• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 -72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» на етапі розробки авторизації за допомогою таких методів: ЄЦП, BankID, MobileID)

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 29.05.2019 13:52 - 04.06.2019 17:00
Відповідь надана

стосовно надання документів переможцем

Номер: 687c48b6b5d44d3aa08fbb4db971e11d
Дата опублікування: 04.06.2019 14:54
Опис: Переможець торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи: - Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, вказаною у Додатку 2.1 цієї тендерної документації, з відповідним розрахунком ціни за результатом електронного аукціону. - Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 та частиною другою цієї статті Закону, зазначені в Додатку 6 цієї тендерної документації. Зазначені вище документи надаються переможцем торгів особисто або поштою замовнику, за адресою: 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, Новобаварський р-н, вулиця Конторська, будинок 35 у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та додатково завантажуються переможцем в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Зазначені документи, у разі їх подання замовнику, повинні бути прошиті, а документи, підготовлені безпосередньо переможцем, повинні бути завірені печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця і повинні бути адресовані замовнику, містити дату та номер документа. Враховуючи те, що нормативні строки для пересилання поштових відправлень, оприлюднені за посиланням https://ukrposhta.ua/dovidka/stroki-peresilannya/ складають до 7 днів (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку), не всі учасники мають можливість забезпечити вчасне доставлення документів за вказаною адресою. Просимо надати уточнення, у п'ятиденний строк замовник повинен отримати документи від переможця, чи цей термін встановлений для відправлення переможцем документів?
Відповідь: Відповідно до вимог абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає у п'ятиденний строк отримання замовником документів від переможця.
Дата відповіді: 06.06.2019 16:41
Відповідь надана

проект договору

Номер: c5b10e1057a54873bd4455d87cec141f
Дата опублікування: 04.06.2019 14:36
Опис: 1. Умови договору, передбачають визначення щомісячної вартості послуг (п. 3.4. проекту договору). П. 5.1 проекту договору встановлено, що приймання послуг, наданих Виконавцем, оформлюється Актами приймання-передачі наданих послуг, відповідно до Технічних вимог (Додаток № 1), які повинні бути підписані уповноваженими представниками Сторін. Але Технічними вимогами не передбачено підписання будь-яких Актів приймання-передачі наданих послуг. Крім цього, договором передбачено, що оплата вартості послуг здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг. Оскільки, Акт приймання-передачі наданих послуг та Акт виконаних робіт, передбачені проектом договору, породжують різні юридичні наслідки, просимо роз’яснити чи у п.п. 1.8, 5.1 договору мова йде про один і той самий акт, чи це все-ж таки різні документи? Якщо це різні документи, то на підставі якого з них здійснюється щомісячна оплата? 2. Відповідно до п. 5.3 договору, Виконавець щомісячно надає Замовнику акти приймання-передачі наданих послуг. Замовник протягом 7-ми робочих днів перевіряє достовірність акту в частині фактично наданих послуг, підписує його, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. Є конкретно-визначений перелік робіт на кожний місяць, чи Виконавець може самостійно визначати склад послуг, які надаються протягом місяця?
Відповідь: Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України згідно з договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності. Обов'язок замовника – оплатити надану послугу. Чинним законодавством не передбачено будь-яких типових документів для оформлення операцій із надання/отримання послуг та їх обов’язкову назву. У загальноприйнятій практиці документом, що оформляє господарські операції з надання/отримання послуг, є акт. Цей документ має містити усі обов'язкові реквізити, передбачені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88. Таким чином, вжиті у п.1.8. і п. 5.1. проекту договору найменування актів означають один і той самий документ – акт приймання-передачі наданих послуг. Відповідно до Технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації) розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» включає в себе: розробку дизайну для веб форм та мобільного додатку iOS; розробку веб серверу та методів інтеграції мобільного додатку; розробку веб форм; тестування; розгортання на серверах замовника. Тож конкретний перелік робіт має точно відповідати складу послуги та може визначатися Виконавцем самостійно в межах замовленої послуги.
Дата відповіді: 06.06.2019 16:31
Відповідь надана

умов Договору

Номер: a0b9f6da9e7d4b1cbaacd56e91c6ee83
Дата опублікування: 04.06.2019 14:03
Опис: Запропонованим проектом договору передбачено, що оплата загальної вартості послуг (п. 3.3 проекту Договору) здійснюється одним платежем, протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг. З якою метою у п. 3.4 проекту Договору встановлено щомісячну вартість послуг та за якою методикою її необхідно розраховувати? (т.я. ви вимагаєте подавати заповнений проект договору)
Відповідь: У пункті 3.3. проекту договору не встановлено, що оплата послуг здійснюється одним платежем, а закріплено загальну вартість послуг за цим договором. Відповідно ж до п. 3.4. проекту договору вартість послуг оплачується щомісячно. Відповідно до п.1.8. проекту договору терміни надання послуг, відповідно до п.1.2. цього Договору, надаються щомісячно. Отже, щомісячна вартість послуг узгоджується Сторонами договору, про що підписується відповідний Протокол узгодження договірної ціни.
Дата відповіді: 06.06.2019 16:30
Відповідь надана

проекту договору

Номер: 9cb8d7f9343c49c2bc7e93ddeaebed57
Дата опублікування: 04.06.2019 13:38
Опис: у п. 2.2 договору встановлено період гарантійного обслуговування (24 місяці), які розпочинаються з моменту введення програмного забезпечення в постійну (проислову) експлуатацію. В той же час, технічними вимогами (додаток 1 до Тендерної документації) передбачено, що Виконавець зобов'язується супроводжувати програмний продукт протягом 1-го місяця з початку періоду експлуатації, усувати всі недоробки і невідповідності технічним завданням (без зміни складу функцій програми). Просимо Вас роз’яснити: - Протягом якого строку Виконавець повинен здійснювати програмно-технічну підтримку та консультації щодо функціонування Програмного забезпечення? - Підписанням якого документу завершується період опитів в експлуатації програмного забезпечення? - З якого моменту починається промислова експлуатація програмного забезпечення, яким документом оформлюється введення програмного забезпечення в промислову експлуатацію та у якому пункті договору передбачено підписання такого документу? Дякую
Відповідь: Технічними вимогами, викладеними у Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Виконавець зобов'язується супроводжувати програмний продукт протягом 1-го місяця з початку періоду експлуатації, усувати всі недоробки і невідповідності технічним завданням (без зміни складу функцій програми). Наведена вимога стосується процесу розгортання Програмного забезпечення для забезпечення її готовності до використання. Тож цей строк не є строком гарантійного обслуговування. Гарантійний період та дія умов гарантійного обслуговування Програмного забезпечення визначені у п.п. 2.2. проекту договору. Цей період становить 24 місяці з моменту введення в постійну (промислову) експлуатацію Програмного забезпечення. Виходячи з цього, Виконавець протягом 1 місяця повинен в межах процесу розгортання Програмного забезпечення для підготовки його до експлуатації усувати всі недоробки і невідповідності технічним завданням (без зміни складу функцій програми), а протягом гарантійного строку обслуговування (24 місяці) - здійснювати програмно-технічну підтримку та консультації щодо функціонування Програмного забезпечення. Згідно з вимогами до розгортання Програмного забезпечення, викладеними у Додатку 1 до Тендерної документації прийом платформи здійснюється після періоду опитів в експлуатації програми, що становить заключний етап послуги. Згідно з п. 5.1. проекту договору приймання послуг, наданих Виконавцем, оформлюється Актами приймання-передачі наданих послуг, відповідно до Технічних вимог (Додаток № 1), які повинні бути підписані уповноваженими представниками Сторін. Введення програмного забезпечення в промислову експлуатацію оформляється розпорядчим актом Замовника (наказом директора про введення програмного забезпечення в промислову експлуатацію), а також бухгалтерськими документами щодо введення в господарський оборот об’єкта права інтелектуальної власності в складі нематеріальних активів, типові форми яких визначені законодавством України.
Дата відповіді: 06.06.2019 16:29