-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери: настільні комп’ютери, ноутбуки, планшети – трансформери;
Персональні комп’ютери: настільні комп’ютери, ноутбуки, планшети – трансформери; Обсяг закупівлі: настільні комп’ютери – 35 од. ноутбуки – 10 од. планшети – трансформери – 1 од. Всього - 46 одиниць персональних комп'ютерів;
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення:
04.06.2019 13:26 - 17.06.2019 00:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
6f6339f2acf343179e17b9ec02768f75
Дата опублікування:
05.06.2019 10:48
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Шановні учасники! З метою дотримання принципу недискримінації учасників та інших принципів здійснення закупівель, визначених ст.ст. 3,5 «Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р., Замовник встановлює, що в разі, якщо у даних технічних вимогах зазначені посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз (або еквівалент). При цьому, запропонований учасником еквівалент товару за своїми технічними характеристиками повинен бути еквівалентним (аналогічним), встановленим згідно з умовами тендерної документації або кращим.
З огляду на принципи здійснення закупівель, визначені ст.ст. 3,5 «Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р. і трансформовані в ТД замовника, а також фундаментального принципу права - принципу справедливості, Замовник допускає до участі всіх учасників – суб’єктів господарської діяльності, як резидентів так і нерезидентів України, незалежно від форми власності, організаційного-правової форми провадження такої діяльності, системи оподаткування: загальної чи спрощеної, як платників податку на додану вартість так і не платників цього податку.
Оцінювання замовником тендерних пропозицій учасників фізичних осіб - підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування і не є платниками податку на додану вартість - розглядатимуться як остаточна ціна без додавання до його цінової пропозиції 20% ставки податку на додану вартість.
З іншої сторони, замовник не порівнюватиме цінові пропозиції учасників – платників цього податку без врахування ПДВ, оскільки учасники цієї категорії формують свої податкові зобов’язання з т.зв. «вхідним» податковим кредитом, тому сума нарахованих зобов'язань з податку на додану вартість при сплаті ними буде зменшена на суму податкового кредиту і таким чином платник податку на додану вартість компенсує частину вартості вищезгаданих предметів закупівлі. А учасники закупівлі – не платники податку на додану вартість позбавлені можливості такої компенсації, вартість предметів закупівлі разом з ПДВ від його виробників, закуплених не платниками цього податку - відносяться останніми на собівартість продукції.
Таким чином, нормами законодавства з публічних закупівель та нормами тендерних документацій замовника - дотримуються принципи справедливості, рівності та недискримінації всіх учасників вищезгаданих закупівель.
З повагою-,
Замовник.
Дата відповіді:
06.06.2019 12:04