• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Куртка вітровологозахисна камуфльована, костюм літній польовий камуфльований

Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету

Завершена

877 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 387.90 UAH
Період уточнення: 31.05.2019 16:32 - 06.06.2019 15:00
Відповідь надана

ТУ

Номер: fe81bb891a054f859aea5c10a64eb4b9
Дата опублікування: 06.06.2019 14:46
Опис: Доброго дня. Надайте уточнення чи все таки правильно зазначено в ТД , що КВВЗ потрібно відшивати по ТУ зі змінами № 3? Оскільки на сайті МО наявні зміни № 5, актуальніші. Дякуємо
Відповідь: Замовником внесено зміни до Тендерної документації із ТУ зі змінами.
Дата відповіді: 06.06.2019 16:04
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 943e2251b21d4f5f8127d5e3b291f8a2
Дата опублікування: 06.06.2019 12:15
Опис: Розділ 3 п. 3.1.1. учасник повинен завантажити файл з інформацією про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, але в ТД немає відповідної технічної специфікації, є тільки Додаток №2 Технічне завдання. Просимо уточнити технічна специфікація це і є Додаток №2 ТД чи це має бути інший документ.
Відповідь: Тендерною документацією встановлені технічні вимоги в Додатку 2, в якому є перелік документів для підтвердження відповідності якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 07.06.2019 15:37
Відповідь надана

п. 3.5.5. ТД

Номер: 51d6c5da3f6b448f8961a23063323bb4
Дата опублікування: 06.06.2019 12:05
Опис: Пунктом 3.5.5. Розділу 3 учасник повинен надати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). З ціллю захисту персональних даних і в зв'язку з непоодиноким випадком незаконного скачування з системи Прозорро оригіналу паспорту та коду фізичної особи, беруться кредити без відома на те фізичної особи. Просимо внести зміни до ТД, вимагаючи надання учасником-переможцем копію даних документів при підписанні договору. Дякую!
Відповідь: Відповідно до п.п. 3.5.5. для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: Паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо). Якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону. Отже, учасниками надається вищевказаний документ (оригінал та/або копія (завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)). Для уникнення використання таких документів, рекомендуємо зазначати посилання на документах "Для участі в публічних закупівлях".
Дата відповіді: 07.06.2019 15:49
Відповідь надана

додаткові витрати

Номер: 8fc4e1a0d06e449c8c0aec368efde5d5
Дата опублікування: 03.06.2019 17:06
Опис: Щодо п. 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати у розмірі 7500 грн. (сім тисяч п’ятсот гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Згідно п. 1.1.1. Розділу 1 Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі. Відповідно до п.2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік позицій, які має містити тендерна документація, і відсутня будь-яка інформація, що на учасника можуть покладатися витрати за оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику. Просимо або врахувати ці послуги в вартість пропозиції або видалити з Тендерної документації пункт 5.2.3.
Відповідь: Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, тендерна документація може містити та містить ряд різної інформації, що не відноситься до предмету закупівлі, проте це не свідчить про її невідповідність вимогам Закону та нормативним документам. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовником в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Отже, дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення чи результати процедури відкритих торгів. Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи комітету та/або уповноваженої особи. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця за його згодою, у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Дата відповіді: 06.06.2019 11:11
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: b9d11b7df4184a81bfbe349afe1ad31e
Дата опублікування: 03.06.2019 16:39
Опис: п. 6 Додатку 2 до ТД: Учасник має надати документальне підтвердження від виробника (або його офіційного представника в Україні) на повноваження Учасника, що Учасник спроможний виконати постачання запропонованого товару в кількості та строки, що вказані в тендерній документації (надати підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції). Просимо уточнити які саме документи повинен надати учасник, це має бути довідка, гарантійний лист чи якісь конкретні документи?
Відповідь: Згідно даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання постачання запропонованого товару в кількості та строки надають Гарантійний лист, Лист авторизації тощо від виробника товару (або його офіційного представника в Україні) про повноваження Учасника та можливість поставити товар в кількості та строки, що вказані в тендерній документації.
Дата відповіді: 06.06.2019 11:10
Відповідь надана

Аналог. договір

Номер: afdc7ae6be5242e08df69262e5919971
Дата опублікування: 03.06.2019 15:46
Опис: п.5 ТД в примітці до пояснення аналогічного договору вказано: Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору по реалізації аналогічного товару, який являється предметом закупівлі. Згідно п. 4.1. Назва предмету закупівлі: код ДК 021:2015-18110000-3 "Формений одяг" (куртка вітровологозахисна камуфльована, костюм літній польовий камуфльований). Тобто аналогічний договір повинен відповідати коду ДК 021:2015-18110000-3 "Формений одяг" чи конкретно на предмет закупівлі: куртка вітровологозахисна камуфльована та/чи костюм літній польовий камуфльований (незалежно від типу чи виду), а також уточнити чи можливо надання одного аналогічного договору наприклад на предмет КЛП чи обов'язково має бути два договори?
Відповідь: Тендерною документацією зазначено, що під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору по реалізації аналогічного товару, який являється предметом закупівлі. Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі у річному плані потрібно визначити згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника, а також конкретної назви товару чи послуги. Отже, учасники надають аналогічні договори згідно Національного класифікатора ДК 021:2015-18110000-3 "Формений одяг", а також будь який товар, який згідно класифікатора підпадає під встановлений код, в тому числі куртка вітровологозахисна камуфльована та/чи костюм літній польовий камуфльований (незалежно від типу чи виду).
Дата відповіді: 06.06.2019 11:09
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 233b89be05fa4003ad3e223e13fd7ef2
Дата опублікування: 03.06.2019 15:36
Опис: в п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вказано, що учасник має надати довідку, разом з договором та документами, що підтверджують виконання договору. Просимо уточнити потрібно надати оригінал чи копію аналогічного договору, та чи можна завантажити договір за 2019 рік?
Відповідь: Згідно Тендерної документації передбачено, що у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). Тобто, учасники можуть надавати оригінали та/або копії договорів. В разі якщо учасник надає копії, то документи мають бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника. Також, замовником передбачено надання підтвердження досвіду аналогічних договорів за період 2017-2018 роки та аналогічного договору (достатньо 1 (одного)), отже учасники процедури закупівлі надають 1 (один) аналогічний договір за 2017 та/або 2018 рік.
Дата відповіді: 06.06.2019 11:09
Відповідь надана

ТУ

Номер: 13fae26141624dd78020f8eae2eb89fc
Дата опублікування: 03.06.2019 15:28
Опис: У додатку 1.1 Технічні вимоги (куртка вітровологозахисна зимова камуфльована) знаходиться ТУ 14.1-134-00034022-2016 зі сповіщенням про зміни №3, хоча на сайті Міністерства оборони України у розділі Держзакупівлі у закладці Технічні специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення знаходиться дане ТУ 14.1-134-00034022-2016 з повідомленням про зміни №5. Просимо надати уточнення ТУ згідно з якими змінами актуальне для даної закупівлі. Дякую за відповідь!
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.06.2019 11:08
Відповідь надана

Уточнення кількості товару

Номер: f0bc3aa0963e45c1beb09855f6b8db3b
Дата опублікування: 03.06.2019 15:20
Опис: Доброго дня! У п. 4.3. Розділу 1 ТД вказаний обсяг товару костюм літній польовий камуфльований 424 комп., а в Додатку 1 ТД таблиці з даними по предмету закупівлі вказано 420 комп. Просимо уточнити де вірна цифра та внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.06.2019 11:07
Відповідь надана

Тип та вид

Номер: 7ebc86912d7044749eaca7df500d9765
Дата опублікування: 03.06.2019 15:10
Опис: Добрий день! В тендерній документації не вказано який саме вид та тип закуповується. внесіть відповідні зміни!
Відповідь: Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.06.2019 11:07