контролеру по WEB інтерфейсу за допомогою зв’язку GPRS/3G. В п. 6.1.3 ДСТУ 4157-2003 визначено розширення функціональних можливостей ДК, а саме обмін інформацією з пунктом керування каналами зв’язку (приймання команд телекерування та передавання телесиглалізації), можливість роботи в АСКДР з безцентровою структурою, тощо, але спосіб забезпечення цих можливостей в ДСТУ 4157-2003 не визначається. Вважаємо, що замовник має право визначати тільки функціональні вимоги до обладнання, а спосіб в який ці вимоги реалізуються може бути різним. Жорстка вимога реалізувати віддалене керування тільки за допомогою WEB інтерфейсу є дискримінаційною. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Функція керування дорожнім контролером за допомогою WEB інтерфейсу є досить поширеною серед вітчизняних та іноземних виробників. Також, ця функція є економічно доцільною для обслуговування периферійного обладнання.
Дата відповіді:
07.06.2019 13:12
Відповідь надана
Контролери
Номер:
ed96314171534044b92863a8786b3b37
Дата опублікування:
06.06.2019 16:18
Опис:
В п. 2.1 Додатку 7 ТД«Технічне завдання лот №2» визначена необхідність віддаленого підключення до контролеру по WEB інтерфейсу за допомогою зв’язку GPRS/3G. В п. 6.1.3 ДСТУ 4157-2003 визначено розширення функціональних можливостей ДК, а саме обмін інформацією з пунктом керування каналами зв’язку (приймання команд телекерування та передавання телесиглалізації), можливість роботи в АСКДР з безцентровою структурою, тощо, але спосіб забезпечення цих можливостей в ДСТУ 4157-2003 не визначається. Вважаємо, що замовник має право визначати тільки функціональні вимоги до обладнання, а спосіб в який ці вимоги реалізуються може бути різним. Жорстка вимога реалізувати віддалене керування тільки за допомогою WEB інтерфейсу є дискримінаційною. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. Функція керування дорожнім контролером за допомогою WEB інтерфейсу є досить поширеною серед вітчизняних та іноземних виробників. Також, ця функція є економічно доцільною для обслуговування периферійного обладнання.
Дата відповіді:
07.06.2019 13:11
Відповідь надана
Контролери
Номер:
3d532ff6c888422d92496399ce8f02c5
Дата опублікування:
06.06.2019 16:17
Опис:
В п. 2.1. Додатку 7 ТД «Технічне завдання, лот №2» визначена вимога щодо необхідності забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х. Це суперечить п.5.2.1 ДСТУ 4157-2003, де визначено, що «ДК призначені для перемикання сигналів світлофорів … як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР.» Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, просимо видалити цю вимогу та внести зміни в ТД.
Відповідь:
Відповідаємо на ваш запит. В п.5.2.1 ДСТУ 4157-2003 визначено призначення дорожнього контролера як технічного засобу, що ніяк не обмежує кількість світлофорних об’єктів під керуванням контролера. Об’єднання декількох світлофорних об’єктів, розташованих близько один від одного, є доволі поширеною сучасною практикою в проектуванні світлофорних об’єктів. Також, така практика значно зменшує вартість будівництва. Тому дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Дата відповіді:
07.06.2019 13:10