-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Торги відмінено
51 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 128 250.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 128 250.00 UAH
Період уточнення:
04.06.2019 16:20 - 03.07.2019 18:00
Відповідь надана
Просимо внести відповідні зміни
Номер:
ef088e00ceaa493ab0c5518e6f51db83
Дата опублікування:
25.06.2019 17:51
Опис:
Пунктом 1.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що масло солодковершкове селянське має бути упаковане щільним монолітом у транспортну тару – картонні ящики масою нетто 20 кг
Отже, з вказаної редакції п. 1.3. виходить, що масло солодковершкове селянське може бути упаковане у будь-який картонний ящик, зокрема картонний ящик з гофрокартону.
Пунктом 1.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Строк придатності масла вершкового селянського монолітом у транспортній тарі становить 24 місяці при температурі мінус 25°С .
В той же час, враховуючи склад масла солодковершкового селянського та вимогу щодо строку зберігання у транспортній тарі не менше 24 місяців, то вірогідним буде, що вимога стосовно транспортної тари є такою, що може бути виконана не у будь-якому картонному ящику масою нетто 20 кг, оскільки наприклад ящик з гофрокартону за своїми якісними характеристиками не здатний зберігати масло солодковершкове селянське не менше 24 місяців.
Просимо врахувати вказані обставини, внести відповідні зміни, визначити конкретний вид картонного ящику, у якому необхідно надати масло, та перелік документів, що можуть підтвердити якість картонного ящику, що вимагається.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за запитання, анйближчим часом будуть прийняті відповідні рішення.
Дата відповіді:
27.06.2019 10:36
Відповідь надана
Просимо надати роз’яснення
Номер:
6494b6169ca3419ca4faa1a4e6eae481
Дата опублікування:
21.06.2019 14:49
Опис:
Відповідно до вимог п. 1.1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю 15530000-2 вершкового масла (масла солодковершкового селянського) для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності матеріально-технічної бази Замовником встановлено вимогу стосовно надання Учасником в складі тендерної пропозиції
- копії Акта, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017 № 41 та додержання вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зi змінами.
Наше підприємство має намір взяти участь в процедурі на закупівлю вершкового масла (масла солодковершкового селянського), але не може виконати вищевказану вимогу в повному обсязі з огляду на наступне.
На виконання вимог п.2 частини другої статті 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зi змінами на підприємстві розроблені, введені в дію та застосовуються постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також призначено та забезпечено належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Потужності підприємства розташовані на території проведення антитерористичної операції.
Для виконання вимог тендерної документації Замовника наше підприємство звернулось до компетентного органу з запитом щодо проведення позапланового заходу державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Але ж, відповідно до статті 3 Закону України №1669-VII «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» органам і посадовим особам, уповноваженим законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, у період та на території проведення антитерористичної операції тимчасово забороняється проведення планових та позапланових перевірок суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у зоні проведення антитерористичної операції, крім позапланових перевірок суб’єктів господарювання, що відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику.
Відповідно до Постанови КМУ №1164 від 27.12.2018 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» наше підприємство не відноситься до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику в зв’язку з чим підприємству було відмовлено у проведенні позапланового заходу державного контролю.
В той же час на підприємстві впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів, проведено її оцінку встановленим вимогам органом з сертифікації систем управління акредитованим Національним агентством з акредитації України та отримано сертифікат.
З огляду на вищевикладене просимо надати роз’яснення чи є підставою для відхилення надання нашим підприємством в складі тендерної документації звіту за результатами проведення оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) органом з сертифікації систем управління акредитованим Національним агентством з акредитації України замість Акта, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках який наше підприємство не здатне отримати у відповідності до вимог чинного законодавства в зв’язку з відсутністю можливості проведення позапланового заходу державного контролю компетентним органом на потужностях підприємства.
Відповідь:
У відповідь на звернення від 21 червня 2019 року, надаємо Вам роз’яснення про наступне:
На підставі ст. 34 Закону України «Про публічні закупівлі»: У тендерній документації для першого етапу зазначаються інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, пропозиції щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, умови поставки, час та місце, у якому виконуватимуться роботи чи надаватимуться послуги.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного контролю (нагляду) у сфері господарської діяльності»: підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
У відповідності до ч. 6 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»: За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт.
Відповідно до ч. 7 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»: державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюється із застосуванням актів державного контролю. Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства. Акт державного контролю складається у двох примірниках, один з яких вручається оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його складення.
Керуючись вищевикладеним, на підставі вищенаведеного законодавства України, вважаємо витребування акту держаудиту по ХАССП правомірним.
Дата відповіді:
27.06.2019 10:35
Відповідь надана
Щодо ХАССП
Номер:
433bda24f66e4c1e8a69cf6c8df18e17
Дата опублікування:
21.06.2019 11:40
Опис:
Просимо пояснити необхідність витребовування акту держаудиту по ХАССПу, тоді як однією з вимог є надання сертифікату на систему управління ХАССП.
Відповідь:
У відповідь на звернення від 21 червня 2019 року, надаємо Вам роз’яснення про наступне:
На підставі ст. 34 Закону України «Про публічні закупівлі»: У тендерній документації для першого етапу зазначаються інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, пропозиції щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, умови поставки, час та місце, у якому виконуватимуться роботи чи надаватимуться послуги.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного контролю (нагляду) у сфері господарської діяльності»: підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
У відповідності до ч. 6 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»: За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт.
Відповідно до ч. 7 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»: державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюється із застосуванням актів державного контролю. Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства. Акт державного контролю складається у двох примірниках, один з яких вручається оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його складення.
Керуючись вищевикладеним, на підставі вищенаведеного законодавства України, вважаємо витребування акту держаудиту по ХАССП правомірним.
Дата відповіді:
27.06.2019 10:35
Відповідь надана
Щодо данання документів за Додатком 1
Номер:
ef81fb2836dd4b639dc6673a18403b2d
Дата опублікування:
20.06.2019 11:44
Опис:
Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник надає перевірену блок-схему технологічного процесу. Чи маєте Ви на увазі блок-схему технологічного процесу виробництва товару?
Наше підприємство не є виробником, просимо роз'янити який саме документ на виконання даної вимоги повинні надаватися підприємством, який не є виробником.
Відповідь:
Доброго дня!
Підприємство, що не є виробником продукції, але займається її зберіганням, транспортуванням, фасуванням або пакуванням повинне описати той процес, що стосується безпосередньо діяльності цього підприємства, а саме блок-схему процесу технологічного процесу, який повинен бути описаний згідно 7 принципу НАССР щодо процедури ведення записів та документації, що мають відповідати розміру потужності, особливостям технологічних процесів, та давати змогу оператору ринку перевіряти впровадження та дієвість заходів з контролю, передбачених системою НАССР.
Дата відповіді:
27.06.2019 10:35