-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Частини та приладдя до верстатів, код 42670000-3 за ДК 021:2015 (пластини твердосплавні)»
детальний опис закупівлі згідно тендерної документації Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства
Завершена
556 658.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період уточнення:
07.06.2019 13:07 - 24.06.2019 17:00
Відповідь надана
Про довідку з відсутності заборгованості
Номер:
2a5f993c2c5a4793952589949d8d3db2
Дата опублікування:
14.06.2019 11:49
Опис:
Пунктом 3 додатку 5 (перелік документів переможця торгів) вимагається надати: "3. Довідка від податкового органу про відсутність заборгованості із сплати податків та зборів (обов’язкових платежів)". Однак не вказано дату на яку вона має бути дійсна. Прошу надати роз’яснення з цього питання. ,
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації довідку від податкового органу про відсутність заборгованості із сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель Переможець торгів у строк що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тобто, на день розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель дана довідка повинна бути чинною.
Дата відповіді:
19.06.2019 19:12
Відповідь надана
Про поділ закупівлі на лоти
Номер:
1f324acb8b5a4c558bed2d826b88fd32
Дата опублікування:
14.06.2019 11:48
Опис:
Шановний замовнику! Вивчивши перелік продукції що закупляється вважаємо за небхідне вимагати наступне.
За тендером закупляються як напайні твердосплавні пластини, так і змінні (пластини з механічним кріпленням). Проте виробники твердосплавних пластин мають спеціалізацію, що пов’язано з технологією виробництва: одні з них виробляють тільки напайні пластини, інші – тільки з механічним кріпленням. А отже у цьому тендері, зважаючи на змішаний асортимент, жоден виробник не зможе взяти участь. Таким чином складений Вами асортимент товару є дискримінаційною вимогою. Для її усунення прошу розділити предмет закупівлі на лоти, відокремивши напайні пластини від змінних.
Відповідь:
Предмет закупівлі Замовником визначено відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі-Наказ) згідно з яким «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги».
Також, відповідно до Наказу Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, а не зобов’язаний.
Окрім того, поділ предмета закупівлі на частини (лоти), є недоцільним, оскільки продукція, яка є предметом закупівлі потрібна для виконання ремонту вагонів. При неодночасній закупівлі продукції проведення даних робіт буде неможливим, що в свою чергу ставить під загрозу своєчасне виконання ремонту рухомого складу та видачу його для перевезення пасажирів з дотриманням встановлених графіків руху поїздів.
Також, очікувана вартість предмета закупівлі визначалась за результатом проведеного моніторингу цін (комерційні пропозиції НЕ МЕНШЕ ДВОХ УЧАСНИКІВ) при якому були враховані ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, умови поставки та оплати, тобто тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником проведено аналіз наявності на ринку виробників твердосплавних пластин та визначено підприємства, що виробляють одночасно, як напайні твердосплавні пластини, так і з механічним кріпленням.
На підставі зазначеного, внесення змін до тендерної документації не є доцільним.
Дата відповіді:
19.06.2019 19:11
Відповідь надана
Про бюджет закупівлі
Номер:
fa0ea4e6bec74b04bd020581c5db8fbe
Дата опублікування:
14.06.2019 11:47
Опис:
Замовником встановлено бюджет закупівлі у сумі 556 658,40 грн. з ПДВ. Однак як постачальник твердосплавного інструменту з багаторічним досвідом, та як офіційний представник в Україні багатьох його виробників вимушені заявити наступне.
Встановлений Вами бюджет закупівлі є значно нижчим, ніж навіть собівартість продукції у виробника. Ця ціна орієнтована виключно на учасників, що пропонують товар невизначеного походження та сумнівної якості. А отже підприємства, які працюють законослухняно, відкрито та пропонують до постачання продукцію, отриману легальним та прозорим шляхом, не зможуть брати участь у торгах. Таким чином встановлена Вами занижена вартість предмета закупівлі є дискримінаційною вимогою.
Крім того закупляючи за низькими цінами продукцію невизначеного походження, Ви сприяєте розвитку тіньової економіки, а особливо її криміналізованої складової.
Зважаючи на викладене, просимо привести бюджет закупівлі до реальної ринкової ціни товару, що закупляється.
Відповідь:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась за результатом проведеного моніторингу цін (комерційні пропозиції НЕ МЕНШЕ ДВОХ УЧАСНИКІВ) при якому були враховані ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, умови поставки та оплати.
Виходячи з зазначеного, тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і внесення змін до тендерної документації не є доцільним.
Дата відповіді:
19.06.2019 19:07